bikester.be- Logo - Beoordelingen

bikester.beReviews

: 9.741Goed

4,49

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 8 sep. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 8 sep. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 nov. 2022
bikester.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bikester.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bikester.be

1.733 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9.741 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 mei 2022
Altijd betrouwbare en verzorgde verzending. Betaling per Bancontact of Maestro is nog niet mogelijk. Per overschrijving verlies je algauw enkele dagen voor je bestelling wordt verzonden. De levering was deze keer 10 dagen na de bestelling. Toch 5 sterren omdat ik van oordeel ben dat zulke leveringen (overigens gratis voor het bestelde bedrag) helemaal niet de dag nadien moeten geleverd worden. Heb je wel een dringende levering, gebruik dan Paypal. Ik bestel meestal materiaal voor mijn reserve (banden, remmen) en onderhoudsmateriaal.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 jun. 2022
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor bikester.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(62)
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
steeds correct betrouwbaar en communicatief maar in vergelijking met andere online bike shops, veelal toch net iets trager en minder interactief.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 nov. 2022
Levering en verpakking van de fiets was in orde. De bagagedrager die bij de fiets was "aanbevolen" past echter niet. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
15 nov. 2022
Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de levering van uw fiets. Voor product advies kunt u steeds terecht bij de klantendienst.
 Geverifieerde beoordeling
14 nov. 2022 
Ik plaatste mijn bestelling op 07/11/2022 en heb vandaag 14/11/2022 nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
15 nov. 2022
Wij zien dat uw bestelling vandaag op 15/11 geleverd werd, 6 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling.
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
leveren van artikelen, nog steeds niet toegekomen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 nov. 2022
Snellere behandeling van bestellingen
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
15 nov. 2022
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de service. Wij werken hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en te leveren. De verwachte levertermijn is weergegeven op de product pagina's, in het winkelmandje en in onze veelgestelde vragen.
 Geverifieerde beoordeling
1 sep. 2022
Hun koeriersdienst DPD is voor mij een ramp. Thuis of niet thuis, nooit geleverd, dus afhalen aan een ophaalpunt. Dan hoeft het voor mij niet meer.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 sep. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 aug. 2022 
De aankoop was perfect, de levering is nog steeds problematisch. UPS zegt geleverd te hebben 'op de garage', maar dit is onmogelijk omdat er een inrit is met een gesloten hekken en een gevaarlijke hond. De levering kan dus onmogelijk plaats gevonden hebben. Onderzoek door UPS loopt nog ....
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 aug. 2022 
Doos onbeschadigd doch verpakking onderdelen wel. Dichtgekeefd. Onderdeel slordig in zijn verpakking( niet zoals origineel zou moeten) . Dit zowel bij cassete als tandwiel. Onderdeel zelf wel ok maar geeft toch een slordige tweedehandse indruk alhoewel voor nieuw betaald
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 aug. 2022
Er ontbrak één onderdeel bij de bestelling. Ik heb geprobeerd via mail een antwoord te krijgen maar werd geen gehoor aan gegeven. Jammer. Verder zijn alle bestellingen compleet geleverd. Ik concludeer dus: Zolang alles perfect verloopt is dit de ideale webwinkel.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 aug. 2022
Het product wat ik kocht (een set) was niet volledig. Er is geen dienst waar je naartoe kan bellen Je kan enkel mailen bij een probleem. Geld is onmiddellijk terug gestort zonder de vraag te stellen of ik de bestelling alsnog zou willen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 aug. 2022
Mijn bestelling heb ik moeten afhalen op een UPS afhaal punt wat niet de bedoeling was ben tweemaal moeten langs gaan omdat de bestelling nog niet geleverd was daar ik wel een mail heb ontvangen vond ik geen service
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 aug. 2022
verzending in zeer dun (te groot) karton zonder luchtvulling. Niet optimaal voor een momentsleutel die tijdens transport links/rechts/boven/onder in een te grote verpakking
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
14 aug. 2022
Eerste levering : geleverde producten OK maar 1 product ontbrak, alhoewel op de pakbon vermeld. Informatie doorgestuurd en wachtend op reactie / oplossing.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 aug. 2022 
Verzending is zeer traag! Artikelen meer dan een week geleden besteld, nog niet geleverd.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 aug. 2022 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 aug. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 aug. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 aug. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 jun. 2022
Ik bestel regelmatig bij Bikester maar het valt op hoe de laatste tijd iets verandert is. Als er vroeger een probleem was met de bestelling dan werd er zeer goed gereageerd op je mail en er werd door bikester gereageerd. De laatste ervaring was dat er een niet correct artikel was geleverd door een misverstand op de website. Eerder was Bikester zo dat de service er was dat het correct artikel werd toegezonden en een retourticket voor het verkeerd geleverde artikel gegeven werd. Nu kreeg ik in de mail met de vermelding "ok verkeerd"? Wij storten uw geld terug. En voor de rest zoek het zelf maar uit wat verkeerd was op de website! Hoe kan men iets bestellen als er 4 maten staan en je deze niet kan aanduiden om te bestellen. "FOX RACING SHOX DUST WIPER KIT 32 MM/34 MM/36 MM/40 MM" Zelfs als ik het stuk terug bestel en een mail mee stuur dat het artikel maat 32 moet zijn krijg je geeneens een mail terug. Het is spijtig maar de service is niet dat meer wat het ooit was,spijtig...
Beoordeling melden
Antwoord van bikester.be
14 jun. 2022
Het spijt ons dat u niet tevreden met onze service. Ik zie dat er inderdaad een fout stond maar dat dit ondertussen is opgelost.