bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.beReviews

: 9.737Uitstekend

4,50

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8 sep. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8 sep. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bikester.be

1.734 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9.737 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 mei 2022
Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden. Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 jun. 2022
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor bikester.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(84)
 Geverifieerde beoordeling
14 nov. 2022 
They do not delivery on what they describe in their policy. If you describe a 3-5 work day delivery then as a customer I would expect this.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
15 nov. 2022
Hi there, we are sorry to hear your order was not delivered in our expected delivery time. Unfortunately it is not possible to guarantee any delivery term and we con only indicate an expected term based on previous orders. Thank you for your understanding.
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Ik bestelde een damesfietstrui maat M en kreeg een regenbroek voor mannen maat XXL….
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 nov. 2022
Geen reactie per mail en nemen service telefoon gewoonweg niet op!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
15 nov. 2022
Wij zien dat uw mail dezelfde dag beantwoord werd en dat u reeds telefonisch contact heeft gehad met de klantendienst en uw vraag werd beantwoord.
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Problemen bij "niet-aflevering", nochtans was ik thuis .....
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 okt. 2022 
21 Augustus besteld, UPS laat weten dat pakket beschadigd is. 30 augustus verzend bikester opnieuw. UPS tracking zegt 'Fout opgetreden'. 2 x bikester contactformulier ingevuld op 13 sept en op 28 sept. Geen reactie van Bikester
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
We zien dat collega's op uw verzoeken hebben gereageerd. Controleer aub uw spam als u de antwoorden niet kunt vinden.
 Geverifieerde beoordeling
13 okt. 2022
Verkeerde bestelling gekregen (inhoud voor een andere klant). Geen terugkoppeling van bikester op mijn claim. Support laat letterlijk te wensen over. Bijgevolg elders opnieuw gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
Onze excuses voor het ontstane ongemak. We zien dat onze collega direct een vervangende bestelling voor u aangemaakt heeft om dit probleem op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling
20 okt. 2022
Bestelde goederen nooit afgeleverd door courier UPS???? 2x briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was terwijl ik wel thuis was!
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
20 okt. 2022
Beste Tom, Graag vragen we u een email te sturen naar onze klantenservice zodat een onderzoek bij de vervoerder gestart kan worden. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
 Geverifieerde beoordeling
25 okt. 2022
Helaas werd het pakje niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
25 okt. 2022
Gelieve voor dit probleem contact op te nemen met de klantendienst, zij kunnen nakijken wat het probleem is en een onderzoek opstarten bij de vervoerder.
 Geverifieerde beoordeling
21 okt. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
25 okt. 2022
Ik zie dat onze klantenservice u al heeft geholpen.
 Geverifieerde beoordeling
20 sep. 2022
Te lang wachten voordat het afgeleverd wordt De dag dat het zou geleverd worden heb ik niemand gezien ik heb heel den dag thuis geweest 😖
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
Zo te zien deed UPS geen enkele afleverpoging en werd uw pakket direct naar een ophaalpunt gebracht. Helaas kunnen wij niks veranderen aan de werkwijze van de vervoerders. Onze excuses voor het ontstane ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
8 sep. 2022
Unpack your bike and discover that the mount is not well done. Waiting endlessly for an answer from Customer Care. Buy somewhere else.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
We see that customer service has helped you further. My apologies for the bad experience.
 Geverifieerde beoordeling
31 aug. 2022
Ik heb mijn onderdeel NIET gekregen ik zou het volgends julie 19/08 verkregen hebben En dit is niet zo
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
31 aug. 2022
Beste Marcel, Graag vragen wij u eerst bij uw buren na te gaan of een van hen het pakket voor u in ontvangst heeft genomen. Zo komen de meeste pakketten alsnog terecht. Indien het pakket zoek blijft kunt u ons een email sturen zodat een onderzoek bij de vervoerder kan worden gestart. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
 Geverifieerde beoordeling
19 sep. 2022 
Misleidende promotie. Ongelukkige communicatie bij klachtbehandeling. Veel lange levertermijn.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
Aan de kortingscodes zijn voorwaarden verbonden. Zo kunt u per bestelling één kortingscode gebruiken (dit geldt ook voor cadeaubonnen). Verder dient u te letten op de minimale bestelwaarde (excl. verzendkosten) en kunnen er bepaalde merken van de korting uitgesloten zijn. De voorwaarden voor de kortingscode vindt u onderaan de e-mail. Als de kortingscode nog altijd niet werkt, zou het kunnen dat u tijdens het kopiëren van deze code een extra spatie of een ander karakter heeft toegevoegd. Uw pakket werd door ons binnen 3 werkdagen verzonden, helaas duurde de levering door UPS iets langer.
 Geverifieerde beoordeling
3 sep. 2022 
geen communicatie , geen tracking nummer , mij zien ze nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
Zo te zien heeft u uw bestelling via de selfservice geannuleerd. Aangezien uzelf de bestelling annuleerde heeft u geen verdere communicatie ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling
23 sep. 2022
Pakje nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
18 okt. 2022
U heeft geen straatnaam ingevuld toen u uw bestelling plaatste. Als gevolg daarvan kon uw pakket niet worden afgeleverd en werd het automatisch teruggestuurd en terugbetaald.
 Geverifieerde beoordeling
26 aug. 2022
Ik heb een GPS besteld en hij is nog steeds niet aangekomen. Jullie koerierdienst zou hem geleverd hebben maar ik heb nog steeds geen feedback hoe het verder moet. Ik had die GOS dringend nodig. Jullie komen niet met een oplossing. Ik heb zelf een webshop maar ik behandel mijn klanten in zo een geval correct en met een degelijke oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
27 okt. 2022
Beste A, Gelukkig zie ik dat het probleem inmiddels verholpen is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak en het lange wachten. Met vriendelijke groet, Uw Bikester team
 Geverifieerde beoordeling
3 aug. 2022
Fiets voor mijn dochter Was beschadigd door transport waardoor hij niet kon rijden. Klantendienst niet bereikbaar via mail Verschillende aanvragen gedaan,nooit respons. Mijn dochter heeft dus nu een nieuwe fiets waar ze niet mee kan rijden. Heel erg bedankt Bikester
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
22 aug. 2022
De bestelling die ik deed staat na 1 week nog steeds in behandeling. Terwijl de fiets op de website als bestelbaar en geleverd binnen de 4-6 werkdagen staat. Ondertussen geen enkele communicatie enkel maar reclame van bikester in mijn mailbox.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 aug. 2022 
Nog steeds geen bestelling ontvangen , zelfs de beloofde link voor mijn bestelling te volgen blijft uit ? Antwoord van de site zelf duurt ook seriues lang voor dat ze reageren
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 aug. 2022
2 keer de verkeerde bestelling ontvangen, en daar bovenop het verkeerde refund bedrag ontvangen.
Beoordeling melden