Babboe België- Logo - Beoordelingen

Babboe België
Beoordelingen:

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.087 beoordelingen in totaal  

3,75
Goed

keurmerk
ongeldig


Babboe België is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe België vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
+ Thuis aan huis onderhoud is geweldig! + Vriendelijke monteur! - Het zou gemakkelijker zijn als er een kalender zou staan, gekoppeld aan de postcode, waarop een (of meerdere) dag(en) aangeduid kunnen worden. Dit is gemakkelijker om te plannen. Voor mij mag dit een optie zijn die enkel mogelijk is wanneer je het onderhoud langer dan een week op voorhand plant.

de meest kritische beoordeling

20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Essentiële onderdelen zoals fietscomputers moeten gewoon op voorraad zijn; levertermijnen van 3 maanden of langer zijn totaal onacceptabel. Als je dan vraagt voor een financiële compensatie hiervoor, krijg je een beledigend antwoord terug. De huidige crisis bij Babboe toont duidelijk aan dat er wanbeheer is, en dat een groot veiligheidsrisico mbt de frames van de bakfietsen jarenlang in de doofpot werd gestoken. Zelfs nu lijkt er weinig schuldbesef bij Babboe te zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Babboe België

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer fijne ervaringen!
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Meer winkels in België volgende bakfiets

Beter doen denk ik gewoon paar winkels in België voorzien. Ik moet steeds met onderdelen een babboe monteur voorzien en deze kan soms een week duren of langer. Heeft een groot nadeel bij de aankoop van een volgende bakfiets vind ik.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

heel tevreden

Communicatie per mail ging heel moeizaam. Maar eens ze je schadegeval bekijken, gaat alles super snel en zeer goed!
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wist niet dat je in België een Babboe kon bestellen! Heb bakfiets online besteld bij Babboe Nederland!
Beoordeling melden
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veiligheid en klanttevredenheid is GEEN prioriteit bij Babboe

Essentiële onderdelen zoals fietscomputers moeten gewoon op voorraad zijn; levertermijnen van 3 maanden of langer zijn totaal onacceptabel. Als je dan vraagt voor een financiële compensatie hiervoor, krijg je een beledigend antwoord terug. De huidige crisis bij Babboe toont duidelijk aan dat er wanbeheer is, en dat een groot veiligheidsrisico mbt de frames van de bakfietsen jarenlang in de doofpot werd gestoken. Zelfs nu lijkt er weinig schuldbesef bij Babboe te zijn.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matige tevredenheid

Op drie jaar tijd hebben we zowel de accu als de display moeten vervangen, wat dus kostelijk was. De duurzaamheid van het materiaal is ons tegengevallen, evenals de service hierbij, want we hadden toch gehoopt op een financiële tegemoetkoming. De City-E babboe bakfiets is wel heel leuk om mee te rijden.
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Antwoorden niet op mails en bestelling bijna 2 maand onderweg voor luttel onderdeel, en dat terwijl we toch goede klant zijn met 2 duurste bakfietsen
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vlotte communicatie qua aankomsttijden. Vriendelijke monteur. Enige minpuntje, mijn opmerkingen werden niet volledig doorgegeven, maar de gulden middenweg bracht soelaas.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Service aan huis is altijd heel vriendelijk en goed, helaas het gevoel dat er toch regelmatig iets aan mankeert
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
GAMKKELIJK
Beoordeling melden
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eigenijk heel ontevreden!er is nog een heel verhaal vooraf maar dat laat ik nu graag in het midden.Er werd beloofd dat er 24 uur op voorhand een mailtje zou worden gedaan wanneer de bakfiets zou toekomen maar helaas kreeg ik op de leverdatum een berichtje in de morgen dat hij enkele uren later zou worden geleverd.mijn dochtertje was opgenomen in het ziekenhuis dus een heel georganiseer om op tijd daar te kunnen zijn,verschrikkelijk.bij levering was de batterij op...had nooit eerder op die gietstukken gereden maar de chauffeur wist helemaal niets technisch af van die fiets...hij deed enkel de levering terwijl babboe iets helemaal anders beloofd.Daar stond ik dan helemaal verontwaardigd.na info opzoeken en hem op te laden wou ik er toch mee rijden.na heel kort had ik door dat mijn remmen hzt zo goed als niet deden...levensgevaarlijk,vooral in het heuvelachtig gebied dat ik woon.Na cibract opgekomen te hebben met de klantendienst werd beloofd dat ik een mailtje zou krijgen van de technieker voor een afspraak...ik heb nog niets gehoord terwijl deze fiets zou dienen om mijn kinderen heen en weer naar school te brengen,mijn boodschappen etc. Heb mij fiets en fietskar weg gedaan en zit nu zonder vervoer.Schandalig,mijn fiets was helemaal niet fietskaart verzonden en schandalig dat die chauffeur ook van niets af wist.De chauffeur heeft helemaal NIETS met babboe,zij zijn een extern vervoer maatschappij dat is het.het waren zijn woorden,hij had helemaal niets met deze fietsen.Het was van in het begin al niet goed.Had ik hem meteen kunnen testen en doorgehakt dat mijn remmen amper werkten had hij hem meteen terug kunnen mee nemen.Heb eigelijk spijt van deze fiets en het schrikt mij ook af voor in de toekomst.Na tien keer bellen en een halfuur in de wacht word de lijn gewoon afgebroken...mails worden NIET of veel te laat beantwoord.Ik eaad het niet aan.Als ik hem nog kan retourneren....graag!
Beoordeling melden
12 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven Wat ik hier lees in de laatste reviews, is helaas allemaal waar. - de levertijd wordt niet gerespecteerd, al goed dat we konden regelen om een dag eerder thuis te zijn - de bakfiets wordt gekartonneerd afgedropt door een chauffeur en dan moet je maar snel blind tekenen voor ontvangst. Van de uitleg, het mogen proefrijden en het kunnen checken van de fiets komt er dus niks in huis, hoe mooi en klantvriendelijk het ook overal wordt gepromoot ! De bel was dus al stuk. De gekochte accessoires lagen in de bak gedropt en waren niet gemonteerd of geassembleerd zoals jullie dat noemen. Voor het monteren van de pakjesdrager moet je de halve fiets afbreken en zelf gaan prutsen met een kabeltje om de verlichting terug in orde te brengen. Rijklaar is voor mij, alles wat erbij gekocht is en erbij hoort, zit al netjes op de juiste plaats. Dat is pas klantenservice en voor die prijs, zou die service zeker inbegrepen mogen zijn, zoals bij een andere fietshandelaar. - Deze ervaring laat mij met grote twijfels over de kwaliteit van de onderhoudsservice aan huis - Op ons ingevulde serviceformulier van dinsdag is er nog geen reactie gekomen, zelfs geen ‘wachtantwoord’
Beoordeling melden
29 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vervelend dat je winkelwagentje telkens wordt leeg gemaakt. Belofte dat je minstens 24u op voorhand een update krijgt als ze komen leveren,klopt niet. Heel vervelend! Fiets komt ingepakt toe. Belofte om een teste´rit te maken en te kunnen controleren, klopt niet! Niet altijd duidelijk welke accessoires allemaal kunnen gecombineerd worden. Daarom enkele miskopen. Fiets zelf rijdt goed. Klantenservice antwoordt snel.
Beoordeling melden