webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beoordelingen:

478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.262 beoordelingen in totaal  

4,87
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was redelijk snel. Wat voor mij beter mocht was een bevestigingsmail van je bestelling onmiddellijk na het betalen zoals bij bijna elke andere winkel. Pas als de levering vertrekt (in mijn geval na 2 dagen) krijg je pas een email. Ik heb maw geen bevestiging dat ik een bestelling heb gedaan na het betalen. De producten waren in orde alsook de leuke extra 2 pralines. De keuze in de advocaat van gouden haan is beperkt en mag wat meer uitgebreider zijn.

Meest relevante negatieve beoordeling

22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leonidas is gekend, geen probleem. Wat de levering betreft groot probleem. Ik had levering links over of tussen de tuinpoort gevraagd. De doos werd rechts over het de draad geleverd. Slecht, heel Slecht. Ik heb een hond en wat als die de doos pralines had open gemaakt en de chocolade opgegeten? Dan hadden jullie een probleem. Een hond overleeft dit niet. Ik ben Nederlandstalig en verwacht dat de chauffeur van GLS een minimum kent om de juiste handelingen te doen en niet op eigen initiatief te handelen. Bedankt om hier nota can te nemen.
GN
Gudrun N.
Tervuren
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor webshop.chocolates-sweets.be/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(11)
(2)
Resetten
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
verkeerde bestelling ! aangaande fruit korf en wat betreft een foto van de bestelling te nemen vind ik nog al een hoop comedie dus ik zal nooit meer bestellen bij leonidas ik was goede klant van elke keer opnieuw zelfs bestellingen op sturen naar verenigd koninkrijk ik zoek wel een andere oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
24 mei 2024
Beste Jerome, zoals telefonisch besproken nemen wij steeds onze verantwoordelijkheid als wij een fout zouden hebben gemaakt, het enige wat we vragen is om een foto van het verkeerde artikel te sturen, zodat wij actie kunnen ondernemen. Als u in een winkel iets koopt dat niet correct of defect blijkt te zijn, dan dient u ook met het artikel terug te gaan naar de winkel. Bij ons volstaat een foto, zodat wij kunnen zien wat u ontvangen hebt. Jammer dat u ons deze niet wil toesturen. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel.
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Papiertje in pralinedoosje

Het papiertje met reclame van de webshop in de doosjes is niet professioneel, we hebben doosje per doosje terug moeten openen om dit eruit te halen alvorens aan onze klanten te bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
11 mei 2024
Beste Lieke, we hebben uw bemerking goed ontvangen en zullen hiermee rekening houden in de toekomst. U kan dit ook steeds vermeld bij het plaatsen van een bestelling. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles wa besteld was was aanwezig in de doos. Jammer genoeg was een van de dozen beschadigd. Ik heb hiervoor contact met jullie opgenomen. Ik heb hier heel snel reactie op gehad. Er is mij beloofd om het bedrag terug te storten in de vorm van een aankoopbon op jullie site. Waarvoor dank. Al heb ik deze tot hiertoe nog niet ontvangen in mijn mailbox.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
11 mei 2024
Beste Elke, we hebben de kortingscode ondertussen bezorgd en we zien dat u reeds een nieuwe bestelling hebt geplaatst, waarvoor dank. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dacht de light versie besteld te hebben, omdat het al automatisch ingevuld werd, maar dat was niet het geval
Beoordeling melden
GN
Gudrun N.
Tervuren
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leonidas is gekend en goed

Leonidas is gekend, geen probleem. Wat de levering betreft groot probleem. Ik had levering links over of tussen de tuinpoort gevraagd. De doos werd rechts over het de draad geleverd. Slecht, heel Slecht. Ik heb een hond en wat als die de doos pralines had open gemaakt en de chocolade opgegeten? Dan hadden jullie een probleem. Een hond overleeft dit niet. Ik ben Nederlandstalig en verwacht dat de chauffeur van GLS een minimum kent om de juiste handelingen te doen en niet op eigen initiatief te handelen. Bedankt om hier nota can te nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
24 feb 2024
Beste Gudrun, rechts is de afscherming veel lager dan de poort links van de woning, daarom heeft de chauffeur wellicht rechts gekozen om te vermijden dat hij het pakket van een grote hoogte op de grond moet laten vallen, dan was het pakket wellicht beschadigd. Links hangt ook een bordje dat er een hond zit, rechts niet. De chauffeur heeft gedaan voor goed, menen wij. U kan beter kiezen voor een afhaalpunt, dit is de meest veilige oplossing als u niet thuis bent, of de buren, of een pakketbox aan de woning zetten. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb mijn pakje niet gekregen en het is betaald, dus geld kwijt :(
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
12 mrt 2024
Beste Karina, zoals reeds per mail gecommuniceerd ligt het pakket in een afhaalpunt op 1km van uw appartement, nadat de chauffeur bij u langskwam maar niet kon afleveren. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering

Misschien niet direct de webshop, maar de levering was heel slecht. Gelukkig hadden jullie het goed verpakt, anders had het gesmolten aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
5 sep 2023
Beste Mike, we zien inderdaad dat de levering wat langer duurder dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. We verpakken inderdaad onze producten in functie van de temperaturen, de thermo-isolerende verpakking heeft hier zeker zijn nut bewezen. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling werd een dag vroeger afgeleverd dan ik zo goed mogelijk had opgegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
26 okt 2023
Beste Johan, aangezien de levertijd 1 à 2 werkdagen is, kan het inderdaad gebeuren dat het pakket een dag te vroeg wordt geleverd. Beter een dag te vroeg, dan een dag laat, toch ? Dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gratis verzending vanaf 55 euro geldt niet als er betaald wordt met cadeaubon
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
7 jan 2024
Beste Ilse, de gratis verzending vanaf € 55 is van toepassing op het eindbedrag dat dient betaald te worden. De persoon die de cadeaubon heeft besteld heeft (mogelijks) reeds gratis verzending genoten. Indien u een bon hebt van bvb. € 35 en u bestelt voor € 90, dan zal u ook gratis verzending genieten aangezien het te betalen bedrag € 55 is. Anderzijds kan de waarde van de cadeaubon ook gebruikt worden voor de verzendkosten in u voor een lager bedrag besteld. Dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel.
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
er voor zorgen dat chocolats op het gevraagde adres worden afgeleverd.
Beoordeling melden
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had volgende keer liever zonder mokka lust dat totaal niet
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
3 dec 2023
Beste Ilse, volgens onze gegevens had 1kg donkere pralines gevraagd gevuld met botercrèmevulling, daar zitten inderdaad ook mokka smaak bij. U kan bij een volgende bestelling de namen opgeven van de pralines die u wenst, op onze webshop vindt u een overzicht van alle pralines. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
meer keuze mogelijk malen
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
24 feb 2024
Beste Hilde, dank voor uw beoordeling. Wat bedoelt u precies met meer mogelijkheden ? Wij hebben meer dan 800 artikelen op onze webshop. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
IK
Iréne K.
Wilsele
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
23 sep 2023
Dag Irene, volgens de tracking werd het pakket geleverd op 5 september, één dag na de verzending. Mocht dit niet zo zijn, gelieve ons dan te contacteren aub. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop