TuinFlora.be
Beoordelingen:

342 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden833 beoordelingen in totaal  

4,41
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
TuinFlora.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds tweemaal planten besteld bij Tuinflora (vlinderstruiken, Potentilla Fruticosa Primrose Beauty, liatris). Allemaal zijn ze goed in bloei. De vlinderstruiken (budlea) van vorig jaar zijn nu reeds bijna 2 meter hoog en zullen binnenkort weer enorm veel bloemen geven. De Potentilla hebben tientallen bloemen. De liatris (nu pas besteld), zijn ook in de was, zelfs met dit droge weer. Helemaal tevreden !

de meest kritische beoordeling

13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Deze plant op stam is helemaal niet als op de foto's , ik kreeg een half weggezaagd kruin van deze plant op stam , zelfs de bladeren waren in de helft gezaagd . Belachelijk gewoon , deze site zijn OPLICHTERS EN RIPPERS !!! De Standard Hybiscus syriacus Red Heart op Stam wat ik besteld heb is GEWOON een halve kruin met 3 takken eraan en met half doorgezaagde bladeren .SCHANDALIG , NOOIT MEER KOOP IK HIER IETS was de eerste keer en zal ook de LAATSTE keer zijn SCHAAM JULLIE zo de mensen oplichten .. dit is hun antwoord op mijn email Alle beelden bij de produkten zijn ter illustratie Bij veel buitenplanten tonen wij foto's van volgroeide planten in bloei, dit ter illustratie hoe de volgroeide plant er in uw tuin uit zal zien. In de praktijk bloeien planten echter niet het hele jaar en versturen we ook geen volgroeide planten. Buitenplanten bewaren wij buiten waardoor zij geen schok krijgen als u ze plant, maar vertonen dus ook het beeld van het seizoen. Onze planten bloeien in de normale bloeiperiode en daarbuiten niet en zullen in de winter, indien bladverliezend, ook geen blad hebben, houdt daar rekening mee. De daadwerkelijke leverhoogte en potmaat van de te leveren plant staat vermeld op de productpagina en in de detail informatie staat vermeld wanneer de plant volgroeid is en wat de volgroeide maten zijn. Omdat de planten verstuurd moeten worden kunnen de planten niet te groot zijn, maar geef moeder natuur even de tijd om gratis haar werk te doen en dan heeft u een mooie en betaalbare tuin die recht doet aan de foto's. Mocht u toch willen retourneren: Ons retour adres: Bulbs Direct B.V. afd. Retouren Achterweg Zuid 33c 2161 DX Lisse. Retourneren is op eigen kosten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor TuinFlora.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(17)
(15)
Resetten
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De plantjes waren niet echt van goede kwaliteit. Hopelijk gaan ze niet stuk. Ik denk niet dat ik nog bij deze leverancier zal bestellen. Ze waren ook echt niet goedkoper dan op andere plaatsen.
Beoordeling melden
FV
Francis v.
Antwerpen
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Never again...

De kwaliteit van de planten is pover voor de betaalde prijs. Zoek de 6 sedum -plantjes op onderstaande foto. Kostprijs 5,95 Euro per plantje...
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Plus jamais.

Une partie des sapins reçus sont minuscules, ne correspondent pas à la description. De plus, les branches sont toutes brunes.
Beoordeling melden
DV
Daniel V.
Sint-Pauwels
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klein en niet juiste soort plant.

Kardinaalsmuts Alatus besteld maar is zeker niet deze soort en enorm klein. Geld niet waard.
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had twee planten besteld vorige week levertijd 2 a 3 dagen zijn nog steeds hier niet
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hopeloos kleine struiken waarvan er enkele niet levensvatbaar zijn
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
plantjes vind ik wat simpel
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
WD
Wim D.
Stekene ( België )
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service.

Er liep het één en ander mis bij de levering , helft maar geleverd. In het begin werd ik geholpen maar uiteindelijk alles zelf moeten oplossen. Andere helft werd op een ander adres geleverd en ikzelf moest het maar oplossen terwijl dit totaal mijn fout niet was.
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Povere kwaliteit

De prijzen liggen iets lager dan hetgeen je vindt in tuincentra, de kwaliteit van hetgeen je opgestuurd krijgt echter ook. Ik betaal dus in de toekomst liever een euro meer voor een plantje dat meer is dan een schrale twijg.
Beoordeling melden
EB
Eddy b.
Bredene
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Juiste informatie geven op groote van de planten op de webside
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen perfecte staat van de Sansevieria Zeylanica !

Als je een plant aflevert reken je erop dat die in perfecte staat is, niet ? Nu ontving ik een plant met diverse scheuren in de bladen, hopelijk komt dit vanzelf goed op termijn. Ik veronderstel dat dit nog een plant was die weg mocht aan verminderde prijs. De verpakking was wel prima in orde !
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 jan 2024
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons ten zeerste te horen dat de plant met beschadigde bladeren bij u is afgeleverd. Wij streven er altijd naar om onze planten in perfecte staat te leveren, dus het is teleurstellend te vernemen dat dit niet het geval was. We willen graag meer informatie verzamelen om dit probleem aan te pakken. Zou u ons alstublieft een foto van de beschadigde bladeren kunnen sturen? Dit zou ons helpen om de situatie beter te begrijpen en passende maatregelen te nemen.
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Plant op stam halve kruin weggezaagd

Deze plant op stam is helemaal niet als op de foto's , ik kreeg een half weggezaagd kruin van deze plant op stam , zelfs de bladeren waren in de helft gezaagd . Belachelijk gewoon , deze site zijn OPLICHTERS EN RIPPERS !!! De Standard Hybiscus syriacus Red Heart op Stam wat ik besteld heb is GEWOON een halve kruin met 3 takken eraan en met half doorgezaagde bladeren .SCHANDALIG , NOOIT MEER KOOP IK HIER IETS was de eerste keer en zal ook de LAATSTE keer zijn SCHAAM JULLIE zo de mensen oplichten .. dit is hun antwoord op mijn email Alle beelden bij de produkten zijn ter illustratie Bij veel buitenplanten tonen wij foto's van volgroeide planten in bloei, dit ter illustratie hoe de volgroeide plant er in uw tuin uit zal zien. In de praktijk bloeien planten echter niet het hele jaar en versturen we ook geen volgroeide planten. Buitenplanten bewaren wij buiten waardoor zij geen schok krijgen als u ze plant, maar vertonen dus ook het beeld van het seizoen. Onze planten bloeien in de normale bloeiperiode en daarbuiten niet en zullen in de winter, indien bladverliezend, ook geen blad hebben, houdt daar rekening mee. De daadwerkelijke leverhoogte en potmaat van de te leveren plant staat vermeld op de productpagina en in de detail informatie staat vermeld wanneer de plant volgroeid is en wat de volgroeide maten zijn. Omdat de planten verstuurd moeten worden kunnen de planten niet te groot zijn, maar geef moeder natuur even de tijd om gratis haar werk te doen en dan heeft u een mooie en betaalbare tuin die recht doet aan de foto's. Mocht u toch willen retourneren: Ons retour adres: Bulbs Direct B.V. afd. Retouren Achterweg Zuid 33c 2161 DX Lisse. Retourneren is op eigen kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
11 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons dat u zo teleurgesteld bent. We hebben het geld van bestelling inmiddels teruggestort naar uw rekening.
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onderstaande heb ik reeds op mail gezet naar jullie. Ik ben er echt niet over te spreken! De bloemen die ik verleden week maandag bestelde werden vandaag geleverd. Niettegenstaande dat de levertijd maar een 3-tal dagen zou zijn. Toen ik het pakket opende viel ik bijna achterover van verbazing. De bloemen stonken, waren volledig kapot, rot en met schimmel. Zie bijgevoegde foto’s. Ik weet niet hoe jullie dergelijke zaken durven aanbieden? Ook was de kleur niet de kleur die ik had gezien op jullie internetsite waarvan je de snip hieronder kan vinden. Na meer dan een week wachten en den kapotte stinkende bloemen ontvangen ben ik enorm misnoegd en heb alles dadelijk weggegooid. Ik hoop dat je begrijpt dat ik hiervoor niets wil betalen, Gelieve de betalingsopdracht dan ook te annuleren.
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik geef twee sterren omwille van de klantvriendelijkheid aan de telefoon , het is daar niet dat de schuld ligt , ik zou een foto willen uploaden maar heb mijn bestelde planten nog niet in huis en die zijn vorige week donderdag besteld , mijn advies zoek naar een andere leverancier , mijn pakket is via Duitsland naar Nederland gegaan en zo naar Belgie ( geen idee waarom aangezien ik besteld heb vanaf we Belgische website ) en is sinds dinsdagochtend in Lummen ( tot zover hunne 24h service ) waar het blijft staan .......
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 aug 2023
Bedankt voor uw feedback Het spijt ons dat de levertijd ongewoon lang was. U heeft uw bestelling inmiddels ontvangen en er is een terugbetaling geregeld vanwege de beschadigde planten.
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

plantjes na 6 dagen nog steeds spoorloos

DPD kreeg aanvankelijk - van tuinflora? - een foutief adres. De bestelling werd op 19/09 omgeleid naar een afhaalpunt. Daar zou ze op 20/09 bezorgd worden. De communicatie hierover met DPD was hopeloos. Tuinflora gaf me dan op 22/09 het advies om te wachten tot 25/09. Tot hiertoe weet ik nog steeds niet waar de Asters zich bevinden. Hopelijk heeft DPD een composthoop, dan dienen ze toch nog érgens voor.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 sep 2023
We begrijpen uw bezorgdheid over de levering van uw bestelling en de verwarring die is ontstaan als gevolg van het foutieve adres dat aanvankelijk door DPD werd ontvangen. We willen graag verduidelijken dat de fout met betrekking tot het adres niet van uw kant kwam, maar een misverstand was bij het doorgeven van de gegevens. We hebben direct contact opgenomen met DPD om deze kwestie op te lossen en uw bestelling om te leiden naar een afhaalpunt op 19/09, waar deze op 20/09 zou worden bezorgd. We begrijpen dat de communicatie met DPD in deze situatie problematisch is geweest en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Op advies van Tuinflora hebben we u aangeraden te wachten tot 25/09 om te zien of de levering alsnog plaatsvindt. We begrijpen dat u zich zorgen maakt over de status van uw bestelling en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem op te lossen. We betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ondervonden en zullen blijven samenwerken met DPD om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd.
KB
Kamelia B.
Beveren-Waas
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer kleine planten. 2-3 zijn afgestorven maar de andere groeien bijna niet. Van de 20 lavendelplantjes zijn maar 4 die bloeien met maar 1 bloem per plant. De andere planten van mijn bestelling zijn ook triestig. De enige plant die good gegroeid is is Saponaria. Alles was in orde met de levering en de verpakking .
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
11 jul 2023
Dank voor uw feedback. Mailt u alstublieft foto's naar ons, dan kunnen we uw klacht in behandeling nemen.
OL
Odalis L.
Blankenberge
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

No lo recomiendo!

Het is het beste om iemand met goede kennis de planten te laten selecteren en controleren voordat ze worden verzonden. Ik ontving een Anthurium met 3 droogbloemen, meerdere bladeren en geschuurde bloemen. Ik heb de foto's opgestuurd en een klacht ingediend.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 sep 2023
Bedankt voor u-feedback. We hebben uw zorgen over het beschadigde blad en de beschadigde bloem van uw plant goed ontvangen. We willen u verzekeren dat elke plant die we verzenden zorgvuldig wordt geïnspecteerd voordat deze wordt verzonden. Het kan echter soms gebeuren dat er tijdens het transport lichte schade optreedt. We zijn verheugd u te kunnen mededelen dat de natuur een verbazingwekkend vermogen tot regeneratie heeft, en in de meeste gevallen zijn planten in staat om snel te herstellen. U kunt verwachten dat uw plant de komende weken nieuwe gezonde bladeren en bloemen zal produceren. We raden u aan om voor uw plant te blijven zorgen door ervoor te zorgen dat deze voldoende licht krijgt, goed wordt bewaterd en de benodigde voedingsstoffen krijgt om de groei te bevorderen. Als u verdere vragen of zorgen heeft over uw plant, aarzel dan niet om op elk moment contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen ervoor te zorgen dat uw ervaring met onze producten zo goed mogelijk verloopt.
MG
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bloembollen waren opgestuurd en het zou twee dagen in beslag nemen om te leveren maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen ??? Hopelijk wordt bet volgende week. Ik kan niet over het product beoordelen want ik heb nog niets gezien.
Beoordeling melden
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen kwaliteit

Maar twee sterren gegeven omdat ook maar 40% van de planten beetje kwaliteit zijn. Hortensia’s besteld, echt zielige plantjes. Wel geworteld maar 4 uitgedroogde takjes zonder één blad aan, zelfs in mei. Jammer…
Beoordeling melden