bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.be
Beoordelingen:

755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.154 beoordelingen in totaal  

3,95
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fiets besteld in een grotere maat maar daags nadien kreeg ik een hele uitleg maar het kwam erop neer dat de voorraadindicatie niet klopte en mijn bestelling dan toch niet meer leverbaar is. Ik had bijna compassie met hen dat het systeem niet goed ontwikkeld is. Uiteindelijk dan een maat kleiner gekozen. De levering was ook niet zo vlot. Ze stonden aan mijn deur zonder mijn medeweten en zonder mijn aanwezigheid. Ik zag nadien de communicatie van de logistieke dienstverlener dat men geen afspraak had gemaakt met mij terwijl dat wel de bedoeling was. Bon, uiteindelijk paar dagen laten ontvangen toen ik toevallig wel thuis was. Goed, mijn rating blijft desondanks goed 4 sterren want het product zelf is zeker naar mijn wensen. Jammer dat het een maat lager is dan oorspronkelijk beoogd, maar dat was dus mijn keuze. Ik ben tevreden van het product, inpakwijze, de talrijke accessoires etc.

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
In december kocht ik een fiets en pedalen. De pedalen kwamen vlot toe. De fiets is hier nooit geraakt. Volgens de tracking keerde de levering na enige tijd plots om in retour. Bikester kon me geen uitleg geven over dit gebeuren. Zodra mijn geld teruggestort was kocht ik een andere fiets. Nu wordt me al 2 dagen een zekere levering beloofd, zonder resultaat. Deze keer gaat het om een andere leverancier, die geen tracking aanbiedt. Ik moet zelf bellen en mailen om informatie te krijgen. Morgen zal ik dus opnieuw moeten bellen. De afgelopen dagen kon ik van thuis uit werken, om de levering te kunnen ontvangen. Maar dat was dus allemaal voor niets. Het probleem zit niet bij Bikester, maar bij de bezorgers. Dit schaadt echter mijn vertrouwen in Bikester.
RB
Robin B.
Lievegem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bikester.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lange levertijd en de aangenomen leveringsfirma voldoet niet. Het volgen van het pakje staat in transit, geen levering tijden, en pakje wordt aan de deur geplaatst waar elke voorbijganger zo het pakje kan meen nemen. Als het aangekocht product moet teruggestuurd worden met terugstorting van de kostprijs is gecompliceerd en zeer ontmoedigend om het om te ruilen voor een andere maat. Dit omdat er weer eerst moet betaald worden.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in afhaalpunt zonder te verwittigen of een papier achter te laten op het leveradres. Nadat ik klantendienst had gecontacteerd, kwam ik te weten dat het geleverd was in een afhaalpunt ! Afhaalpunt was niet het dichtsbijzijnde en de openingsuren waren zeer beperkt.
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde schoenen zaten in juiste doos.pakket werd geleverd ineen winkel op 1km van m'n huis. Ik ben zelf op zoek moeten gaan via jullie klantendienst om te zoeken waar pakket lag. Via toevallig in klantensysteem te staan van die winkel werd ik gecontacteetd
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als trouwe klant toch een paar opmerkingen: Betaalwijze enkel mogelijk via visa. Artikelen die achteraf toch niet beschikbaar blijken te zijn. Extreem lang wachten op verzending.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling

Moeilijk om een beoordeling te geven als het bestelde artikel nog niet aangekomen is. Zou het gemakkelijk vinden indien de levering ook kon gebeuren in een afhaalpunt. Mvg
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is veel later. Moest ten laatste vandaag er zijn. Zal minstens 3 dagen later aankomen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op vrijdag 22 december op het einde van de werkdag (20uhr) geplaatst. De bestelling had vertraging door weekenden en feestdagen (25/26 december en 1 januari), de bestelling werd eerst op 27/12 hierdoor in behandeling genomen. Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakje nog steeds niet geleverd

Pakje staat al dagen "in transit" maar is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Volgens de trackinglink werd uw pakket bij u afgeleverd. Helaas was er een vertraging door de feestdagen en het weekend. Met vriendelijke groeten Uw bikester Team
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot op heden 30/12/23 nog niet ontvangen !

Tot op heden 30/12/23 nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
8 jan 2024
Uw pakket is op de 5e werkdag bezorgd. U hebt uw bestelling op zaterdag 23 december geplaatst. De bestelling had vertraging door weekenden en feestdagen (25/26 december en 1 januari). Helaas worden weekenden en feestdagen niet als werkdagen gerekend. De bezorgers en het magazijnpersoneel werken helaas niet op deze dagen. Onze excuses voor de vertraging.
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Trage/slechte customer service. Ik had iets besteld en het werd pas veel later meegedeeld dat het vertraging had opgelopen. Dit had ik echter al door aangezien ze geen bevestiging of niets gaven. Zelfs wanneer ik het geannuleerd had (hier was een speciale button bij de bestelling voor) hadden ze dit achteraf ongedaan gemaakt met de reden dat het te ver in het verzendproces was. Er kwam ook geen antwoord meer op mijn mail wanneer ik om een specifieke reden vroeg. Ik had het geannuleerd nog voor dat ze eender welk antwoord of bevestiging hadden gegeven, dit kwam pas twee dagen later. Jammerlijke ervaring en hier zal ik dus niet opnieuw bestellen.
Beoordeling melden
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Amper besteld en ik krijg een mailtje dat de levering met een week of zo vertraging zal geleverd worden. Daarop stuur ik een mailtje om te vragen dan pas na 2 juli te leveren gezien ik in het buitenland zit. Antwoord hierop: we kunnen dat niet meer regelen in ons systeem.. Kortom, vertraagde levering én rigide systeem. Weinig klantenservice, reden waarom ik misnoegd ben en deze lage score geef. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met hun concurrent Rose Versant waar ik regelmatig bestel… en die in de toekomst mijn voorkeur zal krijgen.
Beoordeling melden
RB
Robin B.
Lievegem
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Fiets is spoor bijster

Mijn bestelde fiets is nooit toegekomen. Volgens de tracking was hij vlakbij, om dan terug naar de afzender terug te keren. Ik heb zelf met Bikester contact moeten opnemen om te horen dat de fiets inderdaad terug naar hun magazijn gaat. Een reden kennen ze niet. Ze beloven het bedrag terug te storten. Handschoenen (bij andere winkel) en pedalen (bij bikester) die ik voor de fiets gekocht heb zijn wel toegekomen. De fiets die ik besteld had is ondertussen niet meer beschikbaar in mijn maat. Jammer.
Beoordeling melden
2 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

G

Als men iets koopt vb in Belgie geef dan de wetten en regels mee met de klant , zodat de klant kan kiezen ; vb laatst buitenbanden zonder reflekterende stip gekocht bij jullie , terwijl het aartsmoeilijk is om nog wielreflektoren te vinden die geen chinese rommel is .Licht de klant beter in !!!
Beoordeling melden
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foute maat geleverd

Ik ben tot op heden telkens heel tevreden geweest over de dienstverlening van Bikester. Jammer genoeg ontving ik bij mijn laatste bestelling (fietshelm - ABUS) niet de gevraagde maat. De doos zelf vermelde wel de juiste maat (M) maar de helm die er in zat was een S maat. Ik retourneer de zending.
Beoordeling melden
25 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen retours of terugbetalingen

Blijkbaar zijn er interne problemen zodat men geen retour zendingen terug neemt of terug betalingen, maar men blijft wel mooi verkopen. Dus de mensen die kleding willen terug sturen omwille dat de maten belangen niet kloppen volgens de eu maten staan in de kou en kunnen niet retourneren!!!
Beoordeling melden
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie vragen een beoordelen over mijn bestelling maar die is nog niet eens verzonden! Hoe lang kan het duren om een bestelling te verzenden. Al 4 fietsen besteld bij bikester maar dit is er echt over. Al veel zin gehad om mijn bestelling te annuleren.
Beoordeling melden
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte leveringsservice. Ongeacht het bestelbedrag steeds leveringskosten maar géén stipte afspraken. Ook vermoeden dat de artikelen vanuit België langs Duitsland om naar België geleverd worden. Niet echt economisch of milieuvriendelijk.
Beoordeling melden
24 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste jammer dat de bestellingen, naar mijn mening, lang onderweg zijn. 17 mei heb ik een bestelling geplaats tot op heden 24 mei, nog een bericht gehad wanneer de levering zal plaat vinden. met vriendelijke groeten Gerard Wevers
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
2 jun 2023
Beste, Door hoge drukte worden pakketten ietwat vertraagd uit het magazijn verzonden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uw Bikester team
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je belooft om binnen de 3 a 5 werkdagen te leveren en dan komt er mail dat vanwege de vele bestellingen levering later wordt En dit was niet alleen nu bij mij. Ken iemand waar je een paar weken geleden dezelfde truk hebt toegepast
Beoordeling melden
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product op voorraad, 1 week later nog niet geleverd

Bestelling van een product op voorraad op 1/10, verzending pas 3 dagen later en nog steeds niet toegekomen op 8/10 ..., via Bol had ik minder leveringskosten betaald en was ik sneller geleverd geweest ...
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
10 okt 2023
Wij werken helaas niet in het weekend, plus was er in Duitsland ook een feestdag op 03/10, hierdoor was er al een kleine vertraging bij ons. Allerdings werd uw pakket op 04/10, 3 werkdagen later verzonden. De verdere vertraging ligt helaas bij de vervoerder. Aangezien dit bovengemiddeld lang onderweg is, willen wij u vriendelijk vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij een onderzoek kunnen opstarten bij de vervoerder. Onze oprechte excuses voor het lange wachten.
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede afhandeling, maar haperende levering

Goede afhandeling online, maar het pakje is al 4 dagen in het parcel delivery centre in Aalter. Regeling online om het pakje op een ander adres (bij de buren) te laten afgeven is moeilijk tot onmogelijk.
Beoordeling melden