edisac.be/nl- Logo - Beoordelingen

edisac.be/nl
Beoordelingen:

333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal  

4,80
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service op zowel bestelling, levering en antwoorden op vragen per mail. Goed verpakt product.

Meest relevante negatieve beoordeling

28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor edisac.be/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn Tas had niet de aangegeven kleur… Ik had rose verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
27 jun 2024
Beste klant, De kleur die u heeft besteld is "Koper", en deze kleur heeft helaas geen rosé nuances. In dat geval kiest u misschien beter voor de kleur "Goud roze" van Paul Marius. Aarzel niet om ons te contacteren om een retour uit te voeren. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er zit een klein plekje op mijn tandtas
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend, onze excuses! Aarzel niet om ons te contacteren via klantendienst@edisac.be, zodat wij het probleem kunnen oplossen! Vriendelijke groeten, Het Edisac team
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Langere levertijd

Er werd gezegd dat het product de volgende dag zou aankomen, maar de levering duurde 3 werkdagen. Het product is heel mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
5 feb 2024
Beste klant, Tijdens de soldenperiode krijgen we grotere volumes bestellingen te verwerken, en kan de behandeling van uw bestelling iets langer duren. Normaal gezien heeft u een mailtje ontvangen om u hierover in te lichten. Blij te horen dat het product aan al uw verwachtingen voldoet! Vriendelijke groeten, Het Edisac-team
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering en communicatie

Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan. Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was. Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 dec 2023
Beste klant, Onze excuses dat het pakket niet eerder werd ingescand in onze winkel. Tijdens de kerstperiode wordt het erg druk in de winkels, waardoor het scannen soms wat vertraging oploopt. We zijn blij te horen dat het pakket alsnog op tijd kon worden opgehaald, en het product aan alle verwachtingen voldeed. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst