printabout.be- Logo - Beoordelingen

printabout.beReviews

: 14.306Uitstekend

4,67

Beoordelingen voor printabout.be

2.669 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14.306 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


7 maanden geleden 
Het enige minpuntje is PostNL . Wat een verschil met Bpost ! Ik begrijp dat de bestellers van de transportfirma's onder grote druk staan, maar men kan wel beleefd blijven. Het duurt bij mij 15 seconden vooraleer ik mijn deur kan openen. In die tijdspanne lukt het de chauffeur bij 3 of 4 buren aan te bellen, om dan toch nog uw pakje onbewaakt op uw stoep achter te laten. Het zou mij kunnen tegenhouden om een bestelling te plaatsen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


6 maanden geleden
Ik kruip niet snel in mijn pen voor een review maar deze keer zit het even heel hoog. PrintAbout scoort enkel goed in snelheid. Snel in leveren maar ook snel in eventuele problemen doorschuiven en afwimpelen. Zodra je problemen ondervindt met je product zijn ze qua service echt enorm klantonvriendelijk en zeker niet oplossingsgericht. Je wordt als klant bovendien geacht om de printer te kunnen testen zonder uitpakken, verwijderen van beveiligingen en toners plaatsen anders is er sprake van meteen 25% waardevermindering bij terugsturen. Gelukkig had ik de hulp van PrintAbout uiteindelijk niet nodig om tot een alternatieve oplossing te komen en kon ik elders rekenen op de hulp van een échte printer expert die titel waardig. Voor aankoop van je printer shop je volgens mij beter elders. Voor cartridges loop je daarna vast minder risico maar ben ik zelf intussen veel te veel teleurgesteld in PrintAbout.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor printabout.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(32)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelling geplaatst op 05/07/2022, vandaag 13/07/2022 nog steeds niet geleverd. Levering beloofd de dag na bestelling. Factuurnummer : 4937022 Klantennummer : 1612586
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
23 dagen geleden
Beste Valère, Goed dat je deze review achterlaat. We gaan er alles aan doen om uit te zoeken waar je pakket momenteel is. Je zult zo dadelijk een e-mail van ons ontvangen met meer informatie. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Bij de 2 laatse zendingen staken er verkeerde cartrige bij een volledig pakket, geen antwoord terug wat ik moet doen na verschillende mails
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
5 dagen geleden
Hi Etienne, Goed dat je even de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Via onze website heb je het retourformulier ingevuld, welke wij op 03-08 hebben beantwoord. We zullen dit bericht opnieuw naar je toesturen en raden je dan ook aan de normale mailbox, maar ook de spambox in de gaten te houden. Graag zien we je reactie tegemoet, zodat we snel tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bij de bestelde drum wordt de toner niet herkend, een nieuwe drum werd opgestuurd maar deze zat beschadigd in de verpakking. Er wordt nog een nieuwe opgestuurd, hopelijk is het nu in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 maand geleden
Hi Frank, Bedankt voor jouw review. We zien in het account dat het probleem is opgelost, mocht je problemen ervaren dan horen we het graag van je! :) Zonnige dag gewenst. Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Eerste maal huismerk inkt besteld. Inktvlekken op mijn handen bij het vervangen. Hopelijk geen lekken in de printer of op papier...
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 maand geleden
Hi Chris, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je inkt op jouw handen hebt gekregen bij het vervangen van de cartridges. Als de cartridges op de juiste manier worden vast gehouden met het installeren, kunnen deze niet lekken. We hebben een leuke link voor je toegevoegd voor het verwijderen van inkt en het installeren van de cartridges, zodat het in de toekomst niet meer voor kan komen: https://www.printabout.nl/advies/inkt-verwijderen/ https://www.printabout.nl/advies/canon-printer-inkt-vervangen/ Wij wensen jou een zonnige dag! Met vriendelijk groet, Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
De HP printers weigeren niet-hp cardridges. Waarom blijven jullie ze dan leveren alsof er niets aan de hand is ?
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Beste Emile, Vervelend om te vernemen dat uw HP printer onze huismerk cartridges weigert. Dit is natuurlijk niet altijd het geval. Op onze huismerk artikelen heeft u levenslang garantie, u kunt contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team.
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Verkeerde levering, besteld:huismerk Epson 405 XL, ontvangen Epson 405
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 maanden geleden
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u verkeerde producten heeft ontvangen. Om dit verder voor u in behandeling te kunnen nemen willen wij u verzoeken om een mail te sturen naar klantenservice@printabout.nl met een foto van de geleverde producten. Zo kunnen wij dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Het team van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Supersnelle levering. Helaas steken de cartridges niet in de originele verpakking, maar werden zij zogezegd "omgepakt" door Printabout. Op de website staan de cartridges echter afgebeeld in de originele verpakking, en is er nergens sprake van "omverpakte" cartridges. Hier is dus sprake van misleidende reclame; en puur boerenbedrog. Op mijn retouraanvraag kreeg ik totnogtoe geen antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Philippe, Uw aanvraag is behandeld en de producten zij gecrediteerd. Wegens de grote vraag welke op er op het moment is naar toners, hebben wij af ten toe te kampen met lage voorraden. Om klanten toch hun producten te kunnen leveren, leveren wij enkele toners uit bundel verpakkingen uit. Dit betreft originele producten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Ik kreeg totaal andere toners dan besteld. Met de vermelding dat ze geschikt waren voor HP en ik moet Canon hebben. Ik heb onmiddellijk gemaild met foto. Er staat vermeld dat men binnen de 14 uur antwoord zal krijgen. Ik wacht na een week er nog op. Dan maar getelefoneerd, waar ik te horen kreeg dat de toners compatibel zijn. Een kleine vermelding bij de levering was prima geweest....
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Guido, Dank voor uw bericht. Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We waarderen het zeer dat u de moeite neemt deze feedback door te geven. Uiteraard spelen wij dit intern door. We wensen u een mooie woensdag verder. Team PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
De levering was op tijd. Dat is het enige positieve element. De verkeerde toner werd geleverd. Ik heb al DRIE keer een mail gestuurd: 2 mails naar de klantendienst en 1x online het klachtenformulier ingevuld. Telkens het automatisch antwoord gekregen dat de mail goed ontvangen is. Verder is er nog geen reactie gekomen op mijn concrete vraag. De service is voor mij dus onbestaand.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
11 maanden geleden
Beste An, Dank voor uw review. U heeft de juiste toner geleverd gekregen en dit is dezelfde dag nog aan u gecommuniceerd per mail. Mocht u nog andere vragen hebben, vernemen wij dit graag.
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
bestelling verkeerd doorgegeven en betaald . gebeld met print about . geen probleem werd mij gezegd u dient de bestelling te annuleren en opnieuw de juiste bestelling door te geven en te betalen . het bedrag van eerste bestelling zou vlug terugbetaald worden . tot op heden heb ik nog geen terugbetaling van de eerste bestelling ontvangen ?
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Mooie prijzen maar ellendige levering. Besteller belt niet aan en laat gewoon een kaartje achter. Vervolgens is het pakket twee dagen onderweg naar afleverpunt dat je niet gekozen hebt… En dat voor een pakje waarvan ik dacht dat het gewoon in de bus zou zitten 😕 Blijkbaar is een handtekening nodig voor de aflevering van een inktpatroon 🙄
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
9 maanden geleden
Geachte mevrouw, jammer dat uw ervaring met de bezorger niet goed is, wij zien in ons systeem dat ze bij niet konden afleveren waardoor het pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt. Helaas worden er geen brievenbus bezorgingen meer gedaan. Hopende dat het de volgende keer wel goed gaat en wensen u een prettige maandag verder.
 Geverifieerde beoordeling
5 maanden geleden
Ik heb 2 zwarte toners besteld die door printabout werden gemaakt. Andere verpakking dan de vorige. De kleur moet op maximum gezet worden om er wat zwart uit te zien. Niet OK dus. Dit wensen jullie ook niet, ben ik van overtuigd, gezien de steeds perfecte leveringen tot nu toe.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
5 maanden geleden
Beste Jean-Marie, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze huismerk artikelen. U kunt hierover altijd contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl, u heeft hier namelijk levenslang garantie op. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team.
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden 
Daar ik de producten niet ontvangen wegens de zeer slechte service bij jullie onderaannemer kan ik ze ook niet beoordelen. Het feit dat ik geen reactie kreeg op mijn mail naar jullie hierover vind ik ook niet kunnen. Ik zal dus niet meer bij jullie bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw beoordeling, Na niet kunnen leveren is het pakket naar afhaalpunt gegaan, deze is niet opgehaald door u , vandaar dat wij deze retour hebben laten komen naar ons, en het bedrag aan u hebben teruggestort. jammer dat het zo heeft moeten lopen. Wij wensen u een prettige dag verder!
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden 
Actie was gratis powerbank, op de pakbon staat vermeld dat hij mee in het pakket zou zitten. 2 x e-mail gestuurd zonder enig antwoord. Kan niet! Ik zal niets meer bestellen. Ik had de powerbank niet echt nodig, maar krijg gewoon graag wat beloofd wordt
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Saskia, Dank voor uw bericht. We zien dat de powerbank direct is nagestuurd na de eerste melding. Een tweede kunnen wij helaas niet terugvinden en is dus ook niet behandeld. Gezien u de powerbank heeft ontvangen, gaan wij er vanuit dat het probleem is verholpen. Een mooie dag verder.
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Gedurende 5 jaar heb ik steeds dezelfde 4-kleuren inktcartridges voor mijn Brotherprinter besteld, steeds zonder problemen. Mijn bestelling van 31/10/21 is totaal niet conform en vertoond gebreken waardoor deze inktpatronen niet bruikbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Goedemorgen, wij zien dat de klacht al in behandeling is genomen door ons, u heeft zoiezo garantie op de cartridges. wij vernemen graag van u.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
retour is niet gratis! Retour is een héél gedoe (eerst mail sturen om te verantwoorden waarom je retourneert. en wachten tot je aanvraag goedgekeurd is om te retouneren) Ik weert niet of ik de volgende keer nog bij PrintAbout bestel.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
1 jaar geleden
Beste Marion, Dank voor uw bericht. Wanneer een artikel verkeerd is besteld, dient dit inderdaad op eigen kosten geretourneerd te worden. Hiervoor vragen wij voor een online-aanmelding, zodat u vooraf geen kosten maakt voor een product wat niet retour kan. Met vriendelijke groet, Team PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Zeer snel maar foutieve levering, 2 verschillende patronen ondanks 2x zelfde besteld en dan nog eens volledig foute patronen met ander nummer. Gemeld bij klantendienst maar ondertussen week verder en nog steeds geen antwoord...
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Geachte meneer, ondanks dat wij in een actie week zaten, liepen wij inderdaad iets achter met de mail, onze excuses daarvoor, daarentegen waren wij wel elke dag telefonisch bereikbaar, hopende dat het de volgende keer wel goed gaat. Wij wensen u een prettige dag verder.
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden 
van Ghi V.
Geen enkele vorm van service na verkoop. Bij het melden van een probleem bij een net aangekochte HP printer krijgen we als antwoord dat we dan naar HP moesten bellen. Ze gaven het nummer ervan op en dat was het.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 maanden geleden
Goedemorgen, jammer dat u het zo opvat. Het snelste werkt vaak om een telefoontje te plegen naar de leverancier, sommige problemen kunnen telefonisch opgelost worden. mocht dit echter niet het geval zijn, kunnen wij de machine natuurlijk altijd hier nakijken.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
ter gelegenheid van mijn verjaardag(13/1) geen recht op korting , die nog 14 dagen geldig was, maar werd besteld op 11/1 en geleverd op 12/1. Verjaardag op 13/1!!! Vijgen na Pasen is hierbij mijn gevoel.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
7 maanden geleden
Geachte heer Willems, Bedankt voor uw bericht. De kortingscode wordt verzonden door een geautomatiseerd systeem. Wij raden u aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijk groet, Klantenservice PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Product(en) de volgende dag geleverd, dat is dan buiten hun "partner" PostNL gerekend. Pas een week na bestelling de producten verkregen nadat we er nog zelf mochten omrijden naar een PostNL punt.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
9 maanden geleden
Bedankt voor uw review, spijtig te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Wij zien in uw account dat er al een klacht is ingediend vanuit ons naar Post-NL, voor de levering. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.