Xenos.be
Beoordelingen:

760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.406 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jan 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het werd mooi op tijd geleverd door postNL. en was zeer goed verpakt zodat het glaswerk niet zou breken....top! Het was wel jammer, ik had 2 paddestoelen ledlampjes besteld en één ervan was veel minder mooi beschilderd dan het andere, maar daar kunt u natuurlijk niets aandoen.....heb geprobeerd het te ruilen in een Xenos winkel, maar die waren uitverkocht!! Voor de rest....toppie!!!

de meest kritische beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verbeterpunt - Positief punt

Verbeterpunt: PostNL deze doen hun leveringen niet hoe het moet Positief punt: ik werd vriendelijke geholpen bij de melding dat PostNL nooit bij ons geweest is en dat er gezegd werd dat deze geweigerd werd en meteen retour gestuurd werd naar Xenos
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
12 dagen geleden
Beste Jan, Wat vervelend om te lezen dat je pakket niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat deze inmiddels bij ons retour is gekomen en deze zoals afgesproken aan je is gecrediteerd. Groet, Gabrielle
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spijtig dat je kleur van artikel niet zelf kan kiezen

Ik vind de artikelen goed maar is erg spijtig dat, wanneer iets in verschillende kleuren bestaat, we niet zèlf kunnen kiezen welk kleur we ontvangen Dat is iets wat mij tegenhoudt o meer te bestellen op Xenos.be.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
9 apr 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. In ons assortiment hebben wij een aantal verrassingsartikelen. Het is dan een verrassing welke kleur je ontvangt. Het is echter niet mogelijk om bij dit artikel een kleur te kiezen. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kleuren regenbooglamp anders

De kleuren vd regenboog lamp komen niet overeen zoals op de foto de wolkjes zijn gewoon volledig wit en de regeboog kleuren andere volgorde van kleur en elke boog gewoon 1 kleur ...
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
13 dagen geleden
Beste Stefanieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel anders is dan je had verwacht. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Factuur verschaffen voor zakenlijke klanten En duidelijker prijs weergeven bij 3 voor de prijs van 2
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
15 mrt 2024
Bedankt voor je bericht en de feedback. Wij zullen dit intern doorzetten naar de des betreffende afdeling. Groet Angela
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
de verpakking van de chocolade paashazen beter verzorgen. Net zoals vorig jaar een heel aantal hazen stuk. Mits betere verpakking kan dit volgens ons worden vermeden
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
29 feb 2024
Beste Griet, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de verpakking van de paashazen niet juist zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn spiegel kwam beschadigd aan met een grote kras
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
1 mrt 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend. Wij willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Packing and delivery should be improved

The box was huge according to the order and the delivery person didn’t even come to my door and ring i was home all day. They went straight to the drop off point.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
15 jan 2024
Dear Stefania, We're sorry to read that PostNL hasn't delivered the package at your home address, our apologies. We do advice you to get in contact with our customer service to file a complaint regarding PostNL. Kind regards, Gabrielle
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten komen soms in een gebroken doos een paar ervan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
6 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Mocht dat gebeuren willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen. Groet Angela
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dat ik ook kan bestellen op .nl zodat ik uitverkochte items in belgie toch nog kan aankopen. Dat is nu niet mogelijk zodra je de postcode invult, geeft hij aan dat je naar de .be moet gaan. Waar dan de items niet meer verkrijgbaar zijn, dus ik niets aankoop.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
25 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Belgische klanten worden automatisch doorgezet naar .be. Er zijn een aantal artikelen die volgens de Belgische regelgeving niet verkocht mogen worden in België. Dit is ook de reden dat de artikelen op onze Belgische website uitverkocht zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goedkoop maar niet altijd kwaliteit

De producten zijn goedkoop maar de materialen zijn niet veel soeps. Mijn deurspiegel heeft een papieren rug en de spiegel heeft geen echt glas. Voor die prijs kan je vermoedelijk ook niet meer verwachten. Mijn vaas was dan weer wel mooi ;-)
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
17 aug 2023
Beste Cynthia, Bedankt voor je beoordeling. Op onze website staat bij onze artikelen van welk materiaal het is gemaakt. Mocht het artikel niet naar wens zijn van je online bestelling dan kan je deze binnen het retourtermijn retourneren. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

het toegestuurde artikel was beschadigd

het toegestuurde artikel was op verschillende plaatsen beschadigd en de gesp was stuk. Reeds zo ingepakt met beschadiging daar de verpakking wel intact was. Erg spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
9 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Graag ontvangen wij een email met daarin foto's zodat wij dit met je kunnen oplossen. Je kunt deze email versturen naar klantenservice@xenos.nl Groet, Eline
MM
Mark M.
Brussel Belgien
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is GEEN Xenos.be Helaas is er weinig BE aan. Ik kan mijn zakelijke bestelling niet op factuur zetten. Hierdoor kan ik de BTW ook niet terugvorderen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
2 jan 2024
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Omdat onze website een particuliere website is klopt het dat het niet mogelijk is een BTW nummer in te voeren. Wanneer je een zakelijke bestelling wenst te plaatsen raden wij aan dit via onze zakelijke afdeling aan te vragen. Groet, Gabrielle
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Via mail ben ik niet geholpen geweest, had beter meteen gebeld naar de klantendienst. Zij hielpen me daarentegen heel goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
5 jul 2023
Beste Tatyana, Wat vervelend om te lezen dat je geen reactie hebt mogen ontvangen op je mail, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat je telefonisch goed bent geholpen. Indien wij nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
IL
isabelle l.
kortrijk
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Terugzending goederen gratis maken vanuit België daar we hier geen winkel hebben om retour binnen te brengen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
11 dec 2023
Beste Isabelle, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen deze klacht/feedback meenemen. Groet, Deborah
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
3 sterren - mdat je voor het retour moet betalen en zelf alles moet regelen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
12 okt 2023
Beste Milena, Bedankt voor je beoordeling. Wanneer een artikel niet naar wens is kan je deze retourneren. Ons retourbeleid staat op onze Xenos website uitgelegd. Groet, Tiffany
MP
Mieke P.
Kalmthout
29 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gemakkelijke webshop, Snelle levering Minder content over de qualiteit.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
29 jul 2023
Beste Mieke, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice, of indien gewenst het artikel retourneren via PostNL of in een van onze winkels. Groet, Gabrielle
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikels komen licht beschadigd aan. En kwaliteit is middelmatig
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
23 dec 2023
Beste Sofie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de artikelen beschadigd zijn geleverd. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een van de canvassen was spijtig genoeg gescheurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
4 dec 2023
Beste Katitsa, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
5 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De verzending duurt te lang, anders een prima shop
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.be
6 mei 2023
Beste Sharon, Wat jammer om te lezen dat je bestelling wat vertraging had opgelopen en hierdoor later bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat alles verder naar wens is en wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle