Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Wat me niet beviel was de verzendingsdienst : niet afleveren op het door mij (met goede reden) gekozen leveringspunt ; dan zelf een leveringspunt aanduiden, hetgeen een ramp is : heel slechte bereikbaarheid, geen servide, de pakjes daar gewoon op een hoop gesmpeten, zonder enige aandacht voor onder- of bovenkant, en dan moet daarin zelf maar je pakje uitzoeken (???) Gelukkig dat jullie zelf alles nogal goed verpakken, anders was het een ramp geweest !
ten eerste: alles in het Frans, bloemen dit kapot waren er stond wel op de sticker in het Frans dat deze kapot was), dan zou ik als leverancier deze niet versturen maar een bloem leveren die nog leeft. Ten tweede: de 3 heesterstruiken die gratis waren is er 1 die nog leeft, ik heb de twee andere zachtjes met de takjes gebogen en deze braken af, dus ook kapot, als de takjes nog meebuigen zonder te breken dan zit er nog leven is...krijg ik een nieuwe zending van heesters en margrieten.
ten eerste: alles in het Frans, bloemen dit kapot waren er stond wel op de sticker in het Frans dat deze kapot was), dan zou ik als leverancier deze niet versturen maar een bloem leveren die nog leeft. Ten tweede: de 3 heesterstruiken die gratis waren is er 1 die nog leeft, ik heb de twee andere zachtjes met de takjes gebogen en deze braken af, dus ook kapot, als de takjes nog meebuigen zonder te breken dan zit er nog leven is...krijg ik een nieuwe zending van heesters en margrieten.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Oplichterij?
Mijn bestelling bedroeg 94 €. Ik werd gefeliciteerd en er werd gratis thuidbezorgd beloofd plus gratis drie mooie struiken. Bij de afrekening werd er toch 9,80€ aangerekend en omdat ik voor betaling gebruik maakte van mijn nog openstaand tegoed (dus mijn geld!) van 54€ werden ook nog plots de struiken in rekening gebracht voor 19,50€. Dit soort praktijken heb ik nooit errder meegemaakt bij E-commerce.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Alle petunias waren ziek!
De wortels waren rot ..
Schandalig tot en met!
Jammer dat ik een ster moet geven want zelfs 1 ster is nog teveel!
ZONDE VOOR HET BEDRAG IK ERVOOR BETAALDE!
Over de 70€
WEGGEGOOIDE ZUUR VERDIENDE CENTJES 👆😡
Beoordeling melden
8 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Lange tijd eer de bestelling verzonden wordt.en is is langer dan de beloofde 48u onderweg.arme plant
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
de druiven zijn een beetje gebroken aangekomen sorry
Beoordeling melden
18 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Krijg geen nieuws over mijn aankoop.
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele weg afgelegd die resulteerde in een betalend telefoongesprek, om een tegoed te kunnen gebruiken.
Het werd nog erger met het commentaar vanwege Trusted Shops, die wijzen op de procedure per mail uitgelegd, die ik heb gevolgd en die niet werkt ( gemeld ) , waarna er door Bakker werd gevraagd om de bestelling telefonisch te plaatsen. Als afsluiter ontvang ik de feedback beoordeling in het Duits
Beoordeling melden
31 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
# website erg traag en niet gebruiksvriendelijk
# bij afronding erg lang wachten
# bij knop terug, steeds opnieuw zoekterm ingeven
# filters niet altijd accuraat
Beoordeling melden
28 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit
Ze zijn hooguit 10cm in plaats van 25cm ze zijn bijna verwelkt zeer triestig om zien zeer slechte kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van nl-be.bakker.com
29 mrt 2024
Geachte klant,
hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad. Dit voldoet niet aan onze verwachtingen en we vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn er zeker van dat we een oplossing zullen vinden.
Met vriendelijke groet,
Uw Bakker team.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.