hunkemoller.be (NL)- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.be (NL)Reviews

: 18.283Goed

4,48

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 nov. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16 nov. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

612 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.283 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


12 jan. 2022 
Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestellingen (de volgende dag geleverd), vriendelijk en behulpzaal personeel in Brugge. Goed zo! Absoluut tevreden over mijn aankopen. Er is van de 8 bh's, één waar ik mij op heb misgekeken. De pasvorm is niet voor mijn type buste. Toch handig de guide Sexy Shape, die je helpt uit te zoeken wat je mooi vindt en wat er bij jouw type lichaam past. De spaarpunten zijn een aantrekkelijk extra ;) Ineens kreeg ik door mijn loyaliteit 20 euro korting!! Happy me, natuurlijk! Overigens is het fijn shoppen. De discretie van de afhandeling van de bestelling is een dikke PLUS.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


24 feb. 2022 
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(12)
 Geverifieerde beoordeling
29 sep. 2022
Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, en krijg een mail dat ik toch het geheel moet betalen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 aug. 2022
De producten in mijn maat zijn bijna nooit in voorraad waardoor ik deze niet kan bestellen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dec. 2021
Ik had voor mijn vriendin online een aantal leuke artikelen gekocht. 3 setjes dus heb er 3 geschenkdozen bij besteld. Ik heb echter maar 2 dozen ontvangen) terwijl er 3 op de bestelling staan). Verder is mijn vriendin erachter gekomen dat de prijskaartjes er nog aan hingen. Dit is natuurlijk onacceptabel als het bedoeld is als cadeau. Er mag ook niets verwijderd worden want dan kan het niet meer geretourneerd worden. Mijn vriendin heeft alles terug gebracht in een winkelfiliaal in België. Ik had zoiets nog nooit besteld en heb er ook geen verstand van.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 feb. 2022
Ik bestelde een zwarte nachtjapon van €39,99 en er is een rode 2-piece pyjama toegekomen in de plaats van €27,99. Nu is de nachtjapon die ik bestelde uitverkocht en kan ik hem dus niet meer aankopen. Heel vervelend, want ik wou echt die nachtjapon en ik keek er al naar uit tot hij toekwam. Ik zal nu ook die 2-piece nog moeten terug sturen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 dec. 2021
Er staat dat de klantenservice vanaf 9 u geopend is, heb al gebeld, gechat, via Messenger gestuurd, krijg overal te horen dat er mij niemand te woord kan staan! Ik heb een bestelling geplaatst en de bot aan de telefoon en via chat, zeggen dat die niet bestaat, nou lekker dan!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 dec. 2021
De actie 2 dingen kopen en het 3 de is gratis is online dik boerenbedrog. Al 2 keer dat hetgeen ik bestelde steeds beschikbaar was bij het plaatsen twee dagen later is uw bestelling onderweg ma 3de gratis product is niet meer in voorraad🤬😡😤
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2021
3 aerikelen besteld = 3 artikelen retour. BH Noir omvang te klein en niet soepel (% stretch?) hondenjasje slecht concept (geen stretch stof geen sluiting, strakke band rond buikje) Zoveel moeite voor niets, niet voor herhaling vatbaar
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
24 jan. 2022
Indien ik een groen bh bestel wil ik daar graag groene slipjes bij en geen zwarte
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 aug. 2022
Product klopt niet. A80 besteld en het is nog veel te groot
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 dec. 2021 
klantendienst is heel moeilijk = niet te bereiken
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 jun. 2022
Pakje nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
17 feb. 2022
Beoordeling melden