Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan.
Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was.
Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Beste klante,
Wij hopen dat uw aankoop aan uw verwachtingen heeft voldaan en staan tot uw beschikking voor eventuele vragen of opmerkingen.
Vriendelijke groeten, Het Edisac Team
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Niks van bevestigingsmail of dergelijke ontvangen, zelfs niet in de spam-map.
Zelf winkel opgebeld of mijn bestelling al aangekomen was.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
28 aug 2024
Beste klant,
Bij ontvangst van iedere bestelling wordt een automatische orderbevestiging via mail verstuurd.
U kunt onze online klantendienst of winkels altijd contacteren als u vragen hebt ivm uw bestelling.
Wij blijven ter uwer beschikking,
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
27 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn Tas had niet de aangegeven kleur…
Ik had rose verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
27 jun 2024
Beste klant,
De kleur die u heeft besteld is "Koper", en deze kleur heeft helaas geen rosé nuances. In dat geval kiest u misschien beter voor de kleur "Goud roze" van Paul Marius.
Aarzel niet om ons te contacteren om een retour uit te voeren.
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Er zit een klein plekje op mijn tandtas
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 mrt 2024
Beste klant,
Wat vervelend, onze excuses! Aarzel niet om ons te contacteren via klantendienst@edisac.be, zodat wij het probleem kunnen oplossen!
Vriendelijke groeten,
Het Edisac team
3 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Langere levertijd
Er werd gezegd dat het product de volgende dag zou aankomen, maar de levering duurde 3 werkdagen.
Het product is heel mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
5 feb 2024
Beste klant,
Tijdens de soldenperiode krijgen we grotere volumes bestellingen te verwerken, en kan de behandeling van uw bestelling iets langer duren.
Normaal gezien heeft u een mailtje ontvangen om u hierover in te lichten.
Blij te horen dat het product aan al uw verwachtingen voldoet!
Vriendelijke groeten,
Het Edisac-team
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering en communicatie
Mijn bestelling was blijkbaar al meerdere dagen aanwezig in de winkel, maar was niet ingescand, waardoor mijn bestelling 'bij transporteur' bleef staan.
Ik ben de dag waarop ik mijn cadeautje wou, dan maar naar de winkel gegaan om er een bon te kopen in de plaats, maar mijn bestelling bleek aanwezig. Probleem opgelost, maar het kostte mij veel extra moeite en een extra verplaatsing omdat ik die dag eigenlijk helemaal niet in de buurt van de winkel moest zijn terwijl ik er de dagen daarvoor -omwille van mijn job- net heel dicht in de buurt was.
Over het cadeau zelf en de verdere bediening in de winkel ben ik zeker wel tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van edisac.be/nl
29 dec 2023
Beste klant,
Onze excuses dat het pakket niet eerder werd ingescand in onze winkel.
Tijdens de kerstperiode wordt het erg druk in de winkels, waardoor het scannen soms wat vertraging oploopt.
We zijn blij te horen dat het pakket alsnog op tijd kon worden opgehaald, en het product aan alle verwachtingen voldeed.
Vriendelijke groeten,
De Edisac klantendienst