zeer verzorgd mijn bestelling en de winkel in beveren waas daar zijn ze heel behulpzaam en vriendelijk van mij 10/10. het enige dat wel een beetje spijtig is dat het model diva voor grotere maten snel uit verkocht is daar zou het beter zijn voor vaste kopers een seintje te geven als er nieuwe modelen en kleurtjes binnen komen alvast bedankt gr daisy
Ik had problemen met die website. Telkens is mijn wachtwoord fout. Alle technieken om een nieuwe aan te maken ging niet. Telkens wanneer ik weer proberen in te loggen was mijn nieuw wachtwoord alweer fout. Verder heb ik identieke beha’s besteld als in 2019 (5) maar de kwaliteit is echt niet meer wat het was. Die elastiek is veel dunner geworden, de drie haakjes van achter zijn nu twee geworden, de stevigheid is soek en zo kan ik laar doorgaan. Ongelukkig heb on direct de etiketten verwijderd en kon ik dat niet meer retourneren
Zowel de tracking als het uiteindelijke ophalen van mijn pakketje waren niet vanzelfsprekend. Bij tracking zou ik automatisch mijn pakket moeten kunnen volgen, ipv te knoeien met order nummers enz. Bij het afhalen zou mijn naam als naam moeten staan en niet 'Pick-up point'. Dat zou de afhandeling vlot maken en voelt technisch nogal gedateerd aan.
hunkemoller.be (NL)-klant
Beoordeling melden
5 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
te lange duur om te versturen.
Ik had een setje besteld: topje + shortje. als alles verstuurd is, krijg ik mailtje dat er 1 ding niet leverbaar is, maar dan kan ik ook niets doen met het tweede stuk. Dus eenmaal geleverd moet ik dat dan weer terug sturen. Geen goeie e-commerce ervaring.
hunkemoller.be (NL)-klant
Beoordeling melden
30 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Retourkosten
Spijtig, dat wanneer er iets geleverd en geleverd wordt in een shop, er toch 10.95 aangerekend wordt!
hunkemoller.be (NL)-klant
Beoordeling melden
29 sep. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, en krijg een mail dat ik toch het geheel moet betalen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.