hunkemoller.be (NL)- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.be (NL)Reviews

: 18.283Goed

4,48

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 nov. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16 nov. 2016
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
hunkemoller.be (NL) is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij hunkemoller.be (NL) kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

612 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.283 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


12 jan. 2022 
Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestellingen (de volgende dag geleverd), vriendelijk en behulpzaal personeel in Brugge. Goed zo! Absoluut tevreden over mijn aankopen. Er is van de 8 bh's, één waar ik mij op heb misgekeken. De pasvorm is niet voor mijn type buste. Toch handig de guide Sexy Shape, die je helpt uit te zoeken wat je mooi vindt en wat er bij jouw type lichaam past. De spaarpunten zijn een aantrekkelijk extra ;) Ineens kreeg ik door mijn loyaliteit 20 euro korting!! Happy me, natuurlijk! Overigens is het fijn shoppen. De discretie van de afhandeling van de bestelling is een dikke PLUS.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


24 feb. 2022 
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(20)
 Geverifieerde beoordeling
18 nov. 2022
Artikel grootte van het honden truitje was qua grootte omschreven als chiwawa.. maar de kap is veeeeel te groot. De kap 2 x kleiner maken dan is deze dezelfde proportie als het truitje
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 nov. 2022
Als je reclame doorstuurt ivm spullen die je op weektijd voor 21u besteld de dag erop thuis krijgt maak het dan waar, onze bestelling is op donderdag 17u gedaan en maandag aangekomen, terwijl het voor het weekend nodig was. Geen leuke ervaring en niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
22 sep. 2022
Mijn bestelling was niet compleet.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
24 feb. 2022 
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
25 dec. 2021
Alles Qua levering en kwaliteit was in orde. Ik vond het enkel vreemd dat ik me niet gewoon als "man" kon aanmelden die een cadeautje wou kopen voor zijn vrouw. Achteraf mails met hoe lekker de BH zit enzo kwamen wat vreemd over 😅 meest spijtige vond ik dat het pakje geleverd werd in een doos waarop int groot de merknaam vermeld stond... tot zo ver het verassingseffect...
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 mei 2022 
De website, bestelling, verzending en retour verloopt vlot. De klantendienst is moeilijker bereikbaar en reactie op een vraag duurt soms heel lang. Het is leuk te zien dat jullie gamma steeds wordt uitgebreid en dan specifiek naar grotere maten. Helaas kan ik nog altijd niet bij jullie terecht voor mijn cup maat.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 dec. 2021 
Klantenservice is toch heel moeilijk bereikbaar. Ik heb onlangs gebeld en kreeg zelfs niet het aanbod van te wachten. Er waren teveel wachtenden voor mij met het resultaat dat mijn telefoongesprek gewoon werd afgesloten.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 jan. 2022 
De bereikbaarheid van de klantenservice is een ramp. Een reactie op een vraag/klacht duurt dagen/weken en als je belt moet je bijna een halfuur wachten tot iemand opneemt. Probleem is wel opgelost, dat verliep wel vlot.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
29 dec. 2021
Mijn item past perfect en PostNL heeft het eigenlijk wel eens bij mij thuis geleverd en niet zomaar ergens in een afhaalpunt gedropt.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2022
beloofd binnen de 3 werkdagen maar kreeg het pakket pas na een week
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
14 feb. 2022
Betalende geschenkverpakking werd als verzenddoos gebruikt.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jul. 2022
Levertijd en beschrijving product !
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 jun. 2022
Bestelde items zijn er vaak niet.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 dec. 2021 
onduidelijkheid factuur
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 jul. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 mrt. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 feb. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 feb. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 jan. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 jan. 2022
Beoordeling melden