janmaes.be- Logo - Beoordelingen

janmaes.beReviews

: 886Goed

4,47

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
janmaes.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij janmaes.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor janmaes.be

120 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

886 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


16 nov. 2022
Eerst en vooral : Op het ogenblik dat ik dit schrijf, is er nog niets geleverd. Enkel 2 mails waarin wordt gemeld dat de levering vertraging heeft en de volgende dag voorzien wordt. Dus ik ontvang een uitnodiging om mijn mening te geven, terwijl er nog niets geleverd is ??? Ik ben wél tevreden over het feit dat ik op voorhand verwittigd werd dat er in mijn bestelling een verkeerd artikel voorkwam, dat is rechtgezet maar nog steeds niet geleverd. Ik reken er op dat ik één dezer dagen toch een levering mag ontvangen. Vriendelijke groeten Marc VAN SLAGMOLEN Pakketnummer : 05308817703801
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Ik had een cadeaubon gekocht voor een vriendin haar verjaardag zodat ze een 3 de gaatje kon laten schieten, wanneer zij in de winkel was zeiden ze dat ze geen 3de gaatjes schieten. Heel raar want ik heb hier ook al een 3 de gaatje laten schieten. Toen ze dan vroeg of ze de bon voor iets anders kon gebruiken zeiden ze nee, maar de bon was niet specifiek bedoeld voor een 3de gaatje? Het was gewoon een cadeaubon. Ik wou eerst bij een andere winkel een bon kopen maar daar stond duidelijk op de website dat ze geen 3 de gaatjes schieten. Daarom heb ik voor Jan maes gekozen omdat ze dit normaal wel doen en er niets van op de website staat. Nooit meer!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor janmaes.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(4)
 Geverifieerde beoordeling
18 uur geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022
Ik had een leuke armband gezien op de site en besteld. Maar was teleurgesteld want het was niet meer verkrijgbaar. Dus zou ik opteren om de site aan tregelmatig aan te passen.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
23 sep. 2022
Beste Anja We begrijpen dat dit niet fijn is. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We maken er steeds ons werk van het assortiment up to date te houden. Natuurlijk zijn we afhankelijk van de informatie gegeven door onze vele merken en leveranciers. Alvast bedankt voor het begrip en gestelde vertrouwen. Mylène van het Jan Maes team
 Geverifieerde beoordeling
8 dec. 2021
Ring besteld en betaald op website, 2 dagen later een mail dat de ring niet meer te verkrijgen was en dat ik dus iets anders moest kiezen. Ik kies een nieuwe ring, goed nieuws: zou voorradig zijn. Een week later melding dat de ring er pas zal zijn inde 1e week van dec. en dat ik evtl. iets anders kan kiezen. Ronduit een klucht: tot op heden heb ik nog geen ring (ik wacht op nieuws...). Geen positieve ervaring, ik zal er nooit nog bestellen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 mei 2022
Ik heb mijn pakketje nog steeds niet. Ik zou een mail krijgen wanneer die geleverd is in de winkel maar nog niets ontvangen. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van janmaes.be
16 mei 2022
Beste Charlotte Wat jammer om te horen dat je nog niets gehoord hebt in verband met jouw bestelling. Ik heb onze winkel in Wijnegem laten weten dat ze dringend contact moeten opnemen met jou. Zij zullen jou snel meer informatie geven over de bestelling. Hopelijk kunnen we jou zo snel verder helpen met jouw bestelling. Onze oprechte excuses voor de laattijdigheid. Met vriendelijke groeten Britney van het Jan Maes team