Zesso- Logo - Beoordelingen

Zesso
Beoordelingen:

907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.665 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2015
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zesso voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was snel, maar het monteren van de planken aan het frame was lastig, net als het bevestigen van een van de vier wielen aan de trolley. De meeste gereedschappen die nodig zijn voor de montage waren inbegrepen, behalve de noodzaak van een kruiskopschroevendraaier. Dus om de vraag te beantwoorden: wat kunnen we beter doen? vraag Ik heb 2 suggesties. Maak eerst in de online beschrijving duidelijk dat de trolley als flatpack wordt geleverd en dat voor de montage een kruiskopschroevendraaier nodig is. Ten tweede, om de montage van de planken iets gemakkelijker te maken, zou de geleiding "punten" voor waar de schroeven naartoe gaan breder en dieper kunnen zijn om de aanvankelijke uitlijning van de schroeven op de juiste locaties te vergemakkelijken.

de meest kritische beoordeling

16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zesso

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Produit qui ne correspond pas du tout et en plus la table est complètement tordue
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
il me manque un colis depuis plus d’une semaine arnaque
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mebeuls beschadigd en denk ik gebruik. Besloten om terug te sturen .
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wacht al een week op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lever toch niets waarvan je al weet dat het stuk is!!!

Ik had een schoenenkast besteld maar toen de doos arriveerde wist ik al dat dit niet goed kon zijn… En het was niet de schuld van de vervoerder. De doos was duidelijk al meerdere malen geopend en terug dicht gekleefd. Dit zag je aan de verschillende lagen plakband die om de doos zaten. Ook waren de hoeken beschadigd en stond de boos bol. Bij het uitpakken bleek het 1e onderdeel al gebroken. Ook de volgende waren beschadigd zoals verwacht. Wel netjes mijn geld teruggekregen na het retour te sturen. Gaat deze doos nu weer naar een volgende klant…?
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lmao i have to take care of their damage goods

. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Beoordeling melden
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Filled in my address wrong. Waiting 2 weeks for a package now.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jan 2024
Dear, Thank you for your review! We are happy to help you further. You can contact us via email: info@zesso.com We look forward to hearing from you! Kind regards TEAM ZESSO
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Boekenkast zat gewoon veel schade op.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Un très très très mauvais suivi

J'ai commandé une table ronde blanche, et on m'a envoyé une platgeau NOIR et un pied de table BLANC... No comment. Mais c'est là que commence la galère pour contacter le service client, avoir des étiquettes de retour car la table a été envoyée en deux colis. C'est la super galère, injoignables par téléphone (le répondeur est en NL!!!!), répondent à peine par mail. BREF : un très mauvais suivi et une énorme galère à cause d'une erreur grossière de leur part. après un telle expérience (pas encore au bout, car pas encore remboursé), c'est évident que je ne recommande pas.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
20 nov 2023
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Nous nous excusons pour ce désagrément ! Notre service clientèle répond toujours à vos questions dans les trois jours ouvrables. Nous constatons qu'ils vous ont aidé entre-temps. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter (info@zesso.com). Cordialement, TEAM ZESSO
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Donderdag besteld zou vrijdag komen . Kon de track en trace niet openen . Toen gebeld en er werd gezegd Dpd heeft ver traging dus komt maandag . Maar niet heus kreeg ‘n bericht dat het dinsdag kwam . Kreeg ‘n bericht afgeleverd en geen briefje in de bus . Nu bleek gewoon weer terug naar Zesso . Toen kreeg ik tehoren dat er wat mis is gegaan en als het retour verwerkt is krijg ik mijn geld terug . Kon ‘n nieuwe bestelling plaatsen . Maar gaf aan dat mijn vertrouwen weg is
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product kwam volledig kapot aan en oplossing is slecht

Product kwam volledig kapot aan. De oplossing is dat het geld terug gestort wordt maar dat het product niet wordt opgehaald. Met andere woorden: ik moet een grote zware hocker nu zelf gaan afvoeren naar de gemeentewerf. Servicemedewerker geeft de schuld aan het transport terwijl de doos volledig onbeschadigd was. Als iemand van Zesso even naar de hocker had gekeken had hij direct de lelijke vlek en het kapotte scharnier met achterwand opgemerkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 aug 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling van vorige week dinsdag (die de volgende dag zou geleverd worden!) is nog steeds niet aangekomen!! De klantendienst antwoord steeds dat ze het zullen nakijken..maar verder niks! Nooit bestel ik hier nog! Ik deed heel veel bestellingen online voor mijn winkelinrichting maar die zijn allemaal netjes op tijd aangekomen in tegenstelling tot hier bij deze firma.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 aug 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb retour gevraagd voor een huishoudtrap en dat bij een punt gebracht met de nodige labels op. Tot mijn verbazing komt dat terug op mijn adres! En wanneer ik dat u meld, krijg ik het antwoord: Wij hebben bewijs nodig anders moet u dat terug brengen. Ik heb geen auto en zou nietmeer een auto willen huren. Ik koop geen materialen meer bij zesso, gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jul 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Wij waarderen je mening. Onze excuses dat er iets misloopt bij het retourneren. De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. We zijn hier reeds mee bezig. Fijne dag! Team ZESSO
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vitrinekast besteld bij Zesso. Pakket goed aangekomen, alleen erg ongebruiksvriendelijk om ineen te zetten: schroeven die ontzettend moeilijk en stroef inschroeven, panelen die niet mooi aansluiten, en het glas dat eerder los in de zijpanelen zit. Niet verwacht voor een kast waar ik €419 voor betaald heb. 👎
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
21 jun 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. Als je product niet in perfecte staat is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@zesso.com en stuur ons een foto of video van de schade. We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mirror of poor quality

I ordered a mirror, that arrived of extremely poor quality - with the frame just opened in the middle. Additionally to this, the company didnt organize the return, I contacted the customer service numerous times, and had to carry the heavy product to the return point.
Beoordeling melden
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Deurtje van een geleverde kast is krom. Daardoor kan hij niet open of dicht. Bij melden klacht krijg ik 10% korting. Daar ging ik niet mee akkoord en vervolgens hoor je niks meer. Nu heb ik een kast waar ik niks mee kan.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
21 jun 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses voor het ongemak! Na de korting werd er een andere oplossing aangeboden, waarin je je wel kon vinden. Onze medewerkers streven ernaar je steeds binnen drie werkdagen van een reactie te voorzien. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een spiegel besteld. De spiegel was zo slecht ingepakt. Al bij ontvangst van mijn spiegel zag ik dat de verpakking half open was en dus niet goed ingepakt was. Helaas is hij dan ook stuk geleverd. Heel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 jul 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met onze klantenservice: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen levering. Lang gewacht en vervolgens wordt de kast naar eigen shop gestuurd. Reactie was vervolgens. Bestel maar een nieuwe. Bleek niet meer leverbaar. Ik ga nu een nieuwe bestellen, maar wel ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
10 aug 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket dat verstuurd was, is niet compleet. Vaak gebeld voor hulp, maar die telefoon werkt blijkbaar niet. En mail versturen met bezorgdheid, wilt ook niet doorkomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
14 sep 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO