Niet zo transparant. Werken met een transporteur die ze zelf niet kunnen opbellen en wiens referentienummers niet dezelfde zijn als die van de winkel zelf. We wachten nu op drie leveringen voor twee verschillende bestellingen en het is raden hoe die cijfers gecombineerd moeten worden. Ik zou niet opnieuw bestellen en betaal dan liever toch iets meer bij mijn gekende webwinkel.
Beste,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Toen u op 19 februari uw aankoop deed, hebben wij u geïnformeerd dat uw bestelling vanaf 20 maart verzonden zou worden.
Helaas heeft de fabrikant zijn levertijden vertraagd, waardoor we de oorspronkelijke leverdatum niet kunnen halen. Daarom hebben we u op 21 februari geïnformeerd dat uw bestelling uiteindelijk tussen 15 en 19 april op voorraad zou zijn.
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
Het Design-Bestseller-team
24 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Na vijf weken ontvingen we het meubel. Dat was volledig stuk.
Terugbetaling volgde. Het meubel moeten we zelf opruimen…
Beoordeling melden
Antwoord van nl.design-bestseller.be
30 mei 2023
Beste,
Uw bestelling werd beschadigd aan u geleverd, wat wij betreuren.
Ik zie dat we 3 dagen na levering een volledige terugbetaling van de bestelling hebben gedaan en dat u het artikel mocht houden.
Met vriendelijke groet,
Het Design-Bestseller team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.