stateofart.be
Beoordelingen:

1.091 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.396 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
stateofart.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als fors manspersoon, bestel ik sinds jaar en dag 4XL blazers en die zaten perfect. Niet deze keer, de bestelde 4XL blazer was echt veel te groot.StOfA maakt hier geen probleem over en stuurt prompt een 3XL vervangingdsexemplaar. Top!

de meest kritische beoordeling

3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik koos een mooie trui met rolkraag en een gevlochten figuur. Hij is gemaakt van wol en acryl beide vezels die bedoeld zijn om ons warmt te houden. De weving is echter tussen de vlechten nogal dun en ik voel mijn lichaamswarmte wegvloeien. Dus neem in uw keuze menu ook dit aspect op. Ik durf niet meer te kopen. Online kan ik wel terugsturen maar dan heb ik nog niet wat nodig is, en in een warme winkel voel je dat niet. Ik heb een goedkopere fleese met kap en die houdt wel de lichaamswarmte vast. Ik vraag me echt af wie U als klant voor ogen hebt? Mannen dik en dun ? Ja. Modegevoelige mensen ? Ja. Maar de geschiktheid voor het doel ? Niet voldoende. Verder zou het fijn zijn dat je de producten in EU of aangrenzend haalt, zodat je snel kan inspelen op veranderingen. We begonnen met een zachte herft maar de winter belooft zeer koud te worden. Het is al de tweede keer dat SoA me ontgoocheld na enkele aankopen die wel goed waren. Deze en vorige zomer geen korte broeken met een rek of met slechts 1 knop om te sluiten. Na de designer moet een technieker komen om een ontwerp te beoordelen op zijn functie. Dat is onvoldoende zicht- en voelbaar.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(14)
(18)
Resetten
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

onoverzichtelijke toepassing getrouwheidskorting.

Moeilijk te begrijpen dat slechts één kortingscode per order wordt aanvaard terwijl de bon met extra korting voor getrouwheidsaankopen slechts zeer beperkt geldig was.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
13 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Door een technische storing werden vouchers opgesplitst en kon er maar 1 voucher per bestelling worden verrekend. Deze verbetering staat hoog op het lijstje voor de volgende ronde giftvouchers die wij in het najaar gaan verstrekken.
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik ben een regelmatige klant in de winkels maar vindt het niet kunnen als ik online bestel dat ik retourkosten moet betalen wanneer het product niet voldoet.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
9 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Als u klant bent en ingelogd bent op onze website tijdens het plaatsen van een bestelling dan hoeft u geen retourkosten te betalen. Het kan voorkomen dat er retourkosten in rekening zijn gebracht als u niet ingelogd bent geweest.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
kortingbon van 60 euro waarvan we er maar 50 konden van gebruiken en 1 van 10 dat we niet konden gebruiken tenzij we iets appart bestellen
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog geen bestelling ontvangen

Ik heb op 28 een trui besteld, die ging de volgende dag geleverd worden....ondertussen 4 april nog steeds geen trui....
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
9 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en later is geleverd dan gebruikelijk. Wij wensen u ondanks de vertraging heel veel plezier met uw aankoop.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
13 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen u verder helpen met een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel issues site bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
25 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u tegen problemen aan loopt tijdens het bestelproces op de website. Mocht u problemen blijven houden dan adviseer ik u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak!
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een bodywarmer besteld voor mijn man. Die stond online beschikbaar in maat Large. Ik heb dus besteld en betaald... maar kreeg de dag erop nieuws dat die niet meer beschikbaar was. Toen ik twee dagen later opnieuw keek, zag ik dat die nog altijd als beschikbaar stond. Ik ben hier dus niet tevreden mee.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
13 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses daarvoor. Wellicht treft u nog een alternatief artikel in de sale.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog geen enkele mail gekregen van de zending. Kan de bestelling dus niet beoordelen.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
20 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht u de status willen weten van uw bestelling dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jas in solden Ik had een jas besteld in de solden en die was ook beschikbaar. Werd ook netjes betaald en afgerekend. Daarom ging ik dus niet naar een lokale winkel … Enkele dagen later kreeg ik te horen dat hij toch niet voorradig was. Ik probeerde de jas nog op te halen in een lokale winkel maar daar was die ondertussen uitverkocht. Pech!
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de jas helaas toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Onze excuses daarvoor! Hopelijk zien wij u een volgende keer terug voor een nieuwe aankoop.
BC
Bert C.
Wirtzfeld
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was geen jeans maar stof, totaal verschillend van hetzelfde artikel in de winkels
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
30 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. De artikelen die bij ons op de website vermeld staan zijn gelijk aan het aanbod dat in de winkels is te vinden. Wellicht zijn het toch 2 verschillende type broeken geweest.
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had 3 stuks besteld. 2 woensdag gekregen' 3de stuk moet ik nog krijgen
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering duurt te lang
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de levering op zich heeft laten wachten. Door omstandigheden kan het soms voorkomen dat een bestelling langer onderweg is dan gebruikelijk. Mocht u vragen hebben over uw levering dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fout pakket ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
23 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u een foutieve zending hebt ontvangen. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij helpen u graag verder!
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling betaald voor 2 artikelen, 1 maar gelevered de andere was niet meer beschikbaar. De maat van gestuurde hemd kwam niet overeen met de maat van vorig hemd die we ook bij sTATE of Art hebben gekocht. Mouwen 2.5cm langer en veel breder dan ons vorig hemd. Heb wel een mail gekregen van de klanten dienst om te laten weten dat hemd 1 ging worden terug betaald worden omdat ze die niet konden leveren. Hemd 2 moet ook terug betaald worden omdat te groot. Hopelijk snel. Pakje was eveneens gescheurd bij levering door B-post. kon gemakkelijk gerief uitnemen. Gelukkig was de inhoud intakt.
Beoordeling melden
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De polo was gewassen en had reeds een kleurverschil , contact genomen met State of art en in deze mail werd gezegd stuur deze terug en we sturen zodra we hebben ontvangen een nieuwe polo naar u, maar mijn polo is reeds verzonden van ongeveer 10 mei en tot op heden nu 26 mei het ik nog een polo nog mijn geld teruggezien De service en de communicatie is ver te zoeken
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.be
30 mei 2023
Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Wij hebben inmiddels van de klantenservice vernomen dat u bent voorzien van een reactie en een passende oplossing. Wij gaan er dan ook van uit dat uw vraagstuk is beantwoord.
CV
Claudine V.
Kortemark
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slordig verpakte bestelling.

Allevier de hemdjes waren uit hun verpakking gehaald en samen in een los papiertje gewikkeld en in een papieren zak verstuurd ipv een doos. Het witte hemdje heeft een vlek. De postbode had het pakje dan nog in de brievenbus gewrongen. Alle vorige zendingen kwamen zorgvuldig verpakt als nieuw steeds in een doos toe en werden ook altijd afgegeven.
Beoordeling melden
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
I have send one article the same day because it was big for me I am customer of state of arte years for the frist time I order on line now you have recieved my return article on 26/JULY I got email that I will recieve my money two weeks working in days in my account this is not correct from you my money should be in my account the next day!
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online hemd gekocht met kortingsbon van 12,5 euro. Hemd is te groot. Naar winkel in Hasselt om te ruilen voor kleiner maat. Daar volledig bedrag zonder korting betaald omdat dat blijkbaar niet anders kan. Dus geld korting kwijt. Niet de beste service….
Beoordeling melden
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op zaterdag 1 juli bericht met ‘artikel verzonden’ en verwachte levering woensdag 5 juli, dan geen nieuws meer tot 6 juli met bericht ‘ in verwerking bij bPost’, uiteindelijk geleverd op 7 juli; moesten normaal op verlof vertrekken op 6 Juli….
Beoordeling melden