Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
In het mate van het mogelijke toch even melden dat er vertraging kan zijn op de levering (los van de leverwijze) tijdens drukke periodes. Ik heb dinsdag een bestelling gedaan en is pas woensdagnacht verzonden om donderdag geleverd te worden. Terwijl er op de website staat voor 18u besteld is dezelfde dag verzonden wat in mijn geval ook gebeurd is. Na contact met de klantendienst is het wel goed gekomen (vertraging bij hun logistieke dienst). Reeds meerdere keren besteld bij AVA en nog nooit problemen gehad was de 1ste keer. Producten zijn van goede kwaliteit.
Op jullie website staat 'Voor 18u00 besteld op werkdagen, morgen in huis'.
Ik had dringend een aantal zaken nodig voor afgelopen zaterdag. Ik bestelde deze vorige woensdag voor 18u met de bedoeling ze donderdag aangeleverd te krijgen maar kreeg ze donderdag niet aan. De goederen kwamen pas zaterdag aan (vrijdag was een feestdag) waardoor ik op zaterdagochtend zelf nog naar de winkel moest om dezelfde goederen daar te gaan kopen, ze nogmaals moest betalen en nu het te laat geleverde pakket ook nog moet terugsturen.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat jullie claim op de website misleidend (en misschien zelfs bedrieglijk) is voor klanten, en dat dit vele nutteloze extra kilometers en moeite betekent voor klanten en bestellers, wellicht ook extra werk voor jullie personeel.
Vriendelijke groeten,
Sophie Dekesel
Veel te lang moeten wachten op mijn bestelling. Het duurde meer dan een week.
Als ik iets in Nederland bestel wordt dit sneller geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
9 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling. Het spijt ons dat de levering iets langer geduurd heeft dan voorzien. Nochtans was uw pakje door ons tijdig verstuurd voor de gewenste levering op 3/4. Jammer genoeg heeft de verwerking bij de pakjesdienst echter een kleine vertraging opgelopen en werd uw pakje volgens de tracking-link op 4/4 geleverd. Mocht u hieromtrent nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd onze klantendienst contacteren via het telefoonnummer 0032 3 710 52 99 of via mail op het adres info@ava.be. Het AVA-team
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering gebeurde nu in 2X. Mocht gerust in 1 levering toekomen. Voor jullie een dubbele kost.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snel, Goed ingepakt, tevreden over producten.
Nadeel: betalen retour.
Snelle levering maar spijtig dat bestelling in 2 delen bezorgd werd.
Rolletje inpakpapier apart in 1 grote doos met veel opvulmateriaal. (niet bepaald milieuvriendelijk)
Beoordeling melden
11 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel tevreden van, 1 kaartje was licht beschadigd, maar had er voldoende besteld.
Tevreden dat mijn eigen ontwerp zo mooi gelukt is, in de exacte kleuren!
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Perfect, er dient niets te veranderen!
Snel en goed afgeleverd, degelijk materiaal zoals verwacht van AVA.
Beoordeling melden
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
levering
snelle, correcte levering
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede service
Beoordeling melden
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Als je iets nieuws koopt voor de volle prijs dan ontvang je niet een gieter die helemaal onder het stof en te vies om beet te pakken
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
2 apr 2024
Dag Nathalie, Dank voor uw bestelling 178910965 en voor uw review hieromtrent. Uw bemerking omtrent de levering van een bestofte gieter is geheel terecht. Wij hebben hierover onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke van ons magazijn die de orderpickers hierop heeft aangesproken. Onze oprechte excuses in elk geval. Wij sturen u een aparte mail om concreet af te spreken hoe wij u best tegemoet komen. Fijne groet van het AVA team
31 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Misleidende foto’s + weinig informatie waardoor kaartjes verkeerd gedrukt werden. Weinig begrip van de klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van ava.be
3 apr 2024
Zoals op onze website staat aangegeven verloopt deze productie via een geautomatiseerd proces en ontvangt u uw bestelling dan ook zoals u ze upload. Wanneer u een staand kaartje heeft ontworpen op een liggend model is er duidelijk verwarring ontstaan over de printrichting. Hoewel we het zeer jammer vinden dat u hierdoor niet het kaartje ontving waar u op hoopte, was de productie wel correct verlopen. We raden aan het kaartje te bestellen, ontworpen op het juiste staande model om dergelijke vergissingen te vermijden. Het AVA-team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.