FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.798 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.715 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Ik ben uiterst teleurgesteld in jullie mannier van werken ! Het produkt die ik bestelde (groentenlade frigo) kwam overeen met de gevraagde gegevens volgens jullie site, 60 € betaald en wat geleverd wordt komt helemaal niet overeen !! Heel moeilijk om een retouraanvraag te bekomen en nogmaals 18€ betaald om terug te sturen zonder enige garantie dat mij zending wordt terug betaald…. Wat is dit voor een bedrijf???? Zal het hier ook niet bij laten en heel negatieve recensies over dit bedrijf schrijven. Mvg,
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
uw mail tot beoordeling kreeg ik voor de stukken geleverd werden. ipv 5 dagen waren het 10 dagen levertijd. De stukken, nieuwe dichtingen voor mij frigo-diepvriezer combine passen maar sluiten totaal niet af. smorgens stond er water onder de frigo, hoorde ik de frigo op volle toeren draaien en ontdekte ik dat de dichtingen totaal niet afsloten. Retour aangevraagd....
Beoordeling melden
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Klein onderdeel, lang onderweg, geen efficiënt antwoord van de klantendienst. Dinsdagnamiddag besteld, zondag nog altijd niet geleverd. Antwoord van klantendienst was waardeloos. Onderdeel van 17 euro, verzending van 7 euro, 5 dagen onderweg, nog altijd onderweg. Hopelijk levert men de komende dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
22 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Aangezien er ook verzendkosten betaald worden door de klant zou ik het zeer op prijs stellen dat de leveringswijze van een product ook op de juiste manier verloopt. Ondanks de klantenservice per mail er alles aan doet om te helpen en onderzoeken, is dit wel zeer tijdrovend.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Al 5 dagen geleden geprobeert om het artikel te retourneren maar ze sturen gewoon een mail dat ze het nog niet hebben kunnen verwerken. Wat eigenlijk wel slim is want dan kan ik het op een gegeven moment niet meer terug sturen want dan is het te laat
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zet de maten van bakken er bij dan zullen er geen verkeerde bestellingen gebeuren en dan maar 31,11 euro terug krijgen van de 38,06 die ik betaald heb, Dat zal de eerste en de laatste keer geweest zijn nooit meer bij jullie
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een paar maand geleden een koelkast rekje besteld en nooit geen reactie gekregen op mijn vragen waar het rekje bleeft uiteindelijk heeft het een paar maanden geduurd voor het geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
24 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de juiste bestelling afgeleverd, 2 dezelfde items besteld, 2 verschillende ontvangen? Nu afwachten hoe de zaak verdergaat verlopen, blijkbaar bestelling niet gecontroleerd voor verzending.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
beter service geven, en waar maken met beloftes van levering. uiteindelijk geleverd pas 4 dagen later en op een adres dat net aangegeven is om te leveren. en met een grote levering box staan!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 28/04 nog steeds niet ontvangen. DPD heeft gemeld dat ze op 30/04 het pakket zouden leveren maar ik was niet thuis. Sindsdien niets meer gehoord of ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze retour is gekomen. We hebben contact met je opgenomen om te zorgen dat je het alsnog zal ontvangen. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik probeer nu al enkele dagen een artikel te retourneren zonder dat ik hier respons op krijg, het geleverde artikel voldoet niet aan de afmetingen!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product. Ik zie dat je niet het juiste product hebt besteld. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourneren is op eigen kosten en dan nog naar Frankrijk! Product paste niet... maar dit was op de website niet duidelijk aangegeven.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 mei 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
17 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Wacht nog op Retour en vervanging

Il heb een retour aangevraagd en correcte referentie voor mijn type toestel gevraagd en na 5 dagen nog altijd geen antwoord.
Beoordeling melden
BF
Bert F.
Nijlen
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Komt leverings afspraak niet na Onderdeel zou dag erna geleverd maar kwam 3 dagen later toe
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
beschadigd product ontvangen, al weken wachtende op fixpart om product te kunnen retourneren
Beoordeling melden
13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een onderdeel wat zou passen op mijn wasmachine paste totaal niet.
Beoordeling melden
ED
E D.
Belgie
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
de ontvangen bestelling is gebroken . deurklep is onderaan stuk
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 mei 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestellingen komen te laat er wordt geen informatie gegeven
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
na drie weken weer het verkeerde stuk toegestuurd gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
9 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Opsturen waar je voor betaald hebt ipv namaakproducten.
Beoordeling melden