benu.be
Beoordelingen:

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal  

4,23
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer goed werkend massagekussen. Alleen zou U BPOST op de vingers moeten tikken. Leveren zonder mijn toelating het pakket af aan een bovenbuur waar wij met in onmin leven. Twee dagen geduurd eer wij met hulp van de politie ons pakket van hem hebben gekregen. Zelfs niet te geloven dat BPOST niet eens de moeite doet om een briefje in de bus te steken met de vermelding aan wie ze het pakket hebben overhandigd. Alleen een mail met daarin vermeld dat het pakket bij een buur is afgegeven. Zoek het maar uit. Geen enkel bewijs in de hand. Spijtig dat een goede firma zoals U een slechte naam krijgt door de gebrekkige dienstverlening van BPOST.

de meest kritische beoordeling

14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Le problème majeur avec le site est l'emballage des colis. Il faut vraiment éviter d'emballer plusieurs commandes ensemble, si on fait des commandes séparément, ce n'est pas sans raison, c'est pour éviter au livreur de Bpost de devoir porter des colis trop lourds et également pour qu'il puisse me les monter à l'étage comme je suis reconnue handicapée, ce qu'il ne peut pas faire quand le colis est trop lourd. De plus, cela fait une semaine que j'ai passé 2 de mes 4 commandes récentes et je n'ai encore rien reçu car le colis ne correspondant pas au format de Bpost (poids qui dépasse à cause de l'emballage de 2 commandes ensemble!), il y a un blocage avec Bpost. J'avais déjà demandé à Lloydspharma de ne plus emballer 2 commandes ensemble mais cela n'a pas été pris en compte.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor benu.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ben alleenstaande bejaarde , kan mij niet verplaatsen , vandaar thuislevering . Ondanks ik mijn huis niet verlaat is mijn bestelling geleverd in een afhaalpunt . Waarom dan levering aan huis ??? Er is zelfs niet aangebeld !
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
2 dagen geleden
Dank u voor uw review. Dat is heel spijtig om te horen dat ze niet tot bij u thuis hebben geleverd. Jammer genoeg hebben wij geen vat op hoe Bpost de levering uitvoert. Wij hopen dat ze dit doen volgens onze wensen. Als we dit dan horen dan is dit tegen onze principes. We gaan voor u klacht indienen bij hen om na te gaan waarom dit niet correct is geleverd. Wij hopen dat u alsnog een oplossing hebt om uw pakket af te halen ? Het Lloydspharma|BENU TEAM.
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Où est ma commande?

Bonjour, Où est ma commande? Cela fait une semaine que j'ai passé ma commandé et je n'ai toujours pas de nouvelles.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 apr 2024
Bonjour Votre colis est préparé dans la pharmacie elle-même, elle doit vous en avertir normalement quand c'est prêt. Nous lui transmettrons votre demande. Cordialement L'équipe LloydsPharma | BENU
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik heb niet ontvangen wat ik besteld had en op de bestelbon stond. Bellen zoeken waar ik terecht kon. Een label ontvangen om terug te sturen op de post gedaan dezelfde dag van levering. Tot nu toe nog niets gehoord of ontvangen wat mijn bestelling betreft.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
31 mrt 2024
Dank u voor uw review. Het spijt ons te horen dat de bestelling verkeerd is gelopen. Wij hebben u zo snel mogelijk proberen te helpen. Vanaf wij uw pakket ontvangen , zal uw pakket richting uw adres vertrekken. Het Lloydspharma|BENU team.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde heel lang voor mijn bestelling beschikbaar was. Bovendien waren ze in de apotheek waar ik het afhaalde super onbeleefd. Mvg
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
10 apr 2024
Dank u voor uw review. We zullen dit met de desbetreffende apotheek bespreken. Het Lloydspharma|BENU team.
CV
Chantal V.
Kessel-Lo
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bestelling ontvangen. Geen antwoord op de chat.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 mrt 2024
Hallo, We begrijpen dat het niet fijn is om te wachten op een bestelling. Het pakje is hiet goed vertrokken met Bpost maar is momenteel niet traceerbaar. We hebben nochtans via de chatbox en mail wederzijds contact gehad met u hieromtrent waarbij u begrip toonde voor deze situatie. We volgen deze kwestie op en hopen dat het pakje alsnog snel toekomt bij u. Het Lloydspharma | BENU team.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 mrt 2024
Dank u voor uw review. We zouden graag weten waarom u niet zo tevreden bent. Alvast bedankt! Het Lloydspharma | BENU team.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Infatrini formula - suspect fake

I regularly order Infatrini formulae from your site or sometimes buy it from my local pharmacy. I have been giving my baby Infatrini for the past 3-4 months.. I suspect this lot that I have received is fake. The powder generally takes lot of time to dissolve and that has been usually the case. this time, its too thin, dissolved in water even before shaking. I want to return the 3 containers i ordered and seek a refund for the same. This does not look to be a genuine product.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
13 mrt 2024
Thank you for you review. Sorry to hear that this is how it felt to you. We get the infatrini directly from nutricia themselves, so if these were fake it will be down to the company itself. you have also ordered in the past and I think you were satisfied with your purchase then? We certainly want to find a solution together, but these words come hard for us to hear. Lloydspharma |BENU Team.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Toen ik mijn bestelling wilde afhalen d.d. 2702/2024 na confirmatie door jullie. Zei een medewerker van het filiaal te Leopoldsburg dat de bestelling niet ter beschikking was en ze een item van een ander filiaal nog moesten laten overkomen. Ze gingen mij verwittigen wanneer het er was. Tot op heden heb ik nog niets gehoord maar heb reeds online betaald. Gelieve daarom de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
1 mrt 2024
Dank u voor uw review. Het kan effectief voorkomen dat bepaalde producten online op voorraad zijn, maar dat dit voor de apotheek moeilijk verkrijgbaar is. Als er geen stock is in de groothandel, dan kunnen wij dit proberen te verkrijgen via onze andere collega apotheken. Niet iedereen heeft dit op voorraad liggen, waardoor de zoektocht beperkter is. De desbetreffende apotheek heeft voor u een oplossing gevonden. Het laten overkomen via een andere apotheek neemt wat extra tijd in beslag, dit kan soms een week duren. Wilt u hierop wachten? Het Lloydspharma |BENU team
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Too long delivery. Bad service.

Ordered a nitrile gloves online last March 2 to be pick up at Central Station Antwerp. Since I don't get any e mail to pick my order I just went there last friday, 15 March still not there. Bad service. Try again to go there tomorrow(12 March) if it's there. Not gonna order anything here online for sure.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
14 mrt 2024
Hello Maria, we regret reading your comment. You can always contact our local pharmacy directly our reach out to us via e-commerce@benu.be Could you inform us if this delay was solved in the end please ? Kind regards, Benu.be
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
5 jour qu j attend ma commande av42 euro aucun moyen de savoir le suivi et quand je les contact y a plus en stock ! Je pense qu il faudrait l indiquer sur votre site afin que les gens ne commande pas ou bien patiente longtemp PLUS JAMAIS .
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
8 mrt 2024
Chère Madame Benali, Nous avons informé la pharmacie locale de votre message et lui avons répété la procédure à suivre pour traiter une commande Click&Collect. Nous nous excusons d'avance pour le retard. Vous pouvez toujours nous envoyer un message à l'adresse suivante : e-commerce@benu.be
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Damaged goods - Second time in a row I received one damaged item and I cant find a channel to complain. Lloyspharma wont answer email or the website chat, and there is no phone. Won’t buy again.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
4 mrt 2024
Merci pour votre commentaire. J'ai vu que mon collègue a essayé de vous joindre par le biais de la boîte de dialogue, mais il n'y a pas eu d'autre réponse de votre part. Vous pouvez nous contacter à l'adresse e-commerce@benu.be. Nous verrons ce que nous pouvons faire pour vous. Benu Team.
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Commande passée le mercredi matin 10h et toujours aucune nouvelle de la livraison en pharmacie le samedi matin.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
19 feb 2024
Chère Valérie, Votre commande est déjà disponible dans la pharmacie Benu de votre choix. Malheureusement, vous n'en avez pas été informé. Nous contactons nos confrères avec ce message. Nos excuses par avance, Sincères salutations, Lloydspharma.be
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pot van 180 capsules besteld en een pot van 60 capsules ontvangen…
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 feb 2024
Dank u voor uw review. Wij gaan dit asap bekijken en houden u verder op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Het LloydsPharma | BENU team
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 jours pour recevoir un colis dans la pharmacie
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 feb 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous allons prendre contact avec la pharmacie pour comprendre ce qu'il s'est passé. L'équipe LloydsPharma | BENU.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
5 mrt 2024
Dank U voor uw review. We hebben de apotheek gecontacteerd voor u om te weten te komen wat er mis is gelopen. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen voor u. Het Lloydspharma | BENU team
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
28 feb 2024
Beste, Alvast bedankt voor uw review. Onze collega’s zullen u verder helpen om als nog het correcte product af te leveren. Alvast onze oprechte excuses. Het Lloydspharma|BENU team
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
22 feb 2024
Beste mevrouw Verstraeten, We waarderen alvast uw waardering van onze service. Mogen wij echter wat meer info vragen, zo kunnen we - gezien de negatieve reactie- gericht actie ondernemen. U mag deze altijd sturen naar e-commerce@benu.be. Bedankt alvast, Frederik - Lloydspharma.be
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
problème de livraison (ça peut arriver) - 3 messages laissés pour demander l'échange entre le produit reçu et le produit commandé = zéro réponse en 6 jours ... 1ère et dernière commande pour moi
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
17 apr 2024
Bonjour madame, nous sommes désolés que vous ne soyez pas satisfaits. Par quel moyen avez-vous essayé de nous joindre ? Nous n'avons reçu aucun message à première vue. Nous vous enverrons un courrier électronique pour traiter cette question. Bàv L'équipe LloydsPharma | BENU
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je n'ai pas reçu la commande ??????????????????????
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
18 apr 2024
Toutes nos excuses, monsieur, nous nous renseignons immédiatement auprès de la pharmacie click and collect pour savoir ce qui n'a pas fonctionné. L'équipe LloydsPharma | BENU