Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Je suis ravie de la personnalisation de la gourde de mon enfant ! Impossible de trouver sur le marché des produits de la série Cocomelon dont mon bébé de 2 ans est fan! Comme elle aime boire dans la gourde Mepal de sa sœur (Reine des Neiges que j’ai depuis 3 ans et qui n’a quasi pas bougé !) je me suis dit que j’allais en personnaliser une pour elle !
Juste dommage que l’on voit que c’est une impression et que ce n’est pas aussi propre que ce que j’aurais voulu mais je m’attendais à pire…
1 September besteld. Vandaag zijn we 11 september en ik krijg een mail voor mijn mening... Ik heb mijn pakje nog niet eens (?) Ik heb er al een mailtje voor gestuurd en kreeg na ENKELE dagen pas antwoord dat er vertraging is door de drukte en dat dit op de website zou vermeld staan? 1. Klantendienst zou veel sneller moeten reageren. 2. Ik heb heel de website afgezocht vandaag en zie dit toch nergens staan, hoor ?Slechtste ervaring met online bestellen tot nu toe en ik bestel al jaren héél frequent op verschillende websites. Kan beter.. Meer verwacht van Mepal.
Ik heb 3 gepersonaliseerde drinkflessen besteld en slechts één daarvan opent gemakkelijk. De tweede is moeilijk te openen en wat betreft de derde, moet een kind zijn twee vingers gebruiken om hem te openen.
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen.
We kijken graag naar een passende oplossing. Kun je ons misschien meer informatie geven over jouw feedback ? Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sandy van Mepal
22 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling na bestelling vertonen de geleverde producten krassen en beschadigingen. Je zou zelf niet denken dar het nieuw is. Sowieso zijn de mepal producten totaal niet krasbestendig. Gewoon met de zachte kant van een sponsje wassen en er komen al krassen op.
Maar dat je nieuwe producten naar de klanten stuurt die al gekrast zijn alvorens ze zelf te gebruiken, dat gaat me te ver.
Beoordeling melden
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Levertermijn
Op 7/5 besteld, op 17/5 nog altijd niets ontvangen. Op 15/5 navraag gedaan hierover en dan uiteindelijk een dag later opeens bericht gekregen dat bestelling verzonden is. Misschien best als er een langere levertermijn is dit melden op de website.
Beoordeling melden
6 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen factuur
Zorg er voor dat mensen met een zaak een factuur kunnen krijgen. We hebben een bestelling geplaatst van rond de 500€ en kunnen geen factuur ontvangen vind dit nogal vreemd
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
6 nov 2023
Dag Jokie,
Bedankt voor je review.
ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Sandy van Mepal
Letters van gepersonaliseerde drinkbus vielen niet binnen de marges van de tekening, hoewel dit zo wel was aangegeven in het voorbeeld bij het maken
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
11 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Sandy van Mepal
Er werd een foutief pakket geleverd waardoor mijn kleindochter langer moest wachter op haar pakje
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
20 okt 2023
Beste Gaby,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat de levering niet voldoet aan je verwachtingen.
We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sandy van Mepal
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De foto is er helemaal niet zo goed opgeprint, bij beide drinkenbussen, komt zeer goedkoop over
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
13 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Sandy van Mepal
4 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
De drinkfles van mijn zoontje lekt .
Wat moet ik hiermee doen ? Krijg ik een nieuwe of ?
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met filmpje willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt!
18 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Kleur die ik heb besteld kwam niet, il kreeg een andere kleur.
Dat vond ik zo jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
19 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantendienst@mepal.com. Alvast bedankt!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.