Plein.be
Beoordelingen:

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden682 beoordelingen in totaal  

4,72
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Plein.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer aangename personeel , bij werkte de kortingscode niet, maar ze hebben gewoon de korting gestort; dat is toch wel super , ook de kwaliteit van de producten zijn zeer goed of aangenaam. Dus bedankt aan iedereen van de inpakkers die behoorlijk moeten werken dikke merci , en aan alle ook een dikke merci,

de meest kritische beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De leveringen! Ben reeds bestaande klant, maar elke keer als er wat geleverd wordt is er een doos waspoeder opengescheurd, handgel uitgelopen. Het is precies of alle artikelen in de doos gegooid worden en niet netjes verpakt! De dozen zijn ook veel te zwaar voor de vervoerders die ze laten vallen en alzo de product-dozen beschadigen. Over alles tevreden maar de levering is telkens een ramp, en de vervoerder kan er zelf niets aan doen..
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ontving het pakker niet . Het zou gisteren geleverd worden. Kreeg bericht dat ze....Niet konden leveren, zonder opgave van een r eden...En dat ik een mail zou krijgen waar ik mijn pakker zou kunnen ophalen in een leveringspunt.Vandaag , zaterdag, 15 u24...nog niets ontvangen.......
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 mei 2024
Goedemiddag Anne-Marie,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvagen. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie helaas dat je pakket vertraging heeft opgelopen omdat er sommige artikelen een langere levertijd hadden of helemaal niet uitgeleverd konden worden. Ik zie dat ondertussen je pakket verzonden is en z.s.m. word geleverd.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% korting.  1055552F79549 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten leveren anders dan besteld omdat de bestelde producten niet meer voorradig zijn vind ik niet echt professioneel.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 dagen geleden
Goedemiddag Wilfried,  Bedankt voor je beoordeling. wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vrevelend dat je andere producten hebt ontvangen dan besteld. Graag verneem ik over welke order dit precies gaat zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie. 
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen . Levering is erg traag. Spijtig
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
29 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je pakket nog niet bezorgd is. Ik zie dat deze op leverdatum 2 mei stond. Ik heb de datum naar voren gehaald en de verwachting is dat het morgen geleverd kan gaan worden. Je zal vandaag voor 22:00u een mail krijgen met een verzendbevestiging. Mocht ik je verder nog ergens bij kunnen helpen dan sta ik graag voor je klaar. Fijne middag gewenst!
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen terwijl postnl tracker aangeeft van wel
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
11 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP5258737 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
1 dag geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kan niet beoordelen heb bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 uur geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben op verzoek van Riverty deze order moeten annuleren. Deze order gaat daarom niet geleverd worden. Voor verdere informatie verwijs ik je graag naar Riverty. Fijne middag gewenst!
NV
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
annuleren gewoon bestellingen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
23 apr 2024
Goedemorgen Nico,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je order is geannuleerd. Excuses hiervoor. Helaas was er te weinig voorraad van het artikel die je hebt besteld en hierdoor konden wij de order niet uitleveren.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Faktuur 20050464 werd op 29/ betaald ten bedrage van 24,95 euro doch op heden nog steeds niets ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelieve dit op te lossen aub Met vriendelijke groeten, J.Vervaeke Schonebeek 104 Menen 8930
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
8 apr 2024
Goedemorgen Jacques, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb u zojuist een persoonlijke e-mail gestuurd mb.t. uw bestelling. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wachttijd beschadiging en nieuwe levering

Er is voorlopig maar een halve bestelling aangekomen we kregen d melding dat de andere doos beschadigd werd terug gestuurd door de bzorgdienst en er nieuwe prod zouden worden opgestuurd mr voorlopig niets meer van gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
25 mrt 2024
Beste Birthe, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing! Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een firma waar ge nog niet op een normale manier kan retourneren zoiets kan niet !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 apr 2024
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het ook vervelend dat het niet naar wens verlopen is. Ik zie dat mijn collega inmiddels wel tot een oplossing is gekomen met je en we zien het bonnetje dan ook graag tegemoet. Fijne avond en excuses voor het ongemak.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestellingen niet ontvangen ik blijf maar wachten en wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
26 mrt 2024
Beste Nikita, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is.  Ik heb vanmorgen geantwoord op uw Whatsapp bericht met hierin een document die ingevuld moet worden voor een onderzoek om uit te zoeken waar het pakket zich bevindt. Ik ben nog in afwachting van een reactie terug. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een aantal flessen vloeibaar wasmiddel hadden gelekt in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
15 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je pakket in deze staat bij je is aangekomen, dat is zeker niet de bedoeling. Kun je aangeven hoeveel er ongeveer verloren is gegaan en/of misschien heb je een foto van in welke staat je dit pakket hebt ontvangen? We horen het graag zodat we kunnen meekijken naar een passende oplossing.  Fijne dag gewenst!
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beloofde welkomstbonus geven aan de klanten
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
25 mrt 2024
Beste Sonia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u de welkomstkorting niet hebt gekregen. Ik heb deze alsnog toegepast op uw order. Het bedrag van 2,50 zal binnen 1-2 werkdagen weer op uw rekening te zien zijn. Fijne dag gewenst!
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je m'ai pas reçu ma commande ?????
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 apr 2024
Bonjour à tous, Nous vous remercions pour votre commentaire. Il est très ennuyeux d"apprendre que votre commande n"a pas été reçue. Nous vous prions de nous en excuser ! Je vois que mon collègue a répondu à votre e-mail ce matin avec une réponse et une solution. Je vous souhaite une bonne journée ! Tenicia de Plein.nl
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen later geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 apr 2024
Goedemorgen Sara, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling te laat geleverd is. Onze excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Weder om meer als de helft van de bestelde producten uitgelopen tijdens transport!! Zeer ontevreden en weinig kans dat er ooit nog iets zal besteld worden!!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
14 mrt 2024
Goedemorgen Dave, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling in deze staat aangekomen is. Onze excuses hiervoor! Mijn collega heeft het voor u opgelost op 8 maart. Zij heeft het bedrag van de lekkage teruggestort naar uw rekening. Ik zal de klacht doorzetten naar onze logistieke afdeling, zodat dit soort klachten in de toekomst niet meer voor zullen komen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl