PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

1.349 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.634 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
het materiaal van Print About is van uitstekende kwaliteit maar de verzendingen zouden een stuk veiliger en betrouwbaarder zijn, moest U met een andere transporteur werken. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad met POST.NL zo ook nu weer krijg ik een mail dat mijn pakket op woensdag tussen 19 en 21 uur geleverd zou worden waardoor ik als een prostituee voor mijn venster zit en dan krijg ik later een mail van wij hebben U gemist waarop de vrijdag mijn pakket aankomt en omdat ik een opmerking maak wou de chauffeur mijn pakket niet overhandigen waarop ik het uit zijn handen heb moeten trekken. ik heb in de toekomst nog enkele bestellingen te doen bij U en zou dan wel willen aandringen op een andere pakjes diens Met Beleefde Groeten Janssens Karel

de meest kritische beoordeling

25 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
 Sorteren  
Relevantie
18 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
klant wordt vriendelijk opgebeld om de persoonlijke inktcartridges te kopen ipv de originele, deze werken echter niet in de printer en ik moet daarna dan toch nog de originele aankopen dus alles samen een dure optie.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan. 2024
Beste Ronny, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat goed dat je deze ervaring deelt! Het is natuurlijk flink balen dat je het huismerk niet naar wens hebt kunnen gebruiken. Als we dit op voorhand geweten hadden, was ja natuurlijk niet gebeld. We hopen dat je dit begrijpt. Gelukkig hebben we een garantie regeling waardoor we dit netjes voor je hebben opgelost. Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Toner na minder dan 500 bladzijden al opgebruikt ... terwijl geen extreem donkere prints afgedrukt
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
19 dec. 2023
Beste Nicki, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelde toner snel leeg is geraakt, dat is uiteraard niet de bedoeling! We hebben je een e-mail gestuurd en je hierin om wat meer informatie gevraagd. We zien je reactie graag tegemoet zodat we dit verder in behandeling kunnen nemen. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
27 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel originele toners voor Brother. Waarom krijg ik niet de verpakking van Brother?
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
27 nov. 2023
Bedankt voor je beoordeling Wim! Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! We hopen dat dit alles zo duidelijk is en wensen je een fijne dag verder. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
21 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
We vragen telkens originele inktcartridges en we krijgen cartridges in de verpakkingen van Printabout. Deze kunnen wij niet verkopen als origineel. Onze klanten vragen specifiek originele inktcartridges. Als Printabout geen cartridges kan leveren in de originele verpakking, moeten ze dit melden en niet zomaar een andere verpakking bij steken. Wij betalen tenslotte voor originele cartridges.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
21 nov. 2023
Beste Tom, Goed dat je deze review plaatst! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je twijfelt over de juistheid van de ontvangen producten. We zien dat je hiervan nog geen melding hebt gemaakt bij onze klantenservice afdeling. Zou je contact met hen willen opnemen door ook een foto te sturen van dat wat je ontvangen hebt? Zij kunnen dit dan verder in behandeling nemen en indien nodig een mooie oplossing aanreiken. Horen we snel van je? Elma, Team Webcare | PrintAbout
20 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet in orginele doos geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
20 nov. 2023
Beste Rachel, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Het kan voorkomen dat je producten niet in de originele Brother verpakking geleverd zijn. De reden hiervan kan zijn dat er bijv. een beschadiging op de originele verpakking zat waardoor we deze hebben omgepakt. Goed nieuws, want als je origineel besteld, ontvang je deze natuurlijk ook! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
7 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Contact met jullie verkoopster huismerktoner

Ik ben alles behalve opgezet met de reactie op een aanvankelijk vriendelijke dame die me een huismerk probeerde te laten kopen ipv een originele bestelde toner. Ik vertelde haar voor ze aan haar verkoopspraatje begon dat ik totaal niet geïnteresseerd was in de huismerk toners omdat ik hier reeds verschillende negatieve ervaringen mee gehad heb. Haar reactie was : “ heb je soms een glazen bol waarin je kan zien wat ik ga vertellen “ waarop ik positief antwoordde. Haar reactie was hierna niet echt professioneel te noemen en het gesprek werd snel beëindigd. Totaal verkeerde aanpak m.I. Klant is koning en jullie zijn keizer maar dan met klantenverlies.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
9 jun. 2023
Beste Benny, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ons belletje is puur bedoeld om met jou als klant mee te denken en je erop te wijzen dat je voordeliger uit kunt zijn voor exact dezelfde kwaliteit. Goed dat je aangegeven hebt dit niet te willen en ook de reden ervan. We schrikken ervan dat de reactie welke je van ons gekregen hebt niet professioneel was. Dit mag zeker niet gebeuren. Uiteraard gaan we dit intern oppakken om onze service te verbeteren. Elma, Team Webcare | PrintAbout
30 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet de getoonde Duracell PLUS batterijen ontvangen + verpakking toner BROTHER ontbrak

Mijn eerste aankoop was geen succes. De AA Duracell batterijen (24 st.) waren niet de getoonde Duracell PLUS, maar de basic Duracell batterijen, bovendien was het kartonnen pakje open. De toner van Brother zat in een simpele plastic in plaats van in de originele beschermende verpakking, zeker belangrijk voor de verzending. Ik werd bovendien nog opgebeld de dag van mijn bestelling; men was lichteli
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
14 apr. 2023
Beste Kristiaan, Bedankt voor je beoordeling. Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos of in een plastic verpakking. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Op deze producten geldt natuurlijk ook de fabrieksgarantie. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! Wij verwachten namelijk een flinke prijsstijging door het wereldwijde chip tekort wat er momenteel heerst. Daarom neemt onze verkoopafdeling contact op omtrent ons huismerk. Veel klanten waarderen dit omdat ze niet bekend zijn met ons huismerk. Na enige toelichting stappen ze over en zijn ze na gebruik tevreden over de kwaliteit en werking van deze niet originele cartridges. Daarnaast bespaart het ook op de kosten, ofwel een win-win situatie. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je een ander product ontvangt dan wat je besteld hebt en lossen dit dan ook graag voor je op! Neem hierover gerust contact met ons op via klantendienst@printabout.be. Wij wensen je een fijne dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
4 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Totaal geen medewerking toen het misliep bij PostNL Geen PostNL te zien op de camera’s dus pakje gewoon naar afhaalpunt gebracht Als ik tijd zou hebben om naar een afhaalpunt te gaan heb ik ook tijd om een fysieke winkel binnen te stappen Wel 5€ verzendingskosten betaald om zelf pakje af te halen Dit was duidelijk de eerste maar dan ook de laatste bestelling via printabout
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
6 apr. 2023
Beste Paul, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken naar aanleiding van deze review. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het pakketje niet op het door jou opgegeven adres geleverd is; we gaan hier dan ook zeker een melding van maken bij PostNL. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De poging om mij te overtuigen Uw huismerk te kopen vond ik ondermaats. Ik had al slechte ervaring met "namaak" van inkt 123 waardoor mijn printer volledig ontregeld was. Na het plaatsen van de juiste cassettes is nu alles terug normaal. Het postpakket was zwaar beschadigd bij b.post en door hun hersteld. De inhoud was ok
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
19 mei 2023
Beste Coenraad, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen voor exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren! Veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Een zonnig weekend gewenst! :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

too pushy

Als klant weet ik best wel wat ik bestel en hoef niet steeds aansluitend opgebeld te worden met de vraag of ik niet liever het huismerk toner heb. Nee dat wil ik niet ( meer) omdat het waardeloos is. Ook geen telefoontje of ik misschien papier ook wil kopen. Het komt irritant en pushy over.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
8 aug. 2023
Beste Koen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Een mooie dag gewenst! :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
14 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Print cardridge Magenta Mijn print cartridge Magenta was niet compatibel met de HP 8710 printer Rest levering wel Maar melding per mail niet OK Waarom nog extra een foto.Van wat.Ook dezelfde melding
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
26 apr. 2023
Beste Marc, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Goed dat je contact op hebt genomen met onze klantenservice, het is natuurlijk niet de bedoeling dat een product niet naar behoren werkt. Inmiddels zijn we tot een oplossing gekomen en kun je weer gerust verder printen. We wensen je dan ook veel print-plezier en een mooie dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
6 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
J'ai commandé 2 cartouches XL (1 couleur et 1 noire), la cartouche couleur ne fonctionne pas, mon imprimante ne la reconnait pas. J'ai contacté le service client et j'attend encore une solution !
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt. 2023
Bedankt voor je review Laetitia! Gelukkig hebben we dit met je onder garantie kunnen oplossen door een vervangende 3-kleuren cartridge naar je toe te sturen. Deze is al naar jou onderweg! We verwachten dat wanneer je deze cartridge vervangt je weer zorgeloos kunt verder printen. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

huismerk inktcartridges

de voorgestelde inktcartridges van hun huismerk (ipv HP) werken soms niet in mijn printer, alhoewel deze net uit de doos komen na bestelling. Nogal moeilijk te bewijzen nadien...
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
17 mei 2023
Beste Fabrice, Bedankt voor review! Goed dat aangeeft dat de huismerk cartridges soms niet in je printer werken, dit is natuurlijk niet de bedoeling! We willen dit dan ook graag met je oplossen. Omdat we je telefonisch niet konden bereiken hebben we je een e-mail gestuurd. Je kunt door middel van een foto aangeven dat de cartridge een foutmelding geeft. Zien we je reactie tegemoet? Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
26 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
foute cartridges geleverd, veel mails om ze terug te sturen ... ik wacht nog op een label voor de retourzending ...
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
28 apr. 2023
Beste Martine, Bedankt voor je review, Vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. We hebben je retouraanvraag ontvangen en willen het daarom graag voor je oplossen! Om dit te kunnen doen hebben wij een foto nodig van het geleverde product. Na ontvangst zullen wij u verder informeren. Prettige dag gewenst! Chelsea, Team Webcare | PrintAbout
13 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lerveringstermijn werd helemaal niet geresprecteerd. Besteld op zondag en pas vrijdagavond ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
14 aug. 2023
Beste Frederik, Goed dat je deze feedback met ons deelt! Zojuist hebben we telefonisch contact met je opgenomen om dit verder toe te lichten. De bestelling is op de juiste dag verzonden, maar heeft flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Uiteraard maken we hiervan een melding bij de vervoerder. Verder heb je aangegeven tevreden te zijn over het bestelproces, super fijn. Elma, Team Webcare | PrintAbout
6 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
7 mrt. 2023
Beste Dirk, Bedankt voor je review. Als je nog feedback voor ons hebt, willen we dit natuurlijk graag weten. Zo kunnen we onze service nog beter maken en jou de kans geven om de volgende keer een 5-sterren beoordeling achter te laten. Kaylee, Team Webcare l PrintAbout