Zesso- Logo - Beoordelingen

Zesso
Beoordelingen:

892 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.689 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2015
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zesso voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was snel, maar het monteren van de planken aan het frame was lastig, net als het bevestigen van een van de vier wielen aan de trolley. De meeste gereedschappen die nodig zijn voor de montage waren inbegrepen, behalve de noodzaak van een kruiskopschroevendraaier. Dus om de vraag te beantwoorden: wat kunnen we beter doen? vraag Ik heb 2 suggesties. Maak eerst in de online beschrijving duidelijk dat de trolley als flatpack wordt geleverd en dat voor de montage een kruiskopschroevendraaier nodig is. Ten tweede, om de montage van de planken iets gemakkelijker te maken, zou de geleiding "punten" voor waar de schroeven naartoe gaan breder en dieper kunnen zijn om de aanvankelijke uitlijning van de schroeven op de juiste locaties te vergemakkelijken.

de meest kritische beoordeling

16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zesso

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
DK
Dolisa K.
IJmuiden
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit verbeteren Beschrijving beter Communicatie, doen wat er gezegd wordt
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
il me manque un colis depuis plus d’une semaine arnaque
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produit qui ne correspond pas du tout et en plus la table est complètement tordue
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wacht al een week op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mebeuls beschadigd en denk ik gebruik. Besloten om terug te sturen .
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lever toch niets waarvan je al weet dat het stuk is!!!

Ik had een schoenenkast besteld maar toen de doos arriveerde wist ik al dat dit niet goed kon zijn… En het was niet de schuld van de vervoerder. De doos was duidelijk al meerdere malen geopend en terug dicht gekleefd. Dit zag je aan de verschillende lagen plakband die om de doos zaten. Ook waren de hoeken beschadigd en stond de boos bol. Bij het uitpakken bleek het 1e onderdeel al gebroken. Ook de volgende waren beschadigd zoals verwacht. Wel netjes mijn geld teruggekregen na het retour te sturen. Gaat deze doos nu weer naar een volgende klant…?
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lmao i have to take care of their damage goods

. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Beoordeling melden
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Filled in my address wrong. Waiting 2 weeks for a package now.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jan 2024
Dear, Thank you for your review! We are happy to help you further. You can contact us via email: info@zesso.com We look forward to hearing from you! Kind regards TEAM ZESSO
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Boekenkast zat gewoon veel schade op.
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
28 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling gewoon nog niet ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mirror of poor quality

I ordered a mirror, that arrived of extremely poor quality - with the frame just opened in the middle. Additionally to this, the company didnt organize the return, I contacted the customer service numerous times, and had to carry the heavy product to the return point.
Beoordeling melden
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
een betere montage handleiding insluiten
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Item arrived completely damaged
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
4 dec 2023
Dear, Thank you for your review! You have already contacted us, thank you for that! We have provided you with an appropriate solution. Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us. We will be happy to help you! Kind regards TEAM ZESSO
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Un très très très mauvais suivi

J'ai commandé une table ronde blanche, et on m'a envoyé une platgeau NOIR et un pied de table BLANC... No comment. Mais c'est là que commence la galère pour contacter le service client, avoir des étiquettes de retour car la table a été envoyée en deux colis. C'est la super galère, injoignables par téléphone (le répondeur est en NL!!!!), répondent à peine par mail. BREF : un très mauvais suivi et une énorme galère à cause d'une erreur grossière de leur part. après un telle expérience (pas encore au bout, car pas encore remboursé), c'est évident que je ne recommande pas.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
20 nov 2023
Bonjour, Merci pour vos commentaires. Nous nous excusons pour ce désagrément ! Notre service clientèle répond toujours à vos questions dans les trois jours ouvrables. Nous constatons qu'ils vous ont aidé entre-temps. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter (info@zesso.com). Cordialement, TEAM ZESSO
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De onderste trede is doorgezakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
3 nov 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We helpen je graag verder! Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De track & trace vermeld dat mijn pakket al bezorgd is, maar na een week heb ik nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
30 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We helpen je graag verder! Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van producten fluctueert, vuile opslag van producten
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
30 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We helpen je graag verder! Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO