Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
+ Thuis aan huis onderhoud is geweldig!
+ Vriendelijke monteur!
- Het zou gemakkelijker zijn als er een kalender zou staan, gekoppeld aan de postcode, waarop een (of meerdere) dag(en) aangeduid kunnen worden. Dit is gemakkelijker om te plannen. Voor mij mag dit een optie zijn die enkel mogelijk is wanneer je het onderhoud langer dan een week op voorhand plant.
Essentiële onderdelen zoals fietscomputers moeten gewoon op voorraad zijn; levertermijnen van 3 maanden of langer zijn totaal onacceptabel. Als je dan vraagt voor een financiële compensatie hiervoor, krijg je een beledigend antwoord terug.
De huidige crisis bij Babboe toont duidelijk aan dat er wanbeheer is, en dat een groot veiligheidsrisico mbt de frames van de bakfietsen jarenlang in de doofpot werd gestoken. Zelfs nu lijkt er weinig schuldbesef bij Babboe te zijn.
Veiligheid en klanttevredenheid is GEEN prioriteit bij Babboe
Essentiële onderdelen zoals fietscomputers moeten gewoon op voorraad zijn; levertermijnen van 3 maanden of langer zijn totaal onacceptabel. Als je dan vraagt voor een financiële compensatie hiervoor, krijg je een beledigend antwoord terug.
De huidige crisis bij Babboe toont duidelijk aan dat er wanbeheer is, en dat een groot veiligheidsrisico mbt de frames van de bakfietsen jarenlang in de doofpot werd gestoken. Zelfs nu lijkt er weinig schuldbesef bij Babboe te zijn.
Beoordeling melden
29 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Antwoorden niet op mails en bestelling bijna 2 maand onderweg voor luttel onderdeel, en dat terwijl we toch goede klant zijn met 2 duurste bakfietsen
Beoordeling melden
4 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Triest, klantendienst geen reactie, antwoorden niet. Levering al even triest, fiets uitladen, laten tekenen en weg. Geen uitleg, geen controle, geen test.... Je wordt aan je lot overgelaten. Bestelde bagagedrager niet geplaatst. Zelf gedaan met heel veel moeite, gelukkig is er hier een handig iemand in huis. handleiding klopt niet, trekdraad in bagagedrager, niet aanwezig, lange vijs, niet aanwezig....
Beoordeling melden
29 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Fout advies online
De zadelpen die online werd aangeraden voor m'n babboe dog-e was de verkeerde.
Na dit na te vragen via de klantendienst (mail) kreeg ik geen reactie.
Ik heb dan maar zelf de kleinere zadelpen besteld die wel juist is, maar dus niet aangeraden werd op de website.
Met gevolg dus een extra zadelpen en verzendkosten zelf mogen bekostigen.
Beoordeling melden
29 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Foutieve info online mbt vulbus. De verkeerde werd aangeraden voor m'n bakfiets
31,6 wordt aangeraden terwijl deze te groot is
De kleinere past zogezegd niet op de babboe dog e maar was wel diegene die ik nodig had.
Klantenservice heeft niet geantwoord en ik betaalde extra verzendkosten
Beoordeling melden
29 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn vraag voor een herstelling. Dit voelt niet zo fijn aangezien je al een grote som moet betalen enkel voor de aanvraag ervan. Dan verwacht ik wel een snelle dienstverlening.
Beoordeling melden
30 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen enkele reactie van Babboe
Een week na aanvragen van een herstelling (waarvoor ik onmiddellijk online 50 euro diende te betalen) met vraag om dit dringend in te plannen - nog geen enkele reactie noch herstellingsdatum doorgekregen.
Beoordeling melden
29 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Late/geen reactie
Het duurt lang voor ik bevestiging van een datum krijg waarop ze kunnen langskomen voor een groot onderhoud..
Beoordeling melden
1 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet ontvangen en ook geen verdere info over levertermijn na contact met klantenservice
Beoordeling melden
13 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
zadel schijnbaar niet meer te verkrijgen - geen communicatie over lopende order
Beoordeling melden
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het duurt heel lang tegen dat we onze bestelling ontvangen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.