EUROTOPS BE-NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS BE-NL
Beoordelingen:

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal  

4,14
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
EUROTOPS BE-NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij uurwerken wordt er spijtig genoeg in de meeste gevallen niet vermeld of ze met een batterij of met een automatisch opwindsysteem werken. En voor sommige mensen (o.a. ik) is dat van groot belang om een uurwerk te kopen of niet. Voor de rest geen negatieve punten.

de meest kritische beoordeling

16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste , Bij mijn laatste bestelling van mijn rekenmachine met tekenblokje ontbrak de mijn beloofde en rechthebbende beloning van mijn Solar Horloge . Bij mijn pakje zat geen enkel cadeautje trouwens wat ik al zeer raar vond . Ik reken erop dat dit alsnog in orde komt , en dat U na de telefonische belofte als zouden jullie mij deze Solar Horloge zouden nasturen alles terecht komt waarvoor bij voorbaat zeer hartelijke dank . Ook mijn zeer beleefde en zeer welgemeende groetjes , Guido .
GM
Guido M.
Turnhout
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor EUROTOPS BE-NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
GM
Guido M.
Turnhout
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste , Bij mijn laatste bestelling van mijn rekenmachine met tekenblokje ontbrak de mijn beloofde en rechthebbende beloning van mijn Solar Horloge . Bij mijn pakje zat geen enkel cadeautje trouwens wat ik al zeer raar vond . Ik reken erop dat dit alsnog in orde komt , en dat U na de telefonische belofte als zouden jullie mij deze Solar Horloge zouden nasturen alles terecht komt waarvoor bij voorbaat zeer hartelijke dank . Ook mijn zeer beleefde en zeer welgemeende groetjes , Guido .
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
18 apr 2024
Beste Guido, Bedankt voor uw recensie en dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het spijt ons te horen dat u het Solar Horloge dat u bij uw bestelling was beloofd niet hebt ontvangen. Hier bij Eurotops streven we naar een uitstekende klantenservice en tevredenheid bij elke bestelling. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de producten die zij kopen op tijd ontvangen. We hopen dat dit snel zal worden rechtgezet en ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat dit gebeurt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst uitstekende service te bieden.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie geven gratis verzending voor mijn verjaardag. Dat blijkt van toepassing als ik mijn bestelling afsluit, waarbij verzendkosten als gratis staan aangeduid. Achteraf krijg ik bericht, van Paypal, NIET van jullie, dat jullie nog 5€ extra claimen, EN dat Paypal die toekent. Ik voel me lekker in de zak gezet, maar dat flikken jullie mij geen tweede keer. U mag mijn account vernietigen.!!! Dat had ik trouwens al in een vorige mail gevraagd...
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat je hebt genoten van de gratis verzending op onze website voor je verjaardagsaankoop. Wij hebben u dit ook toegekend. Dit staat als tegoedbon op uw factuur vermeld en is verrekend in de afschrijving. Controleer uw administratie. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten een positieve winkelervaring te bieden en hen van tevoren van alle benodigde informatie te voorzien. Neem contact op met onze klantenservice als je vragen hebt.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling 1 stuk is 9 dagen onderweg !!!!!! Veeeeeel te lang ! Ik bestel een tas in leder en de schouderriem is van stijve plastiek, past niet bij de tas.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Te lange levertijd en tegenvallende producten voor hetgeen ik ervoor betaald heb!!
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
wij hebben tot heden maar 1 stuk ontvangen en dat was een speciale sleutel, van de REPORTERVEST wordt er niet meer gesproken of nog iets vermeld, dat deze nog later dan voorzien ging komen, ja, maar u laat ons ondertussen in het gewisse, en dat zou u beter moeten doen.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
16 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen uw geduld en begrip op prijs bij ons streven om de best mogelijke service en producten te leveren. Ons doel is om onze klanten bij elke stap op de hoogte te houden en we verontschuldigen ons als we niet met u hebben gecommuniceerd over de levering van uw bestelling. We hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden om in de toekomst zaken met ons te doen.
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verwittigen wanneer aankomst en niet in de regen zetten
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
16 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Bij Eurotops streven we ernaar om u van begin tot eind een prettige winkelervaring te bieden. We blijven ons richten op het verbeteren van onze diensten en het tevreden stellen van u als klant.
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling buiten achtergelaten in de regen en niet bij de buren afgegeven. Niet gereageerd op aanpassing leverinadres.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
29 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback en begrijpen uw teleurstelling dat u uw bestelling niet heeft ontvangen zoals verwacht. Bij Eurotops streven we naar een uitstekende service en klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit. We verontschuldigen ons dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en bedanken u dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht, zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
13 feb 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij zijn altijd dankbaar om zowel positieve als opbouwende feedback van onze klanten te ontvangen. Wij streven ernaar om een ervaring te creëren die zo plezierig mogelijk is, en we begrijpen dat er soms dingen mis kunnen gaan. Onze filosofie is om onze belofte van uitstekende service en kwaliteitsproducten na te komen, en het spijt ons als we deze keer niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback.
PC
Paul C.
STEKENE
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

GEEN gratis thuislevering moet het pakket zelf gaan ophalen

goed product maar levering is een ramp, de hele dag zitten wachten, niemand komt en de volgende dag lees je dat het pakket is afgeleverd in een parcelshop op 10 km hiervandaan dus 20 km gaan rijden om mijn pakket te gaan ophalen, dit is GEEN service, sorry, niet voor herhaling vatbaar want als ik koop bij een andere webshop wordt het wel keurig hier aan huis gebracht.
Beoordeling melden
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
le transporteur GLS est très mauvais; c'est la deuxième fois que je commande chez vous et que ma commande se perd .... changez de transporteur
Beoordeling melden
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heb sinds 18/10/2023 een bestelling geplaatst en heb tot op heden niets ontvangen

Heb sinds 18/10/2023 een bestelling (2672074) geplaatst en heb tot op heden nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS BE-NL
24 nov 2023
Beste klant, allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het is begrijpelijk dat u - gezien het genoemde punt van kritiek - niet tevreden was over de levertijd en hier erg geïrriteerd over was. We willen u graag onze excuses aanbieden en zullen daarom contact opnemen met onze logistieke partner GLS. De levering vond plaats op 02.11.23 Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@eurotops.nl. Uw Eurotops klantendienst
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zond een email met een vraag, en jullie vonden het zelfs de moeite niet om te antwoorden
Beoordeling melden