FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.660 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.276 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
(171)
(378)
Resetten
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Loze beloftes, geloof niet in het 'vandaag besteld, morgen in huis'

'vandaag besteld, morgen in huis'. Vandaag besteld: maandag 25 maart. Morgen in huis: in mijn ogen: dinsdag 26 maart, maar woensdag was uiteraard ook geen probleem. Ondertussen zijn we 9 april en is het hier nog niet. Op hun website staat nog steeds te blinken dat het de dag erna bij jou is. Antwoorden zijn steeds van standaard zinnekes, maar niemand ligt wakker van het feit dat je je materiaal niet krijgt. Van wegblijven! Had ook beter de reviews op voorhand gelezen, dan was ik er ook weg gebleven...
Beoordeling melden
NC
Nancy C.
Anwerpen
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel ik een melding kreeg dat mijn bestelling was geleverd, was dat niet zo. Ook bij navraag in de buurt niet gevonden. Vanuit Fixpart, Belgie en Nederland, echt geen enkele hulp of ondersteuning gekregen. Zoek het maar uit! Bovendien nergens een telefoonnummer te vinden. Zegt dat al niet genoeg? Schande, onderdeel besteld voor bijna € 90 en je wordt gewoon niet meer geholpen. Aftersales onbekend fenomeen voor Fixpart denk ik.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Twee beschadigde producten geleverd

Geen pasgarantie. De tool om het juiste reserveren onderdeel te vinden is niet accuraat. Er staan ook nergens afmetingen bij.heb 2 beschadigde (en één niet passend) producten gekregen. Wacht na 2 weken nog steeds op het beloofde exemplaar dat ze gingen opsturen. Klantenservice is ook niet vriendelijk. Bespaar je de moeite.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Klein onderdeel, lang onderweg, geen efficiënt antwoord van de klantendienst. Dinsdagnamiddag besteld, zondag nog altijd niet geleverd. Antwoord van klantendienst was waardeloos. Onderdeel van 17 euro, verzending van 7 euro, 5 dagen onderweg, nog altijd onderweg. Hopelijk levert men de komende dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
8 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, In de eerste plaats geen klagen, spijtig genoeg heb ik het artikel moeten terugsturen, mijn fout verkeerd besteld, daar kunnen jullie niets aan doen! Maar vindt het jammer dat ik op eigen kosten het moest terug sturen naar Italië. Mvg, Laeremans Philippe
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Oplader besteld die origineel van bosch siemens zou zijn. Geleverd product is niet wat op de website afgebeeld staat en er staat ook nergens siemens bosch op vermeld. Lijkt mij gewoon een goedkoop chinees namaakproduct te zijn. Levertijd was wel correct.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
11 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen pakket geleverd gekregen terwijl men aangeeft vandaag besteld morgen geleverd. Heb donderdag besteld en nu woensdag nog niks ontvangen. Service en klantendienst laten dagen op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een paar maand geleden een koelkast rekje besteld en nooit geen reactie gekregen op mijn vragen waar het rekje bleeft uiteindelijk heeft het een paar maanden geduurd voor het geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het een min punt dat jullie eerst iets verkeerd opsturen en dat ik de kosten moet betalen om het terug te sturen ! Uiteindelijk heb ik dan wel het juiste gekregen !
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Opgelet - retourkosten buitenland

Opgelet! Retour kan naar het buitenland zijn (bvb Italië), met hoge verzendkosten voor eigen rekening. Dit wordt niet vermeld op de website, en is dus niet legaal!
Beoordeling melden
HV
Hannes V.
Antwerpen
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beloofde levertermijn niet nagekomen. Levering zou de volgende dag gebeuren, maar werd uiteindelijk pas een week later verstuurd.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling niet ontvangen. duurt lang vooraleer ik een antwoord krijg van de klantendienst. nu zijn ze het aan het onderzoeken
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer goed voor het toezenden van een stockartikel, maar een mailtje met een specifieke vraag blijft lang onbeantwoord.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Super slecht

Alles, het product is niet aangekomen. Ook geen kaartje waar ik het eventueel kan afhalen. Graag mijn geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 apr 2024
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertermijn

De werkelijke levertermijn klopt niet met de mededeling tijdens het bestellen. Verder alles in orde.
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Dus beoordeling mag zeker later worden verzonden.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor 19u besteld morgen in huis? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 04/04/2024
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 apr 2024
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De scheerkoppen vind ik niet scherp.Baard is niet glad geschoren De service was prima
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het aangeboden product past niet , jammer . Verder denk ik goede service
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nazorg onbestaand. Geen reactie op vraag via de site ivm retourzending.
Beoordeling melden