benu.be
Beoordelingen:

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal  

4,23
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer goed werkend massagekussen. Alleen zou U BPOST op de vingers moeten tikken. Leveren zonder mijn toelating het pakket af aan een bovenbuur waar wij met in onmin leven. Twee dagen geduurd eer wij met hulp van de politie ons pakket van hem hebben gekregen. Zelfs niet te geloven dat BPOST niet eens de moeite doet om een briefje in de bus te steken met de vermelding aan wie ze het pakket hebben overhandigd. Alleen een mail met daarin vermeld dat het pakket bij een buur is afgegeven. Zoek het maar uit. Geen enkel bewijs in de hand. Spijtig dat een goede firma zoals U een slechte naam krijgt door de gebrekkige dienstverlening van BPOST.

de meest kritische beoordeling

14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Le problème majeur avec le site est l'emballage des colis. Il faut vraiment éviter d'emballer plusieurs commandes ensemble, si on fait des commandes séparément, ce n'est pas sans raison, c'est pour éviter au livreur de Bpost de devoir porter des colis trop lourds et également pour qu'il puisse me les monter à l'étage comme je suis reconnue handicapée, ce qu'il ne peut pas faire quand le colis est trop lourd. De plus, cela fait une semaine que j'ai passé 2 de mes 4 commandes récentes et je n'ai encore rien reçu car le colis ne correspondant pas au format de Bpost (poids qui dépasse à cause de l'emballage de 2 commandes ensemble!), il y a un blocage avec Bpost. J'avais déjà demandé à Lloydspharma de ne plus emballer 2 commandes ensemble mais cela n'a pas été pris en compte.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor benu.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bankcontact online werkte niet dus heb ik mijn bestelling met een andere kaart betaalt en dit ging wel(heb dit ook gemeld). Mijn bestelling kunnen afhalen in mijn apotheek naar keuze is wel plezant.
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
7 dagen geleden
Dank u voor uw review. Het Lloydspharma|BENU team.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je n'ai pas été prévenu quand la commande était prête !
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
25 mrt 2024
Merci pour votre commentaire. J'ai contacté la pharmacie pour savoir pourquoi elle ne vous a encore rien dit. Vous pouvez certainement vous rendre sur place pour demander votre colis. J'ai rappelé à la pharmacie qu'elle devrait informer le client lorsque le colis est sur le côté pour vous. L'équipe Lloydspharma |BENU team
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
29 mrt 2024
Dank u voor uw review. Het Lloydspharma | BENU team.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Les produits (échantillons offert) c'est très sympa de votre part mais rien à voir avec nous. 1 c'est du gel pour protèse dentaire et l'autre du lubrifiant pour yeux... je n'ai personne à qui donner donc ça ira à la poubelle c'est dommage. Étant donné que c'était une commande qu'avec des produits pour bébé ça aurait été plus utiles de donner des échantillons pour bébé du coup. Sinon bien emballé et envoie rapide. Merci
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
12 mrt 2024
Merci pour votre commentaire. À différentes périodes de l'année, nous offrons des cadeaux supplémentaires. Cela peut parfois être moins agréable pour quelqu'un. Peut-être connaissez-vous un proche à qui vous pouvez offrir ces cadeaux. Le team Lloydspharma | BENU.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Manque de disponibilité de produit (celui initialement mis en panier était hors stock). Sinon rien à signaler... livraison gratuite en point relais pharmacie TOP!
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
12 mrt 2024
Merci pour votre commentaire. Malheureusement, ce n'est pas parce qu'il est disponible en ligne qu'il est automatiquement en stock dans la pharmacie de votre choix. Le stock est déterminé par notre grossiste. Il se peut donc que la pharmacie l'ait en stock, mais si ce n'est pas le cas, elle le commandera à nouveau auprès du grossiste, ce qui peut prendre 1 à 2 jours supplémentaires en fonction de la disponibilité du produit chez notre grossiste. Le Team Lloydspharma | BENU.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Envoyé un mail quand la commande est prête car je n’ai rien reçu et il manque des articles à ma commande
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
8 mrt 2024
Chère Madame Wauthy, nous avons informé la pharmacie locale de votre message. Vous pouvez toujours vous concerter avec eux à ce sujet ou nous envoyer un message à e-commerce@benu.be.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
click and collect : pas reçu le mail d'envoi/réception
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
19 mrt 2024
Bonjour. Merci pour votre commentaire. Entre-temps, avez-vous eu des nouvelles de la pharmacie ? Nous allons contacter la pharmacie pour lui demander ce qui s'est passé. Normalement, votre pharmacien local vous répondra dans un délai de 1 à 2 jours ouvrables. L'équipe Lloydspharma |BENU.
RO
Rita Marguerite O.
Chapelle lez Herlaimont
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Livraison rapide, mais mauvais produit livré
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
4 mrt 2024
Merci pour votre commentaire. Nous vous avons déjà proposé une solution. Le produit vous parviendra dès que possible. L'équipe Lloydspharma , BENU
JG
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pillen besteld lutom3 en heb er voor 4 maanden 1pil per dag en vervaldatum is april 2024 dus ga ze moeten nemen Da ze vervallen zijn Da kan toch nie ?? Graag een antwoord wa moe ik daarmee doen grtj
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
15 feb 2024
Dank u voor uw review. Wij bekijken dit asap en nemen terug contact met u op. Het LloydsPharma | BENU Team.
PA
Peter A.
Antwerpen
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat her door mij bestelde product wel op de website vermeld staat, maar uiteindelijk toch niet leverbaar was!
Beoordeling melden
Antwoord van benu.be
15 feb 2024
Beste Mr Anthonissen, Wij danken u voor uw feedback en vinden het vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij zullen de oorzaak van het probleem achterhalen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Prettige dag. Het LloydsPharma | BENU team.