edisac.be/nl- Logo - Beoordelingen

edisac.be/nl
Beoordelingen:

333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal  

4,80
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service op zowel bestelling, levering en antwoorden op vragen per mail. Goed verpakt product.

Meest relevante negatieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor edisac.be/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen besteld, kwamen aan, waren 2 verschillende kleuren die erin zaten. Mail gestuurd, hebben gerangeerd dat ze het gingen doorgeven aan juiste afdeling en me op de hoogte houden. Tot op heden niets meer gehoord, nog geen geld terug gehad en in heb de schoenen de dag erna zelf al geretourneerd. Deze site staat niet meer bij mijn favorieten om te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
5 dagen geleden
Beste klant, Uw aankoop werd volledig terugbetaald, wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht via mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hebben de valies voor het eerst mee en het slot is reeds kapot!!!! Zijn met het vliegtuig op vakantie. Hebben het slot moeten openbreken want was volledig geblokkeerd. Zijn uiteraard niet tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
3 jun 2024
Beste klant, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. De koffer is uiteraard in garantie, en wij zullen het nodige doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tas online besteld. Afhaling Edisac Oostende. Tas voldoet niet aan verwachting. Vandaag ga ik naar winkel met vraag voor retour. Niet mogelijk enkel via online!?? Heb echter geen doos meer, dus moet naar postkantoor, doos kopen en versturen! Helemaal niet tevreden. Uitleg in winkel is niet ok. Ben reeds jaren vaste klant bij Edisac. Verkoopster verwijst mij naar klantendienst…..maandag mijn eerste werk!!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 apr 2024
Beste klant, U kunt uiteraard een online bestelling retourneren in één van onze winkels. Onze excuses voor het misverstand, aarzel niet om de tas binnen te brengen in Edisac Oostende of ons via mail te contacteren, zodat wij de gratis retour van uw aankoop zo snel mogelijk kunnen bewerkstelligen. Nogmaals onze excuses, vriendelijke groeten, Het Edisac team
MH
Monique h.
SINT-IDESBALD(KOKSIJDE)
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog steeds NIET geleverd!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
16 apr 2024
Beste klant, Door onze halfjaarlijkse inventaris heeft de verwerking van uw bestelling inderdaad enige vertraging opgelopen. Wij doen het nodige om uw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar te maken. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel geld betaald voor mijn Liu Jo enkellaarsjes die volgens de beschrijving uit leder zouden zijn maar eigenlijk gewoon uit plastic zijn. Ze zitten zelfs niet goed en doen pijn bij het dragen! Nooit meer Edisac!!
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
22 jan 2024
Beste klant, Wat jammer dat de Liu Jo laarzen niet aan uw verwachtingen voldoen! Aarzel niet contact met ons op te nemen, zodat wij u een gratis Bpost-retouretiket kunnen opsturen per mail. Zo kunt u ons de laarsjes (in nieuwstaat) retourneren voor een terugbetaling. Vriendelijke groeten, Het Edisac team
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer lang moeten wachten op de levering, alsook was het Nathanlabel doorgeknipt, geen Nathan verpakking of katoen Nathanzak…
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
31 jul 2023
Beste klant, Onze excuses, het Nathan Baume artikel was inderdaad niet voorradig in onze centrale stock, maar het is ons alsnog gelukt om het artikel binnen de week te versturen. Bij de telefoonetuis van het merk wordt inderdaad geen dustbag geleverd, maar wij kunnen u eventueel wel een dustbag nasturen als u dat wenst. Vriendelijke groeten, Jasper @ Klantendienst