edisac.be/nl
Beoordelingen:

349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.809 beoordelingen in totaal  

4,80
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service op zowel bestelling, levering en antwoorden op vragen per mail. Goed verpakt product.

de meest kritische beoordeling

28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor edisac.be/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel geld betaald voor mijn Liu Jo enkellaarsjes die volgens de beschrijving uit leder zouden zijn maar eigenlijk gewoon uit plastic zijn. Ze zitten zelfs niet goed en doen pijn bij het dragen! Nooit meer Edisac!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 jan. 2024
Beste klant, Wat jammer dat de Liu Jo laarzen niet aan uw verwachtingen voldoen! Aarzel niet contact met ons op te nemen, zodat wij u een gratis Bpost-retouretiket kunnen opsturen per mail. Zo kunt u ons de laarsjes (in nieuwstaat) retourneren voor een terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
28 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lang moeten wachten op de levering, alsook was het Nathanlabel doorgeknipt, geen Nathan verpakking of katoen Nathanzak…
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
31 jul. 2023
Beste klant, Onze excuses, het Nathan Baume artikel was inderdaad niet voorradig in onze centrale stock, maar het is ons alsnog gelukt om het artikel binnen de week te versturen. Bij de telefoonetuis van het merk wordt inderdaad geen dustbag geleverd, maar wij kunnen u eventueel wel een dustbag nasturen als u dat wenst. Vriendelijke groeten, Jasper @ Klantendienst
13 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Solden aanbieden van zaken die ze dan ‘plots’ niet meer op stock hebben. Heb dan nog zelf achter mijn bestelling die al betaald was en maar niet geleverd werd moeten informeren en om terugbetaling moeten vragen.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
14 jul. 2023
Beste klant, Nogmaals onze excuses dat wij het soldenartikel van uw keuze niet konden aanbieden. Wij hebben onze uiterste best gedaan om het product alsnog te herbevoorraden, maar dat is ons helaas niet gelukt. Bijgevolg zijn wij onmiddellijk overgegaan tot de terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac-team
9 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ondermaatse klantendienst

Ik bestel een portemonnee via internet. Dan blijkt deze niet meer beschikbaar te zijn. Ik stel de vraag of ik deze niet kan krijgen in een andere kleur waarin deze portemonnee nog beschikbaar is. Ik kreeg hierop geen antwoord meer. Absoluut geen respect voor de klant.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
10 mrt. 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Zoals wij u via mail hebben gecommuniceerd, is de portemonnee die u heeft besteld helaas niet meer beschikbaar. Wij hebben u bijgevolg een mail met kortingscode toegestuurd, zodat u eventueel een ander model kunt bestellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, aarzel niet om ons te contacteren. Vriendelijke groeten, Edisac klantendienst