Bij't afrekenen kwam er nogmaals bedrag van €10 erbij ondanks dat bankcontact zonder extra kosten was.
Gesproken via chat met iemand, er zou opvolging zijn en meer dan week later nog niks.. Dit is niet ok!
De levering van de producten was een ramp. Ik kreeg een track and trace van Transmission waar de lever datum steeds vooruitgeschoven werd. Uiteindelijk kreeg ik een onderaanemer van transport bedrijf transmission aan de lijn welke aangaf ze geleverd hadden bij een buur, na lang zoeken is het pakket na 6 dagen terecht!!
Beoordeling melden
Antwoord van Keukenkranen.be
9 dagen geleden
Geachte Siegfried Sánchez Campos van firma Tiago,
Wat vervelend om te vernemen. Wij nemen dit op met onze vervoerder. Excuses voor de vertraging.
Onnodig om te vermelden dat dit buiten onze macht ligt. Op het moment dat wij de bestelling overdragen aan een vervoerder hebben wij er helaas geen enkele invloed meer op, hoe graag we dit ook zouden willen.
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte Customer service & opvolging
Bij't afrekenen kwam er nogmaals bedrag van €10 erbij ondanks dat bankcontact zonder extra kosten was.
Gesproken via chat met iemand, er zou opvolging zijn en meer dan week later nog niks.. Dit is niet ok!
Beoordeling melden
Antwoord van Keukenkranen.be
2 mei 2024
Geachte Fanny Grossfeld,
Er worden inderdaad extra verzendkosten berekend bij een pallet transport. Dit wordt duidelijk overal aangegeven.
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Moesten er lang op wachten
Beoordeling melden
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
produkt komt zonder documentatie.
onderdelen of wisselstukkenlijst is onbestaande
Beoordeling melden
Antwoord van Keukenkranen.be
7 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw zorgen over het ontbreken van fysieke documentatie bij ons product. We begrijpen dat het niet hebben van een direct beschikbare handleiding of een lijst van onderdelen en wisselstukken ongemak kan veroorzaken. Graag lichten we onze aanpak toe om deze situatie te verhelderen.
Bij de ontwikkeling en verpakking van onze producten streven we naar een minimale ecologische voetafdruk. Daarom hebben we besloten om af te zien van papieren documentatie. In plaats daarvan bieden we alle noodzakelijke informatie digitaal aan. Bij uw product vindt u een QR-code; wanneer u deze scant met een smartphone of tablet, wordt u direct doorgestuurd naar onze online handleiding en de lijst van onderdelen en wisselstukken. Deze beslissing is een bewuste keuze om onze impact op het milieu te verlagen en bij te dragen aan een duurzamere wereld.
We begrijpen dat deze aanpak een aanpassing kan vereisen en we staan klaar om eventuele vragen of onduidelijkheden te verhelpen. Mocht u moeite hebben met het toegankelijk maken van de digitale documentatie, of heeft u behoefte aan verdere assistentie, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er om u te helpen en willen ervoor zorgen dat uw ervaring met ons product zo positief en probleemloos mogelijk is.
Nogmaals bedankt voor uw begrip en steun in onze inzet voor het milieu. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw aankoop en de digitale middelen die we bieden.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.