nl.sweeek.be- Logo - Beoordelingen

nl.sweeek.be
Beoordelingen:

310 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden641 beoordelingen in totaal  

4,28
Goed

keurmerk
ongeldig


nl.sweeek.be is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij nl.sweeek.be vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product stemt overeen met uitgebreide beschrijving op website. Goed beschermd in ruime dozen met de nodige schuimbuffers om schokken van eventuele stoten en valpartijen op te vangen. Mooi product, gemakkelijk in elkaar te steken. Minpuntje: de bestelbevestiging had een bepaalde levertdatum vooropgesteld waarop we rekenden zodat wij thuis zouden zijn. Helaas werd het product veel sneller geleverd dan voorzien waardoor ze de omvangrijke bestellling maar wat verder op de oprit hebben achtergelaten. Wel met een SMS'je maar het heeft er wel een paar dagen gelegen... Gelukkig niet gestolen.

de meest kritische beoordeling

21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij het samenstellen van het hoofdeinde van één van de ligzetels kwamen de gaatjes niet overeen. Opdat we het terugsturen van heel het zware pakket naar Alice‘s Garden te moeilijk vonden, hebben we een beroep moeten doen op iemand die de kennis en vaardigheden had, om de gaatjes op de juiste plaats te boren. Wat niet zo eenvoudig was. Vandaar deze slechte score. Ik heb ook twijfels bij de duurzaamheid van de stof, waarvan ik vrees dat die bij gebruik niet meer mooi zal aanspannen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nl.sweeek.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze bestelling is verloren geraakt en de klantenservice reageert niet op mijn mails. Ik vind geen telefoonnummer waarop ik de klantendienst kan bereiken. Via deze weg hoop ik dat er contact opgenomen wordt met mij. Het betreft bestelling hc451hh4.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
2 dagen geleden
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling verloren is geraakt. Wij hebben hierover contact gehad en uw probleem samen opgelost. Met vriendelijke groet, Sweeek
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
pakket nooit geleverd, al zegt verzender van wel. Dus wss op verkeerde adres. Sweeek "kan niets doen" (behalve mijn geld houden dan) .... Dikke nul qua firma dus !
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
2 dagen geleden
Beste Stefan, U heeft aangegeven bij DPD dat zij het pakket in uw tuin mochten achterlaten zonder handtekening. Dit hebben zij volgens hun ook gedaan. Mocht het pakket dan hier niet meer zijn toen u thuis kwam, kunnen wij helaas niks voor u betekenen. Wij zouden u adviseren volgende keer altijd thuis te zijn of dit te laten leveren bij een pick up point of bij de buren, zodat er een handtekening is en er wel een attest kan worden gemaakt hierop, mocht dit niet geleverd zijn geweest. Met vriendelijke groet, Sweeek
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen communicatie over latere levering. Bestelling is niet binnen de vooropgestelde levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Lynn, Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet binnen de voorspelde levertijd werd bezorgd. Helaas is het erg druk, waardoor de transporteur niet altijd met de gewenste snelheid te werk kan gaan. Wij willen u bedanken voor uw begrip. Met vriendelijke groet, sweeek
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De zetel is van zeer slechte kwaliteit, spijtig dat hij is uitgepakt anders stuurde we hem meteen terug , kan ik hem nog terug laten komen halen zonder verpaking. dan hoop ik dat ik mijn geld terug krijg.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
25 apr 2024
Beste Christel, Wat vervelend om te horen dat u niet te vreden bent over de stoel. Helaas hebben wij nooit een mailtje van u mogen ontvangen hierover. Met vriendelijke groet, sweeek
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Promesses de remboursement en 14 jours et rien pas de remboursement !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
21 mrt 2024
Bonjour, Nous l'avons solutionné ensemble avec vous. Le remboursement a bien eu lieu. Bien à vous, Sincères salutations, Sweeek
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte kwaliteit en vieze geur

Slechte kwaliteit en er hangt een vieze chemische geur aan de stoelen.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
23 jan 2024
Beste, Wij hebben uw bericht goed ontvangen, jammer om dit te horen. Wij gaan hier persoonlijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Sweek team
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik moet 60€ betalen voor een retour!!!!!

Het is niet eerlijk dat ik een retour niet kan uitvoeren met een retour label, dit is onzin. Koop nooit iets van sweek, er is beschadiging aan mijn bestelling en wij willen deze ook nietmeer terug hebben. Nu zit ik met een groter probleem want ik zou voor mijn bestelling 60 € retour moeten betalen om deze terug te mogen sturen dit is helemaal niet eerlijk bedrag dat ik jullie betaald heb is 238 euro en nu nog 60 betalen voor een retour, dit is ongezien !!!!!!!!!!!! Wat moet ik nu doen met deze bestelling? Ik wil gewoon de kast niet ik heb amper 1 plank uiitgehaald en deze was beschadigd laat staan als ik het volledig uitpak. Hier moet toch iets aan gedaan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
26 dec 2023
Beste, U heeft ons gevraagd om uw artikelen terug te halen daar u de kleur niet mooi vond. In onze generale condities vragen wij om een deelneming in de kosten voor de terugzending. En deze zijn volgens het gewicht van de goederen 2x29Kg en dit is 62 euro. U kunt nu ook zelf de goederen terug zenden met een transporteur van uw keuze. Wij hebben u ook gevraagd om foto's van de schade die wij tot heden niet hebben mogen ontvangen. En deze hebben wij nodig voor onze dienst na verkoop om u een oplossing te kunnen bieden. Hierover hebben wij u persoonlijk gecontacteerd. Mvg,
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Purchase has not arrived, customer support keeps ignoring my complaint

Terrible experience. I only received 1 item of my 2-items order (I ordered a set of night stands). Customer support did not help, they provided me with POD from the delivery company that had fake signatures. The items were supposed to be handed over to me directly and instead, they just dropped off one of the items in my building and faked my signature. When I explained that to the customer support - they simply stopped answering.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 okt 2023
Dear, Our apology for the confusion with the delivery, we have sent you a new order with one item to make this up with you. Kind regards, SWEEEK (Alice's Garden Team)
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Amaaiii

Mijn bestelling zat in een meermaals dicht gekleefde doos. De onderdelen van de stoel die ik besteld had lagen volledig los in de doos. De beschermende verpakking zat volledig van de onderdelen afgescheurd en bijeen gepropt in de doos. De onderdelen waren ook beschadigd. Ik heb dat per mail aan jullie klantendienst doorgegeven. Ik heb daar een Franstalig antwoord op terug gehad. Ik heb daarop een Nederlandstalig antwoord gevraagd. Ik heb van jullie nog niks terug gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 okt 2023
Beste, Wij hebben hier persoonlijk contact met u over gehad en wij hebben u hiervoor een tegemoetkoming gedaan. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

NIET TOTAAL NIET TEVREDEN!! Jullie kunnen heel veel beter dan dit…

Jullie kunnen heel veel beter dan dit totaal niet tevreden en ik bestel zeker en vast niet meer bij jullie!! De dag van vandaag nog steeds geen paket binnen jullie al heel veel proberen bereiken en krijg altijd een kl*te computer antwoord terug heel jammer! Mijn klacht is zeker en vast ook geschreven ik hoop ook dat ik mijn paket nog binnen krijg! Had veel beter verwacht! 😡😡🤬🤬
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 okt 2023
Beste, Wij hadden u het pakket opgestuurd maar uw adres was niet volledig. Daardoor was het heel moeilijk om het pakket bij u te krijgen op tijd. Wij hebben er alles aan gedaan om het toch nog te laten leveren. Tevergeefs. Wij hebben u het pakket opnieuw naar u toegestuurd, dus dit is uiteindelijk in orde gekomen. Sorry voor de problemen die u heeft mogen ervaren. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Misschien mijn bestelling effectief verzenden. Ik kan geen beoordeling plaatsen op een artiekel dat ik niet heb ontvangen. De werknemers van de klantendienst zijn zeer passief agressief tegen elkaar. Ze hebben hun best gedaan om mij te helpen maar spreken elkaar tegen. Nu heb ik geen kerstboom voor de feestdagen. Op de foto ziet u meer...
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 dec 2023
Beste, Onze oprechte excuses voor uw ongemak. Helaas kregen wij van de transporteur geen duidelijk bericht, waardoor er verwarring was ontstaan over het probleem van uw pakket. Helaas is tijdens transport het verkeerde etiket geplakt, waardoor uw kerstboom helaas kwijt is geraakt. Aangezien wij geen nieuwe kerstbomen meer op voorraad hadden, hebben wij u terugbetaald. Met vriendelijke groeten, Het sweeek team
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben onze hakselaar, 6 weken na de bestelling, nog steeds niet ontvangen. Drie weken geleden stuurde ik een mail naar de klantendienst van Sweeek. Die werd beantwoord dat er een onderzoek zou ingesteld worden bij de leverancier DPD. Intussen wachten wij al een paar weken op verder nieuws. Ik stuurde recent nogmaals een mail naar de klantendienst en hoop op een antwoord..
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
3 jan 2024
Beste Miriam, Onze oprechte excuses voor uw ongemak. Wij hebben DPD nogmaals gevraagd een status update te geven over het onderzoek naar uw pakket. Mochten wij hier deze week niks van horen, zullen wij u berichten met een oplossing. Met vriendelijke groeten, sweeek
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Aucune communication de votre part ,problème sur votre site Web avec les couleurs annoncée de vos parasols déporté qui au final ne correspond pas du tout à ce qui a été choisi et zucune réponse de votre part je suis très très déçu
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 okt 2023
Bonjour, Merci de votre message et nos excuses, mais nous ne pouvons pas changer les couleurs des articles sur le site. Nous avons conseillé de refuser la commande à la livraison. Nous regrettons votre déception. Nos sincères salutations, SWEEEK (Alice's Garden Team)
21 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Machine werkt niet + GEEN klantenservice na aankoop

We hebben een niet-werkende Lazy Spa aangekregen, een week geleden, en wachten nog steeds op reactie. De doos bleek al eerder opengedaan geweest en de pompunit was al bekrast. Hopelijk komen ze heeel snel in actie.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 okt 2023
Beste, Wij hebben daar persoonlijk met u contact gehad en wij hebben dit samen met u opgelost. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
6 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen ontvangst van mijn pakket. Zeer slechte communicatiemogelijkheden. Ik sta te roepen in de woestijn. Gewoon professioneel opgelicht anno 2023 in Europa!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 okt 2023
Beste, Onze excuses dat de levering tijd heeft ingenomen en voor de verwarring hierover, uiteindelijk werd de bestelling op 15 juni bij u geleverd. Met vriendelijke groeten,SWEEEK (Alice's Garden Team)
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte customer service

Product op zich en levering in orde, maar een van de onderdelen was beschadigd. Contact opgenomen met de klantendienst, maar die antwoorden gewoonweg niet.
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 okt 2023
Beste, Onze excuses voor de late reactie op uw mail, wel hebben wij samen met u een oplossing gevonden. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niemand telefonisch te bereiken en goederen worden niet aangeboden zoals afgesproken , heb zelf geen goederen ontvangen 2 weken na bestelling en betaling
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
19 sep 2023
Beste, Onze excuses dat niet vlot verliep, wij doen er alles aan om u beter te kunnen helpen in de toekomst. Mvg, Alice's Garden Team
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag bestelling 7i8h5a9k ontvangen en is niet hetgeen dat ik had besteld! Alle telefoonnummers zijn niet in gebruik. Ik wacht op een oplossing!
Beoordeling melden
Antwoord van nl.sweeek.be
18 okt 2023
Beste, Onze excuses dat u het verkeerde product hebt gekregen, soms gaat het verkeerd in het transport en worden pakketten verwisseld. Wij hebben u uw bestelling teruggeboekt. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)