Bikester zelf super, maar de koerier DPD was een nachtmerrie het kaartje in mijn brievenbus om het pakje op te halen was niet ingevuld letterlijk geen informatie.
De online methodes om te achterhalen waar het pakje was werkt niet. Blijft enkel het dure 070 betaalnummer over. het ophaalpunt gekozen door de bezorger ver van het meest nabije (heb een DPD punt op 2km van mijn huis ik moest nu 12 km rijden, bij aankomst was de winkel dicht. Het was nochtans geen sluitingsuur.
Slechtste aankoopervaring van het jaar, ik hoop dat jullie van bezorger veranderen.
Bestelling, prijs en aflevering zelf zijn feilloos. Hier vind je normaal gezien alles.
Maar de leveringstijd is ronduit lang. Ik had een fiets besteld op 6 april, voorradig! Met een instant betaling via overschrijven werd de betaling bevestigd op 11 april. Pas op 15 april werd bevestigd dat de fiets werd overgemaakt aan de koerier voor verzending. Omdat ik op 19 april nog steeds geen tracking van de verzending met UPS kon doen, stuur ik een email die vrij snel en correct beantwoord werd. Men had een andere koerier gekozen omdat het pakket voor UPS te groot was. Die koerier belde me dan op 20 april om te laten weten dat de fiets zou geleverd worden op 21april tussen 8-16u. Omwille van een verkeersinfarct rond Antwerpen die dag kwam de verzending pas aan om 16.45u…eindelijk.
Conclusie: alles tip top, maar de verwerkingstijd van het ganse proces is niet goed. Dat is allemaal niet zo een ramp als je geen hast hebt, maar volle 14dagen is zowat het langste dat ik als trouwe klant bij Bikester heb ervaren.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.