Xenos.be
Beoordelingen:

762 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.405 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het werd mooi op tijd geleverd door postNL. en was zeer goed verpakt zodat het glaswerk niet zou breken....top! Het was wel jammer, ik had 2 paddestoelen ledlampjes besteld en één ervan was veel minder mooi beschilderd dan het andere, maar daar kunt u natuurlijk niets aandoen.....heb geprobeerd het te ruilen in een Xenos winkel, maar die waren uitverkocht!! Voor de rest....toppie!!!

de meest kritische beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
JV
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

geen bestelling ontvangen!

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Deze is gewoon retour gegaan zonder een bezorgpoging.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om met ons even contact op te nemen zodat wij mee kunnen kijken. Groet Angela
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen. 4 van de 6 stoelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
13 dagen geleden
Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling niet compleet is geleverd. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar de rest van je bestelling is gebleven. Groet, Deborah
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er waren teveel scherven in de doos. Beter inpakken zou ik zeggen:)
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
2 dagen geleden
Beste Christel, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels nieuwe artikelen naar je heeft toegestuurd, deze mag je binnen 2 werkdagen verwachten te ontvangen. Groet, Gabrielle
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen bestelling binnen gekregen en nog geen reactie op mijn mail gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
27 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet Angela
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks invullen btw gegevens in systeem van xenis bij bestelling op xenos.BE, weigert firma een factuur met mijn btw gegevens te bezorgen. Factureren zelf met Belgisch btw nummer, dus sowieso pure onwil Producten zelf ook beschadigd geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
21 feb 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelen d om te lezen. Helaas is dat niet mogelijk omdat de BTW anders is als in Nederland. Mochten de artikelen zijn beschadigd, kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Groet Angela
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online iets besteld vanuit België. Retourkosten 15 euro betaald. Dat doe ik niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
19 feb 2024
Beste Hanna, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling retour is gestuurd. Wij raden je aan om de volgende keer eerst de klantenservice te bellen zodat wij samen met je kunnen kijken naar de retour zending. Groet, Deborah
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ne enkele dagen is er korting op het product die ik gekocht heb
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
29 feb 2024
Beste Seda, Bedankt voor je beoordeling. wat vervelend om te lezen dat de het product nu in de aanbieding is. Wij hebben het verschil voor je gecrediteerd zodat je alsnog het artikel voor de aanbiedingsprijs ontvangt. Binnen enkele werkdagen wordt het verschil terug gestort op de rekening. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb fotolijstjes besteld maar nog niks ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
23 feb 2024
Beste Klant, Bedankt voor je bericht. Het pakket is door PostNL retour gestuurd naar Xenos toe. Voor deze bestelling is een terug betaling aangevraagd het bedrag word binnen 10 werkdagen terug gestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Wens je de artikelen alsnog te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Groetjes, Eline
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas is mijn tafel kapot
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
15 feb 2024
Beste Nebahat, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het tafelblad kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben een nieuw tafelblad voor je nagestuurd. Binnen enkele werkdagen wordt deze bij je geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 étoile pour la livraison. J’ai acheter un fauteuil pour ma fille, là couleurs est un rose très pâle sur les photos et mentionné dans la description. Reçu un fauteuil bien rose alors qu’en photo le rose est très très pâle. Lorsque je veux le retourner car se n’est pas la couleur que je souhaitai, je m’aperçois que les frais de renvoie sont à ma charge. ATTENTION ⛔️
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
22 jan 2024
Dear Hayate, Thank you for your feedback. We are sorry to read that the color is not ass you wish for and is not what the picture says. We would like to advise you to contact our customerservice so we can help you further. Greeting, Tiffany
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

8dagan nog GEEN levering!!!!!

De verkoper zegt dat het binnen twee dagen bij je zal worden afgeleverd, maar het is al 8 dagen geleden en mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen! Ik raad u aan om uw keuze voor het bezorgbedrijf dat u inschakelt, te heroverwegen. Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen. Mvg
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
22 jan 2024
Beste Hatice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd, onze excuses. Wij willen je hierin adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

8 dagen geleden nog GEEN levering ontvangen!!!!!

De verkoper zegt dat het binnen twee dagen bij je zal worden afgeleverd, maar het is al 8 dagen geleden en mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen! Ik raad u aan om uw keuze voor het bezorgbedrijf dat u inschakelt, te heroverwegen. Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
22 jan 2024
Beste Hatice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd, onze excuses. Wij willen je hierin adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling nooit aangekomen

Bestelling geplaatst begin januari en nog steeds niks ontvangen. Ze schuilen zich achter dat ze niks vernomen van PostNL. Eerste 2 weken begrijp ik dit maar nu al maand verder dan onderneem je zelf iets als bedrijf. Ik heb het nu echt wel gehad
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
2 feb 2024
Beste Sabrina, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben voor jou een PostNL onderzoek opgestart zodra wij meer informatie hebben laten wij dit uiteraard aan je weten. Groet, Eline
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zwaar ontgoocheld, zowel over de service van Xenos als die van post.nl

Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 apr 2024
Beste Johan, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. In je bestelling zie ik dat dit een Extra@Home levering betreft. Extra@Home leveringen vallen buiten de standaard 1-2 dagen levertijd en kunnen zoals omschreven op onze website tot 2 weken oplopen. Je ontvangt vanuit Extra@Home een kalender waarop je zelf een datum kunt kiezen waarop de bestelling zal worden geleverd, hierbij kan inderdaad niet worden gekozen voor een tijdstip. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je. Wij hopen uiteraard dat je bestelling verder naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
LR
Luc R.
Antwerpen
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

POSTNL stuurde pakket terug... XENOS Reageerde niet

POSTNL stuurde pakket terug, omdat adres volgens hen fout was. Toch klopte het aangegeven adres, zelfs op de bevestiging van POSTNL. 3 x daarna contact opgenomen met XENOs die telkens beloofden om ONMIDDELLIJK een nieuw pakket op te sturen aangezien het voor een feestje was en tijdig nodig. Uiteindelijk email gekregen dat ze geen meer in voorraad hadden en of ze geld mochten terugstorten. De mensen aan telefoon waren steeds uiterst vriendelijk en beloofden nieuwe op te sturen... Maar deden het niet. ECHT SPIJTIG, slechte service !!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
26 jun 2023
Beste Luc, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling retour is gekomen naar ons, onze excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat het een en ander vanuit het systeem niet goed is doorgekomen en er inmiddels contact met je is opgenomen m.b.t. de terugbetaling. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan van ronde spiegel. Hiervoor 45 euro extra verzendkosten moeten betalen. Hoge verzendkosten voor 0 service. Spiegel was gebroken toen hij werd geleverd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen op mijn e-mails. Als ook nog steeds geen melding wanneer ik mijn nieuwe spiegel ontvang.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
1 dec 2023
Beste Brenda, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben je bericht net beantwoord en vernemen dit graag vanuit jou om dit met je op te lossen. Groetjes, Eline
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vrijdag besteld, nu donderdag week later en nog steeds niets te vinden in track and trace. Heel erg teleurgesteld, druk misschien maar 2 a 3 dagen extra ok maar niet langer. Je besteld niet online om weken te moeten wachten. Ze vermelden op hun site levertijd 1 a 2 dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
8 jun 2023
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij doen ons best de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Graag wil ik je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
BW
Betske W.
Eastermar
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren want 7/12 wat besteld nog niks binnen en contact gehad met klantenservice maar nooit weer wat gehoord. Track en trace code doet het niet en nu een verdrietig kind omdat de bestelling niet op tijd binnen is voor de kerstviering
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
14 dec 2023
Beste Betske, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar het pakket is gebleven en kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn product nooit gehad sins Post NL aan beld niet kan wachten Op de persoon dat er achter komt ik woon op het hoogste verdiepingen in mijn appartement blok. Heb daar een e-mail voor gestuurd maar nog geen reactie op gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
23 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah