Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze Omni-Channel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Van 10 artikelen maar 1 geleverd terwijl wel werd aangegeven dat alles erbij zat. Vreemd en ook wel slordig. Klantendienst gebeld die het gingen oplossen. Daarna mail gekregen dat ik alles retour had gestuurd en geld wordt teruggestort. Dat is fijn echter ik had de pakjes met korting besteld om kado te geven. Nu geen kadootjes en geen korting meer.
Ik bestelde zoals ik al jaren doe Rio Superslips in maat L (5 stuks).
Kwaliteit heel slecht, model was anders, maat was veel kleiner dan de normale L. Omdat ik zo gewoon ben om ze bestellen bij jullie, gooide ik de kaartjes en de kapstokjes al weg en legde ze ineens de kast. Spijtig want dit ben ik niet gewoon van Hunkemoller.
Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Zeer lang mogen wachten op de bh... en zelfs een paar keer moeten sturen
Kreeg mail dat levering vertrokken was naar gekozen winkel, een week later ben ik er naartoe geweest en pakket was niet daar! Bediende was heel vriendelijk en heeft gebeld met kantoor. Blijkbaar is het een vaak voorkomend probleem. Bpost zou pakketten aan de deur afzetten als winkel nog niet open is en dan wordt er blijkbaar gestolen.
Waarop onderneemt Hunkemöller geen stappen om dit te voorkom?
Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Ik had 2 dezelfde bh’s besteld en er stonden er 2 op mijn lever bon maar er zat maar 1 in de doos. Heb dit laten weten maar nog geen reactie ontvangen...
Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Bestelling niet volledig. Ik heb 3x 2 waszakjes besteld en maar 3 stuks ontvangen. Klantendienst reageert niet...
Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Mijn adres klopt blijkbaar nooit. Nochtans werd die veel keer aangepast en nog altijd niets.
Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Telkens ik een bestelling doe, is er een obstakel. Dit is de laatste keer dat ik een bestelling gedaan heb!
Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Heb lang moeten wachten op de levering
Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Ik heb van jullie een volledig verkeerde bestelling ontvangen, en het ergste is dat jullie deze niet kunnen nasturen. NU ben ik ook nog eens mijn mooie korting kwijt
Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Ik vroeg uitleg over de 2+1 actie.. en ik kreeg een uitleg rond de pot gedraaid. Toen ik na 5 dagen toch besliste om dan alles terug te sturen, kreeg ik de het antwoord op mijn vraag! En nu heb ik dus nix.. dus moest ik opnieuw bestellen
Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
langere levertijd dan voorzien, daarna mail gestuurd naar de helpdesk-> meer dan 14 dagen op antwoord moeten wachten terwijl de retour wel binnen de 14 dagen terug bij jullie moet binnen zijn. Ofwel behandelen jullie met meer mensen de vragen in de helpdesk ofwel passen jullie de bijgestuurde documenten aan dat kopers ook langer tijd hebben voor de retour.Nu nog mijn geld terugkrijgen> 14d.geleden
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze Omni-Channel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.