Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok.
Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad.
Dankjewel
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-(
Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Gsm hoesje verzonden 3 april...nog steeds niet toe gekomen helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo,
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen hoesje gehad kan niet beoordeling geven
Beoordeling melden
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Al 10 dagen aan het wachten op de bestelling!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo,
Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
2 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
3 apr 2024
Hallo!
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling correct bewerken
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo,
Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo,
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hello,
Our aim is to help and make our customers happy and we're really sorry to hear about your experience with us. We would love to make up for the inconveniences and provide the help you need. Kindly reach out to us through our Helpcenter and our support team will gladly follow up on this issue.
Thank you for your understanding!
Kind regards,
Customer Happiness Team
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Hallo,
We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
19 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Precies wat ik zocht
Beoordeling melden
20 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede service
Beoordeling melden
10 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Belofte maakt schuld!!!
Als jullie beloven dat het hoesje zal geleverd tussen 6 en 8 maart, moeten jullie jullie belofte houden en op tijd leveren. Het hoesje is een verjaardagscadeau, wanneer zullen we het wel ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 mrt 2024
Hallo!
Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen.
We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden.
Bedankt voor je begrip!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Ik heb mijn bestelling van 15 maart nog steeds niet ontvangen. Kan dit ook niet opvolgen doordat het brievenbuspost is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 mrt 2024
Hallo!
We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.
Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk.
Bedankt voor je medewerking!
Met vriendelijke groet,
Customer Happiness Team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.