Niet zo transparant. Werken met een transporteur die ze zelf niet kunnen opbellen en wiens referentienummers niet dezelfde zijn als die van de winkel zelf. We wachten nu op drie leveringen voor twee verschillende bestellingen en het is raden hoe die cijfers gecombineerd moeten worden. Ik zou niet opnieuw bestellen en betaal dan liever toch iets meer bij mijn gekende webwinkel.
Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat de prijs van de door u bestelde artikelen niet aan uw wensen voldeed.
Naar aanleiding van uw verzoek is de bestelling geannuleerd en teruggestort.
Met vriendelijke groet
Het Design-Bestseller team
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Te veel mails om iets te kopen
Beoordeling melden
Antwoord van nl.design-bestseller.be
21 feb 2024
Beste,
Bedankt voor uw e-mail.
Het spijt ons te horen dat de verwerking van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben u de essentiële e-mails gestuurd om uw bestelling te verwerken (orderbevestiging, bevestiging van de levertijd, bevestiging dat de bestelling is verzonden).
Aarzel niet om contact met ons op te nemen om ons precies te vertellen welke e-mails u niet had willen ontvangen. We zijn er altijd op gebrand om de winkelervaring voor onze klanten te verbeteren!
Vriendelijke groeten,
Het Design-Bestseller-team
25 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering niet in orde
Beoordeling melden
Antwoord van nl.design-bestseller.be
26 jan 2024
Beste,
Bedankt voor uw feedback.
Je bestelling is afgeleverd op een relaispunt, omdat je niet aanwezig was toen de bezorger langskwam. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice als je vragen hebt over de levering.
Met vriendelijke groet,
Het Design-Bestseller team
7 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
ik heb mijn bestelling enkele weken geleden gedaan en wordt niet op de hoogte gehouden over de status. ik word wel gevraagd om feedback te geven....
Beoordeling melden
Antwoord van nl.design-bestseller.be
8 aug 2023
Beste,
Verzoeken om feedback worden automatisch verstuurd een bepaald aantal weken nadat de bestelling is geregistreerd. We betreuren het dat verzoeken om feedback soms vóór de levering worden verzonden. Helaas kunnen we dit proces niet beïnvloeden.
We zien graag uw beoordeling na levering, om uw algehele winkelervaring te beoordelen.
Onze klantenservice zal ook per e-mail contact met je opnemen om je meer informatie te geven over de bestelling.
Met vriendelijke groet, het Design-Bestseller team
30 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Problemen met de levering, tot tweemaal toe!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.design-bestseller.be
2 okt 2023
Beste,
Onze klantenservice laat ons weten dat het probleem nu is opgelost, omdat u het pakket in uw tuin heeft gevonden. We zouden het erg op prijs stellen als u van gedachten verandert.
Met vriendelijke groet,
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.