MegaGadgets.be- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.be
Beoordelingen:

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.731 beoordelingen in totaal  

4,27
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Toen het pakketje de 1ste keer volgens leverancier DPD werd afgeleverd (wat geen waar was, geen pakketje ontvangen) heeft klantendienst mij zeer correct en snel geholpen, de dag erna werd mijn pakketje al geleverd door post nl. Wat kan beter: leveranciers voor bezorging zorgvuldig uitkiezen en indien mogelijk controleren. Wie heeft en waar is het 1ste pakketje dat mij werd toegestuurd? Kan niet zijn dat het werd afgeleverd, mijn vrouw was ganse dag thuis en ook op mijn camerabeelden (je kan mijn woning niet bereiken zonder in beeld te komen) is niemand van DPD te zien

Meest relevante negatieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg na bestelling geen feedback over de verzending. Dit moet ik via klarna vernemen dat het bij dpd is en van mega gadget krijg ik niets communicatie, hoewel de track en trace wel beloofd is in de bestellingsmail... ondertussen is het pakket al 2 dagen overgedragen aan dpd maar zou het nog 4 stappen moeten ondernemen voor het geleverd is. Maar nog steeds geen enkele mail van mega gadgets. Op de website staat vandaag voor 22u besteld morgen geleverd... ondertussen zijn we 6 dagen verder en zat er een feestdag tussen maar dan zou het toch al wel geleverd moeten zijn als je zegt voor 22u besteld morgen geleverd. Dan zou het vrijdags al overgedragen moeten zijn en dit gebeurde pas gisteren...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor MegaGadgets.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Express pakje levering pas gepland binnen 7dagen, nog steeds aan het wachten

Ik heb extra betaald voor express levering waardoor het normaal gezien de volgende dag geleverd zou worden. Volgende dag kreeg ik de boodschap dat het pas een dag later geleverd zou worden, geen probleem. Maar dan op de 2e dag krijg ik plots boodschap dat het pas binnen 6 dagen geleverd zal worden! Onaanvaardbaar... Ik ben dus nog steeds aan het wachten op iets waar ik extra voor betaald heb voor een express levering!
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Liesbeth, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Misleidende handelspraktijken!

MegaGadgets doet beloftes die ze niet kunnen nakomen. Contact opgenomen met klantendienst, maar zij zijn onbereikbaar. Al 2x gemaild en nooit enige reactie ontvangen. Ik zal een ingebrekestelling versturen en klacht indienen bij de ECC.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
25 jul 2023
Hallo Jolien, wat ontzettend vervelend dat uw mailtje niet beantwoord is. Helaas door een ‘filter’ in de mail is het in de verkeerde mapje terecht gekomen. Wij hebben direct een mail gestuurd om het op te lossen! Anders kan u ons ook altijd bereiken via de telefoon of Whatsapp
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
graag als er iets geleverd wordt via via... ofwel bij buren ofwel afhaalplaats... nergens het bestelde gevonden, ookal zou het geleverd zijn... ook geen briefje waar men het pakket zou gelegd hebben... ligt wss aan leverancier....
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
20 nov 2023
Beste Jan, ik begrijp dat uw pakketje niet bij uw huisadres is geleverd. Wat vervelend. Ik help u graag verder. Mocht het pakket nog steeds niet terecht zijn kunnen wij altijd een casus aanmaken bij de vervoerder, want daar gaat het dan fout helaas. U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@megagadgets.nl Vergeet vooral niet uw ordernummer erbij te vermelden zodat wij u sneller en gerichter kunnen helpen. We lossen het op! Met vriendelijke groet, Anne
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze service! Bijbetaald voor snellevering met post.nl, besteld op 27/12, beloofd op 30/12 en het pakket is nu nog niet geleverd. Wat een klucht!
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Jo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou mijn pakje ontvangen op zaterdag 1 december. Ondanks reeds te hebben betaald, tot op heden niks ontvangen...dagelijks is er iemand thuis...
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec 2023
Hallo Chantal, Wat vervelend dat je het product niet hebt ontvangen. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde de tiki glazen en deze kwamen helemaal gebroken aan.. stuurde een mail maar tot nu toe nog geen antwoord ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Jana, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
“2-3 werkdagen” en ik heb zelfs nog geen bevestiging dat het al bij de koerier zou zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Quinten, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen, zelf nog geen mail dat het verzonden is
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Ann-Sofie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen pakje, nooit reactie, fake?

Geen feedback. Pakje nog steeds niet ontvangen. Fake?
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Michael, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen mail gekregen wanneer mijn pakketje toekomt…
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec 2023
Hallo Marilou Wat vervelend dat je nog geen tracking hebt ontvangen. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het ding blijft niet plakken op mijn spiegel.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
13 nov 2023
Hi Kamil, wat vervelend om te horen dat uw product niet werkt zoals verwacht. In het vervolg kunt u contact opnemen met onze klantenservice, dan lossen we dit samen op! Bedankt voor uw review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
17 dec 2023
Hallo Jolien Wat vervelend dat je het niet goed hebt ervaren. Als je ons een mailtje stuurt met je ordernummer + probleem naar Klantenservice@megagadgets.nl gaan wij Mega-snel voor je aan de slag. Groetjes Rachel
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden