MegaGadgets.be- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.be
Beoordelingen:

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.731 beoordelingen in totaal  

4,27
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Toen het pakketje de 1ste keer volgens leverancier DPD werd afgeleverd (wat geen waar was, geen pakketje ontvangen) heeft klantendienst mij zeer correct en snel geholpen, de dag erna werd mijn pakketje al geleverd door post nl. Wat kan beter: leveranciers voor bezorging zorgvuldig uitkiezen en indien mogelijk controleren. Wie heeft en waar is het 1ste pakketje dat mij werd toegestuurd? Kan niet zijn dat het werd afgeleverd, mijn vrouw was ganse dag thuis en ook op mijn camerabeelden (je kan mijn woning niet bereiken zonder in beeld te komen) is niemand van DPD te zien

Meest relevante negatieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg na bestelling geen feedback over de verzending. Dit moet ik via klarna vernemen dat het bij dpd is en van mega gadget krijg ik niets communicatie, hoewel de track en trace wel beloofd is in de bestellingsmail... ondertussen is het pakket al 2 dagen overgedragen aan dpd maar zou het nog 4 stappen moeten ondernemen voor het geleverd is. Maar nog steeds geen enkele mail van mega gadgets. Op de website staat vandaag voor 22u besteld morgen geleverd... ondertussen zijn we 6 dagen verder en zat er een feestdag tussen maar dan zou het toch al wel geleverd moeten zijn als je zegt voor 22u besteld morgen geleverd. Dan zou het vrijdags al overgedragen moeten zijn en dit gebeurde pas gisteren...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor MegaGadgets.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen feedback of track en trace ivm bestelling

Ik krijg na bestelling geen feedback over de verzending. Dit moet ik via klarna vernemen dat het bij dpd is en van mega gadget krijg ik niets communicatie, hoewel de track en trace wel beloofd is in de bestellingsmail... ondertussen is het pakket al 2 dagen overgedragen aan dpd maar zou het nog 4 stappen moeten ondernemen voor het geleverd is. Maar nog steeds geen enkele mail van mega gadgets. Op de website staat vandaag voor 22u besteld morgen geleverd... ondertussen zijn we 6 dagen verder en zat er een feestdag tussen maar dan zou het toch al wel geleverd moeten zijn als je zegt voor 22u besteld morgen geleverd. Dan zou het vrijdags al overgedragen moeten zijn en dit gebeurde pas gisteren...
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Eveline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering

Doen wat jullie beloven namelijk leveren binnen de dag, ik heb er speciaal voor bijbetaald, of anders hadden jullie het order maar niet moeten aannemen.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Erik, hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levertijd

Had speciaal op tijd besteld, zodat het op tijd zou zijn voor nieuwjaar. Uiteindelijk heb ik het nog altijd niet, terwijl er al een week verstreken is.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Dries, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakje is kapot aangekomen

Mijn pakje is kapot aangekomen. Via de klantenservice proberen aan te geven, geen enkele reactie op tot hiertoe. Hopelijk via deze weg wel.
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Beste Lieselotte, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestellen en levering zoals het hoort maar artikel is beschadigd toegekomen in per onbeschadigde verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van MegaGadgets.be
9 jan 2024
Hi Jona, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne