bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.be
Beoordelingen:

487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.155 beoordelingen in totaal  

4,12
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is. Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was. Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.

Meest relevante negatieve beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
In december kocht ik een fiets en pedalen. De pedalen kwamen vlot toe. De fiets is hier nooit geraakt. Volgens de tracking keerde de levering na enige tijd plots om in retour. Bikester kon me geen uitleg geven over dit gebeuren. Zodra mijn geld teruggestort was kocht ik een andere fiets. Nu wordt me al 2 dagen een zekere levering beloofd, zonder resultaat. Deze keer gaat het om een andere leverancier, die geen tracking aanbiedt. Ik moet zelf bellen en mailen om informatie te krijgen. Morgen zal ik dus opnieuw moeten bellen. De afgelopen dagen kon ik van thuis uit werken, om de levering te kunnen ontvangen. Maar dat was dus allemaal voor niets. Het probleem zit niet bij Bikester, maar bij de bezorgers. Dit schaadt echter mijn vertrouwen in Bikester.
RB
Robin B.
Lievegem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bikester.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechts 1 van de 3 artikelen zijn geleverd, stuurwielen ontbreken
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar er wordt al wel naar mijn mening gevraagd… Mijn bestelling zou al 8dagen besteld moeten zijn, maar ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen…
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte leveringsservice

De fiets is nog steeds niet aangekomen. Ik heb al meermaals mails gestuurd en werd ik contact gebracht met de leveringsdienst maar die komt de gemaakte afspraken niet na.
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
RB
Robin B.
Lievegem
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering en gebrekkige communicatie

In december kocht ik een fiets en pedalen. De pedalen kwamen vlot toe. De fiets is hier nooit geraakt. Volgens de tracking keerde de levering na enige tijd plots om in retour. Bikester kon me geen uitleg geven over dit gebeuren. Zodra mijn geld teruggestort was kocht ik een andere fiets. Nu wordt me al 2 dagen een zekere levering beloofd, zonder resultaat. Deze keer gaat het om een andere leverancier, die geen tracking aanbiedt. Ik moet zelf bellen en mailen om informatie te krijgen. Morgen zal ik dus opnieuw moeten bellen. De afgelopen dagen kon ik van thuis uit werken, om de levering te kunnen ontvangen. Maar dat was dus allemaal voor niets. Het probleem zit niet bij Bikester, maar bij de bezorgers. Dit schaadt echter mijn vertrouwen in Bikester.
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikel niet geleverd

Mijn bestelling is zonder leveringspoging op het afleveradres vanuit het magazijn van de transportfirma (DPD) teruggestuurd naar bikester en vervolgens geannulleerd door bikester. Enige optie volgens bikester is opnieuw bestellen, maar de oorspronkelijke korting is niet meer van toepassing - dit creëert om te beginnen een vermoeden van fraude: de bestelling met grote korting wordt geannuleerd om de klant ertoe aan te zetten te bestellen tegen een hogere prijs. Trouwens, waarom moet ik als klant opdraaien voor de problemen die ontstaan zijn bij de leverancier/tranportfirma? U komt hiermee weg omdat u handelt via een webshop - in een echte winkel zou het niet waar zijn. De wereld mag van mij vernemen dat zakendoen met bikester een slecht idee is.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen automatisch geretourneerde artikelen niet worden doorgestuurd of opnieuw verzonden, de retouren komen op een andere afdeling terecht. De terugbetaling is onmiddellijk geregeld. Bovendien is de fiets al uitverkocht en kon mijn collega hierdoor geen vervangende bestelling plaatsen voor u. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde fiets niet leverbaar

Hier een e-MTB besteld, en dan annuleren ze hem plots omdat er een fout in hun systeem is en de fiets niet meer beschikbaar is. Gewoon een droog mailtje dat hij niet meer beschikbaar is. Nochtans staat dit in hun mail: "Met het versturen van deze e-mail, is uw bestelling bevestigd. Hiermee is de aankoop contractueel afgerond." De enige compensatie die ik kreeg was een bon van 10% die niet combineerbaar is met andere acties, wat dus niets is. Kortom, nooit meer!
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Acht dagen geleden besteld, ondertussen gemaild om meer informatie te krijgen over de bestelling: nog steeds geen antwoord of updates i.v.m verzending ontvangen (behalve een geautomatiseerde antwoordmail). De verzending hoeft voor mij niet snel te gaan, maar de klant op de hoogte stellen van de status van bestelling/verwerking/levering verwacht ik wel. Het bestelde product kende ik al, dus daarover geen klachten, super degelijk.
Beoordeling melden
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al een tijdje aan het kijken om een gravelbike te kopen... uiteindelijk staat er eentje naar m'n zin op hun site...ik doe de bestelling op 22/12... vandaag 2/1 nog steeds geen fiets. 3x contact online genomen geen antwoord. Fiets staat als verzonden -onderweg naar verdeel center dpb. ...had ik maar de recensies gelezen alvorens te bestellen en met m'n centen bij de lokale fietsenmaker er eentje gekocht.....
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Vanwege het grote aantal aanvragen en de feestdagen is uw verzoek iets later beantwoord dan gewenst. Uw fiets volgens de trackinglink in goede orde bezorgd. Onze excuses voor de vertraging. Uw bikester Team
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering teruggestuurd aangezien de maat was te groot . Ik wacht al 3 weken op inn geld. Geen reactie op mijn e-mail. Heel teleurgesteld.
Beoordeling melden
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling geplaatst tot op heden niets ontvangen omdat er een artikel niet beschikbaar is, maar dat er wel degelijk op de website in voorraad staat mail gestuurd dat ik de andere goederen dringend nodig heb krijg ik geen antwoord terug en ook geen goederen
Beoordeling melden
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenbeleving

als er een pakketje niet arriveert, stuurt bikester een invulformulier terug dat ze dan als 'klacht' bij de transporteur gaan neerleggen. Wat is dat nu voor zever? Ik wil DIRECT geholpen worden, dat is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Beoordeling melden
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling onmogelijk te volgen, zelf niet duidelijk of die wel verstuurd is! Is dit oplichting ? Klantendienst antwoord altijd met : heb geduld, komt eraan , maar na 12 werkdagen nog steeds niets, hoewel het product op stock is …(3 dagen levertijd)
Beoordeling melden
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zéééér lange levertijd

25/10 bestelling geplaatst, 11/12 bestelling ontvangen, dit vind ik heel lang. 3x zelf moeten mailen omdat de status van mijn bestelling in behandeling bleef staan. precies in China besteld, zo lang was het onderweg.
Beoordeling melden
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkoop geen dingen die je niet hebt. Ik heb medium besteld en kreeg small geleverd omdat "medium niet beschikbaar was'. Uiteraard past small bijlange niet dus zonde van jullie en mijn tijd.
Beoordeling melden
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 ze doen geen moeite om te controleren of de betaling is gebeurd 2ze houden hun belofte niet over de levering Mijn levering is nog steeds niet gebeurd na 14 dagen Ik bestel nooit meer
Beoordeling melden
29 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
nog altijd niet geleverd (bestelling BBE1762868 van 22/10). Ook nog geen aankondiging van levering. Heb op 22/10 ook bestelt bij Futurum Shop, en dat heb ik reeds op 24/10 ontvangen.
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan geen beoordeling geven tot op heden mijn bestelling nog niet gekregen, wel verwittigd geweest dat er vertraging zou zijn. Dus bij deze geen mening . Toch vele grtjs. Gerrit
Beoordeling melden
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heb ging verloren, na tussenkomst van de klantendienst ging ik op 20/09/23 een nieuw pakket ontvangen. Geen feedback meer, mails blijven ook onbeantwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
10 okt 2023
Uw aanvragen werden tijdig beantwoord door onze klantenservice. Een vervangende bestelling werd 1 dag na uw eerste verzoek aangevraagd en volgens de trackinglink 5 werkdagen later geleverd. Alle benodigde documenten, afleverbewijzen en dergelijke werden ook doorgestuurd. Als er nog iets is, aarzel dan niet om onze e-mails te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Uw bikester Team.
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
levering vertraagd, geen duidelijke communicatie. De ganse dag thuis gebleven om pakket te ontvangen, zoals gevraagd door leveringsdienst. En niets geleverd.
Beoordeling melden