Zesso- Logo - Beoordelingen

ZessoReviews

: 4.298Goed

4,38

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Zesso

1.485 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.298 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


14 jan. 2023
Habe meine Bestellung sehr schnell erhalten und musste ein Teil leider reklamieren. Die Reklamationsbearbeitung lief ebenfalls sehr schnell und kundenfreundlich ab. Bester Service, gerne wieder.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 apr. 2022
Het tafelblad is beschadigd aangekomen. De doos was onbeschadigd, wat wil zeggen dat deze beschadiging al vóór het inpakken heeft plaatsgevonden! Over het stalen frame ben ik tevreden, oook waren alle onderdelen netjes verpakt. Wél moet ik opmerken dat sommige bouten wat aan de korte kant waren, waarschijnlijk is de dikte van de stalen strip niet meegerekend. De houtstruktuur leek niet echt op eiken, maar ik ga deze opnieuw fineren met struktuur dat beter aansluit op mijn huidigemeubulair. Kon voor deze prijs ook geen al te hoge eisen stellen, maar qua afmetingen past deze tafel perfect in mijn interieur.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Zesso

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(36)
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Doos was beschadigd en open geweest. Geen handleiding in de doos. Matige kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
5 dagen geleden
Beste, bedankt voor je beoordeling! Wij waarderen je mening. Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover. Fijne dag! Team ZESSO
 Geverifieerde beoordeling
20 jan. 2023
Product niet mooi afgewerkt, ook een schuine plank.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
24 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. We doen ons best om de kwaliteit van al onze producten te waarborgen. Helaas komen producten soms met schade aan. Mocht jouw product niet in perfecte staat aankomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zoeken graag naar een oplossing. We hebben je hierover een apart bericht gestuurd. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team ZESSO
 Wordt beoordeeld
11 dagen geleden
My package has not arrived after a week
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 jan. 2023
Heb pakje nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen! De bezorgdienst heeft wat vertraging opgelopen. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover. Fijne dag! Team ZESSO
 Geverifieerde beoordeling
18 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
19 jan. 2023
Bonjour, Merci pour votre commentaire ! Nous apprécions votre opinion ! Malheureusement, nous avons lu que vous n'étiez pas satisfait de votre commande. Nous vous avons envoyé un e-mail séparé à ce sujet. Peut-être pouvons-nous trouver une solution à ce problème. Merci d'avance pour votre réaction ! Team ZESSO
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
Verkeerde schroeven bij het item. Heel vriendelijk contact maar zo een klein probleem kan toch vlug opgelost worden door onmiddellijk de juiste schroeven te versturen. Nu staat een half afgewerkte stoel al drie weken in de weg.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
6 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! We waarderen je mening. Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. Er werden oplossingen aangeboden die conform zijn met de leveranciersvoorwaarden. Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, mag je ons steeds contacteren. Fijne dag! Team ZESSO
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Het is niet op tijd geleverd. Ik heb het nog steeds niet
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
27 dec. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat de bezorgdienst je niet op de hoogte heeft gehouden van de levering van je pakket. We hebben je een aparte mail gestuurd om je hierover te informeren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
7 dec. 2022
Ik heb een set van 2 tafeltjes besteld en één daarvan was flink beschadigd aan de rand. Het was geen dure set, maar verwachtte wel dat ze gaaf zouden zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 dec. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
24 nov. 2022
Het zou de volgende dag geleverd zijn. Ondertussen bijna een week verder en niet steeds niet ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
24 nov. 2022
Beste, bedankt voor je bericht! Onze excuses dat er iets misloopt met de levering van je pakket! De bezorgdienst heeft wat vertraging opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. We hebben hier reeds contact over gehad. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
3 dec. 2022
Het product was kapot en de kwaliteit slechter dan verwacht. Wel snelle levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
6 dec. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
28 nov. 2022
Heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
28 nov. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets is misgelopen met de levering van je bestelling! We hebben je een aparte mail gestuurd om je hierover te informeren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
1 nov. 2022
 
Mijn order is snel uitgevoerd, levering is niet in orde. Moet op huisadres geleverd worden, waren een uur niet thuis (doktersbezoek) en denk in die tijd (tussen 9 en 10) aan de deur. Nu pakket afgeleverd op een speciaal adres.Een supermarkt. Moeilijk . Geen 2e keer afgesproken.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
2 nov. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets is misgelopen met de levering van je pakket! Als je niet thuis bent, wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
5 nov. 2022
2 bijzettafels besteld maar het een blad zat los jammer hebben het met lijm opgelost . Ze waren snel geleverd en ben er blij mee
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 nov. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! We doen ons best om de kwaliteit van al onze producten te waarborgen. Helaas komen producten soms met schade aan. Mocht jouw product niet in perfecte staat aankomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen graag daarom hebben we je een aparte mail gestuurd hierover. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
23 okt. 2022
Product was helemaal verbogen. Moest het terugsturen en nu weer een nieuwe bestellen die hopelijk wel goed ks
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
24 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. We hebben hier reeds contact over gehad. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
12 okt. 2022
Nog steeds geen melding gekregen waar mijn bestelling is of blijft
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om je hierover te informeren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
15 okt. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
17 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! We hebben reeds contact gehad omtrent je bestelling. Er werd een oplossing aangeboden. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
11 apr. 2022
Het tafelblad is beschadigd aangekomen. De doos was onbeschadigd, wat wil zeggen dat deze beschadiging al vóór het inpakken heeft plaatsgevonden! Over het stalen frame ben ik tevreden, oook waren alle onderdelen netjes verpakt. Wél moet ik opmerken dat sommige bouten wat aan de korte kant waren, waarschijnlijk is de dikte van de stalen strip niet meegerekend. De houtstruktuur leek niet echt op eiken, maar ik ga deze opnieuw fineren met struktuur dat beter aansluit op mijn huidigemeubulair. Kon voor deze prijs ook geen al te hoge eisen stellen, maar qua afmetingen past deze tafel perfect in mijn interieur.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 apr. 2022
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets mis was met je bestelling! Wij helpen je graag verder. Wij hebben je een aparte mail gestuurd met een tegemoetkoming. Alvast bedankt voor je reactie! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
6 okt. 2022
Ik heb een bestelling geplaatst voor statafel inez. Deze is geannuleerd wegens een fout in de voorraad. Maar in de webshop staat hij nog steeds op voorraad, al de hele week. Beetje jammer. Wel netjes geld retour gekregen op de rekening binnen 5 dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
7 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! We hebben je een aparte mail gestuurd om je te informeren. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
16 jun. 2022
De afhandeling van de bestelling is prima. De kwaliteit van het geleverde product is ondermaats, daar staat tegenover dat de prijs ook goed meeviel. Misschien had ik het kunnen weten...
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
16 jun. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! We waarderen je mening. We hebben je een aparte mail gestuurd om dit voor je te bekijken. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
 Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2022
Product geraakte om een bizarre reden niet bij mij geleverd. Na een derde keer bij mijn zus laten leveren en doos enorm beschadigd. Dringend op zoek gaan naar een andere leverancier!!!
Beoordeling melden