EUROTOPS BE-NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS BE-NL
Beoordelingen:

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal  

4,14
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
EUROTOPS BE-NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij uurwerken wordt er spijtig genoeg in de meeste gevallen niet vermeld of ze met een batterij of met een automatisch opwindsysteem werken. En voor sommige mensen (o.a. ik) is dat van groot belang om een uurwerk te kopen of niet. Voor de rest geen negatieve punten.

de meest kritische beoordeling

16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste , Bij mijn laatste bestelling van mijn rekenmachine met tekenblokje ontbrak de mijn beloofde en rechthebbende beloning van mijn Solar Horloge . Bij mijn pakje zat geen enkel cadeautje trouwens wat ik al zeer raar vond . Ik reken erop dat dit alsnog in orde komt , en dat U na de telefonische belofte als zouden jullie mij deze Solar Horloge zouden nasturen alles terecht komt waarvoor bij voorbaat zeer hartelijke dank . Ook mijn zeer beleefde en zeer welgemeende groetjes , Guido .
GM
Guido M.
Turnhout
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor EUROTOPS BE-NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na 8 dagen nog altijd niets ontvangen van iets dat op voorraad was
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
9 uur geleden
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Bij ons bedrijf heeft een uitstekende klantenservice de hoogste prioriteit en wij streven ernaar om bestellingen op tijd te leveren. Wij verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven.
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
vermeld artikel (pet) in pas verschenen catalogus was niet beschikbaar
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
21 mrt 2024
Bedankt voor je ervaring met onze catalogus. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. In ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Daarom spijt het ons om te horen dat je de hoed waar je om vroeg niet hebt ontvangen, omdat het artikel was uitverkocht. We waarderen klanttevredenheid en zullen je feedback in overweging nemen om onze service in de toekomst verder te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
OF
odette f.
Tielt-Winge
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slecht! Waar kan ik dit scheerblad naar toe sturen?
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
16 apr 2024
Bedankt voor uw recensie, maar er is hier waarschijnlijk sprake van een verwisseling. U heeft bij ons een monoculair besteld en geen scheerapparaat. We beantwoorden graag al uw vragen.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product verzenden
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
27 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen de feedback en begrijpen uw bezorgdheid over ons leveringsproces. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat alle bestellingen snel en in perfecte staat worden verzonden. Hoewel we begrijpen dat er in sommige gevallen vertragingen kunnen optreden, doen we ons uiterste best om op tijd te leveren. Bedankt voor uw zaken en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
27 feb 2024
Geachte klant, Bedankt voor het onder onze aandacht brengen van dit probleem. We weten hoe belangrijk het is voor klanten om hun aankopen snel te ontvangen en het spijt ons dat u uw goederen nog niet heeft ontvangen. Bij Eurotops streven we ernaar om altijd een uitstekende klantenservice en een ervaring van hoge kwaliteit te bieden. We hopen dat uw bestelling uw verwachtingen overtreft bij aankomst. Bedankt voor uw steun en begrip.
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
No reaction
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
14 mrt 2024
Hartelijk dank dat u de tijd neemt om ons uw feedback te geven. Wij waarderen elke mening en nemen alle opmerkingen in overweging bij het zoeken naar manieren om onze diensten en producten voortdurend te verbeteren. Wij streven ernaar om u een ervaring van hoge kwaliteit te bieden en waarderen uw steun om ons te helpen dat doel te bereiken.
WB
wim b.
diemen
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
je heel lang wachten op je bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
2 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie achter te laten. Wij waarderen alle feedback van onze klanten, zowel positief als negatief. Bij [Bedrijfsnaam] streven we naar een uitstekende klantervaring en we verontschuldigen ons dat uw bestelling niet tijdig is verwerkt. We zijn erg trots op onze klantenservice en productkwaliteit, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering tot op heden

Ik heb nog niets gezien van mijn bestelling. Meer dan een week geleden een mail gehad dat m’n bestelling geleverd zou worden, meestal volgende werkdag, maar volgens de verzendstatus is ze zelfs nog niet aangekomen bij GLS. Ik heb een mail gestuurd naar Eurotops met de vraag dit eens na te kijken maar ook daarop geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
24 nov 2023
Beste klant, allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We hebben uw bericht gecontroleerd, helaas hebben we geen e-mail. Het is begrijpelijk dat u - gezien het genoemde kritiekpunt - niet tevreden was over de levertijd en hier erg geïrriteerd over was. We willen u onze excuses aanbieden en zullen daarom contact opnemen met onze logistieke partner GLS. De levering vond plaats op 03.11.23 Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@eurotops.nl. Uw Eurotops klantendienst
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling 1maand geleden per brief niet gekregen 2broeken en panfoffels 43032 en56546 nr42 en gratis mobiele verwarming laatste bestelling 41835 zaag gekregen zonder gratis cadeau broeken large
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waar blijf mijn betaalde order, 2701640

Heb nog niet ontvangen , en terug zal met die firma ook niet lukken , stuur mijn geld maar , ben ganse dag thuis , maar geen courier van u gezien , gtjs jos Klant nr 0690172764001.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
2 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons om te horen dat u uw levering nog niet hebt ontvangen en dat het moeilijk was om ons bedrijf te bereiken. Wij waarderen onze klanten en geven prioriteit aan tijdige service en goede communicatie. Als we u ooit van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback, want deze helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren.
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Aangekocht product (05-12) teruggestuurd op 18-12 met als reden : werkt niet. Tot heden (06-01) nog geen enkele reactie van Eurotops !.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
2 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij waarderen de feedback van al onze klanten en nemen die serieus. Als bedrijf streven wij naar een uitstekende klantenservice en tevredenheid over elk product dat wij verkopen. Als er zich een probleem voordoet, zullen wij altijd ons best doen om het voor u in orde te maken. Wij bieden onze excuses aan voor het niet tijdig reageren op uw geretourneerde product, en waarderen het dat u dit onder onze aandacht brengt zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een vraag gesteld over het terugsturen van een artikel en krijg geen antwoord!
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
16 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We stellen je bezorgdheid over ons retourbeleid zeer op prijs en waarderen je vraag. We streven naar een uitstekende klantenservice en begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om op tijd antwoord te krijgen. We nemen snel contact met u op. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
v vandaag 31,12 .2023 nog steeds geen levering !!! betreft sollie maria !!
Beoordeling melden
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product online besteld…terugbetaling.

Product online besteld…terugbetaling gekregen, zonder enige informatie.
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog niet geleverd!
Beoordeling melden
JD
John D.
Schaerbeek
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden