Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden.
Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
2 maanden geleden
Wou van een Belgische webshop bestellen , maar helaas niet tevreden .
Artikelen aangegeven als op stock op de Website zijn niet op voorraad. Extra jammer is dat dat ook pas bevestigd werd nadat ik zelf een week later om feedback vroeg aangezien ik geen levertermijn had ontvangen.
Het geld van de bestelling was uiteraard wel meteen van m’n rekening gehaald .
Intussen 10 dagen verder, nog steeds geen leverdatum gekend voor de artikelen die op stock waren en zouden worden uitgezonden en het deel wat niet op voorraad was moet ik algnog elders bestellen, dus ook weer extra leverkosten …
Hopelijk zijn ze met de terugbetaling serieuzer dan met de service …
In deze tijd en met de huidige technologie kan service toch echt beter , volgende keer maar weer bij de Duitse concurrent bestellen , daar weet ik wel wat hoeveel stuks echt op stock zijn, en krijg ik binnen de dag netjes bevestiging . Jammer
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor bikester.be
Filter
SorterenRelevantie
(96)
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Samenwerken met een andere firma voor verzending. UPS zegt altijd dat ze het pakket zijn komen brengen, maar dat er niemand thuis was, maar dat klopt niet, ze brengen het gewoon direct naar een afhaalpunt en het is dan nog niet de dichts bijzijnde, maar één op 7 km!!!! van mijn deur, terwijl er één is op 2 km van mijn woning. UPS en ook DPD zijn 2 koerier bedrijven waarbij mijn pakket nooit toekomt terwijl het alle anderen wel lukt, begrijpen wie kan.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses voor het voorgevallen ongemak.
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelling werd geannuleerd zonder verdere communicatie. Een berichtje (waarom, wat gebeurt er met de betaling, komt het artikel nog terug binnen?) is het minimum.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses voor het voorgekomen ongemak. Ik zie dat wij u hier hebben over geinformeerd.
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
De goederen zouden thuis afgeleverd worden .Zo was afgesproken, anders had ik niet besteld.ik heb ze moeten ophalen in een ophaalpunt🤬
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
22 dagen geleden
Onze excuses voor het ongemak. Helaas waneer de leverancier niet kan leveren bij u dan wordt dit achtegelaten bij een ophaalpunt.
tot nu toe heb ik maar één paar sokken geleverd gekregen en niet eens op mijn adres zoals aangeven maar op een afhaalpunt .ik heb geen enkel nieuws van de overige sokken en tast volkomen in het duister. Geen update geen mailtje of er een vertraging is niets maar dan ook niets .ik geloof niet dat ik ooit nog eens iets koop bij Bikester . Jammer nochtans met een betere communicatie was er veel te winnen.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat u ondertussen de rest van uw bestelling heeft mogen ontvangen.
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Vooreerst gewoon leveren, waar de klant voor betaald.
Wat jullie doen is de mensen bedriegen: Niet leveren en dan vertellen dat je het niet kan leveren! . Niet geleverde item nog altijd niet terugbetaald.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat de terugbetaling is uitgevoerd maar dit kan tot 5 werkdagen duren. Ondetussen hoort u dit te hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan will ik u vragen om ons te contacteren.
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
In de verpakking zaten 2 verschillende fietsschoenen. Vandaag BK dus moet ik met oude rijden. Spijtig, hopelijk mag ik een mooie korting verwachten als compensatie !
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
1 maand geleden
Onze excuses voor het ongemak. Gelieve onze klantendienst te contacteren en zij kunnen u verder helpen.
Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Niet geleverde fiets binnen termijn.
Zoek geraakt bij levermaatschappij
Grote rompslomp en tijdbesteding
Bestelde goederen zijn OK, maar de leverende pakjesdienst (UPS) is waardeloos. Doen niet eens de moeite om op het afgesproken adres te leveren, maar stoppen gewoon een briefje in de bus zodat je er zelf achteraan kunt. Er was nochtans iemand thuis die de bel had kunnen beantwoorden. Service is dus een dikke zero!!!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
J'ai acheté une vélo et une semaine après ils m'ont informé qu'ils n'avaient plus ce vélo. Mais aucune information relative à me rendre l'argent que j'ai payé. J'attends des nouvelles de sa part. Pas sérieux
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
2X uitgestelde levering en dan vragen om een review vooraleer product geleverd is.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
3 maanden geleden
Soms kan het bij de vervoerder wel eens tot een vertraging komen, dit is natuurlijk heel erg vervelend. Indien er nog een probleem is met u levering kan u zeker en vast contact opnomen met ons over het contactformulier in onze webshop.
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
2 kettingen besteld, beide verpakkingen waren al open geweest!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
2 maanden geleden
In zo een situatie kan u zeker even vast contact opnemen met de klantenservice.
Indien u de items niet wenst te behouden kan u deze ook 30 dagen kostenloos retoursturen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Wij hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen !!!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.