printabout.be- Logo - Beoordelingen

printabout.beReviews

: 15.185Uitstekend

4,60

Beoordelingen voor printabout.be

1.781 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15.185 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 okt. 2022
aflevering was gevraagd en bevestigd op thuis adres, maar B-PostNL heeft zich noch aangemeld, noch een briefje in de bus gestoken om te zeggen dat pakje op te halen was in ophaalpunt De Pintelaan. na een paar dagen heb ik dat gelezen op bericht, omdat ik zelf gevraagd had per mail waar pakje bleef. de winkelhouder in afhaalpunt is zéér gedienstig en vriendelijk, duidelijk een zelfstandige in zijn eigen zaak !
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


26 mei 2022
agressieve benadering via telefoon, omdat ik niet voor het huismerk heb gekozen... Ik weet dat op deze huismerken een heel pak meer winst wordt op gemaakt ( ik werk zelf in een winkel die ook cartridges verkoopt ) en weet uit ervaring dat die huismerken originele cartridges zijn, die terug gevuld zijn.... enige nadeel is dat eens de chip van de cartridge zegt dat die leeg is ( dus tot de laatste druppel opgebruikt ), je die chip niet kan resetten, en ook al is deze her opgevuld, deze niet meer bruikbaar is en geweigerd wordt door de printer... om dit te voorkomen, kies ik resoluut voor originele cartridges, dan eventueel een getouwtrek als een cartridge geweigerd word, die via een online bestelling is besteld. en ik dus veel meer geld zou verliezen dan de winst die ik maak op een goedkopere cartridge....
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor printabout.be

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(24)
 Geverifieerde beoordeling
24 jan. 2023
pour ma première commande de 2 cartouches d'encre 1 seule fonctionne, j'aimerais que le pourcentage soit plus élevé et atteindre une qualité 100 %
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
13 dagen geleden
Cher Yves, Merci d'avoir posté un avis ! Ce n'est bien sûr pas l'intention que la cartouche ne fonctionne pas correctement. Nous constatons que vous avez déjà contacté notre service client à ce sujet. Nous ferons bien entendu tout notre possible pour vous proposer une solution adaptée. Nous vous souhaitons une belle journée. Raquel Team Webcare | PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
11 dagen geleden
Beste Dirk, Naar aanleiding van je beoordeling hebben we telefonisch contact met je opgenomen. We zijn blij dat je tevreden bent over de gedane aankoop en hopen je dan ook in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Gezellige dag gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
19 jan. 2023
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
18 jan. 2023
Beste Freddy, Wij zien dat je ons twee sterren hebt gegeven, dat vinden wij jammer en willen dit natuurlijk graag verbeteren. Mocht je tips hebben die je met ons wilt delen, zodat wij onze service kunnen verbeteren, horen wij dit graag! Je kunt dit mailen naar klantenservice@printabout.nl. Kleurrijke dag gewenst! Chelsea Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
18 dec. 2022
Jullie bieden een goede service maar maken het niet mogelijk om jullie eigen huismerk toner cartridges te recycleren. Da's niet enkel zonde, maar als je wilt leiden en de beste zijn dan is goede recyclage mijns inziens een must.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
19 dec. 2022
Beste Dirk, Bedankt voor je review. Wij vinden het goed te horen dat je tevreden bent, alleen jammer dat je ons dan natuurlijk maar 3* geeft! Sommige producten zullen in toekomst zeker kunnen worden gerecycled! Gelukkig kan je KIKA of een andere stichting hier erg blij mee maken. Hier zijn ook speciale inleverpunten zoals bij de supermarkt, het enige is dat je zelf geen vergoeding hiervan krijgt want dit gaat dan naar de stichting. Wij gaan er natuurlijk vanuit, dat je je review aan zult passen omdat je zo tevreden bent over PrintAbout ;) Mooie dagen gewenst en een fijn uiteinde, Madeline Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
23 nov. 2022
ga niet akkoord met de originele her verpakte toners origineel is origineel punt.. ook de verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
24 nov. 2022
Hi Pascal, Bedankt voor beoordeling. Het is natuurlijk het originele product, en hiervoor geldt ook dezelfde garantie. Het kan zijn dat de verpakking van PrintAbout is, doordat er momenteel aan sommige producten moeilijker te komen is. Wij vinden het belangrijk jou van de beste en bestelde producten te voorzien. Vandaar dat wij ze kunnen ompakken. Natuurlijk alleen maar fijn voor jou want zo heb je toch jouw product in huis. Mocht je het toch niet willen behouden en het is ongeopend dan kan je het uiteraard retourneren. Wij wensen je een mooie dag! Madeline Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
7 dec. 2022
Onbetrouwbaar! Oude cartridges verkopen onder mom van nieuwe! Voor mij geen Printabout meer
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
8 dec. 2022
Hi Rudy, Bedankt voor je beoordeling! Wij verkopen natuurlijk alleen nieuwe producten! Het kan wel voorkomen dat een product niet de originele verpakking heeft, maar omdat wij jou toch wel van het juiste product willen voorzien kiezen wij er voor toch het te leveren, alleen zonder originele doos. Doordat je het niet wilt houden vanwege de originele missende verpakking mag je het terug sturen waarna je het geld terug ontvangen want zo eerlijk zijn wij dan natuurlijk dan ook wel ;) Wij gaan er vanuit dat het zo voor je is opgelost. Mooie dag gewenst, Madeline Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
9 nov. 2022
Gratis retour dan zou je ook geen kosten moeten betalen voor de retour
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 nov. 2022
Hi Renaud, Bedankt voor beoordeling! Goed dat je dit aangeeft, het retourneren is alleen kosteloos als je een defect product hebt. Als je verkeerd heb besteld zoals in jou geval, dan dien je zelf de verzendkosten te betalen. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.printabout.nl/klantenservice/retourneren/ Wij wensen je een mooie dag! Madeline Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
7 okt. 2022
Blijkbaar heb ik een fout in mijn inkpatroon bestelling gedaan , ik had het trouwens wel gevraagd voor een speciaal type van printer, ben ik dan gestuurd geweest op de pagina van alle inkpatroon voor mijn printer. heb ik dan besteld en de onjuist patroon zijn bij mij aangekomen???? Nu om die terug gestuurd is dat wel goed georganiseerd, maar wat een gedoe, resultaat van alles ik heb steeds mijn ink paroon niet en heb de retour wel moeten betalen, zal ik nu mijn juiste patroon terug krijgen??? of moet ik een nieuw bestelling door sturen? zal ik dan een rembours krijgen?, Bref bestel site is niet duidelijk en ben met dat heel gedoe niet geholpen, heeft bij armoed een patroon moeten gaan kopen in een winkel dicht bij om verder te kunnen werken. Negatief ervaring
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
10 okt. 2022
Beste Didier, Allereerst bedankt voor je review. Het is goed dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice afdeling. Na controle blijk je inderdaad de verkeerde cartridges te hebben besteld. Voor een volgende keer raden we je aan om via onze website te zoeken op het printertype, zo kan je nooit het verkeerde artikel bestellen. Handig toch :) Uiteraard kan je de cartridges gewoon naar ons retourneren, zodat je het aankoopbedrag van ons terug krijgt. De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Lees gerust nog even onze retourvoorwaarden door op onze website, je bent hier immers mee akkoord gegaan toen je de bestelling plaatste. Je kan de juiste cartridges bestellen via onze website. Fijne dag vandaag! Elma, Team PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
29 aug. 2022
Mijn vertrouwen is danig geschonden !! Ik krijg ik een ''samenraapsel' van vier afzonderlijke casettes toegestuurd - twee MET een verschillende garantiedatum en twee waarvan de verpakking zelfs verdwenen dus ZONDER garantie !! Ik WEIGER te betalen voor uw rommel op OVERSCHOT !! Voordien kon ik WEL rekenen op een goede service, nu plots NIET meer !! Mag ik rekenen op enige reactie AUB ?? Beleelde groet, Christian Michiels Leliestraat 5 9620 Zottegem Belgium.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 sep. 2022
Hebben hem niet zelf kunnen instaleren. Zit geen usb kabeltje bij om rechtstreeks via pc te installeren. Telkens je de pc afzette en terug opzette vond hij de printer niet. Hebben iemand moeten laten komen om te installeren. Hebben we bij onze vorige printers nooit moeten doen.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
26 sep. 2022
Hi Viviane, Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. We vinden het natuurlijk vervelend dat je de printer niet hebt kunnen installeren, en hiervoor iemand hebt moeten laten langskomen. Graag hadden we je hierbij geholpen, maar je hebt al andere hulp ingeschakeld. Het klopt dat vanuit de fabrikant de USB-kabel er niet meer bij geleverd wordt. Dit staat ook op de website vermeld bij de printer zelf. Gelukkig verkopen wij ze wel, dus mocht je er nog een nodig hebben dan kan je deze aankopen op de website: https://www.printabout.nl/zoek/?q=usb Mocht je in de toekomst problemen ervaren met het installeren van de printers, dan raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Wij zijn te bereiken op het volgende telefoonnummer; 0182 61 86 30. Mooie dag gewenst. Madeline Team PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
28 mrt. 2022
Ik heb 2 zwarte toners besteld die door printabout werden gemaakt. Andere verpakking dan de vorige. De kleur moet op maximum gezet worden om er wat zwart uit te zien. Niet OK dus. Dit wensen jullie ook niet, ben ik van overtuigd, gezien de steeds perfecte leveringen tot nu toe.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
30 mrt. 2022
Beste Jean-Marie, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze huismerk artikelen. U kunt hierover altijd contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl, u heeft hier namelijk levenslang garantie op. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team.
 Geverifieerde beoordeling
25 aug. 2022
Ik heb dezelfde dan die ik had , maar ik krijg hem niet goed aan de praat hij geeft altijd ts3100 in plaats van ts3151 ? Ik begrijp het niet goed wat ik verkeerd doe ? Groetjes , Jeanine ,
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
26 aug. 2022
Hi Jeanine, Bedankt voor je review. Omdat je review voor ons niet duidelijk is, hebben we zojuist geprobeerd je telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. We zullen per e-mail contact met je opnemen om je zo verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Elma, Team PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
28 jun. 2022
Bij de bestelde drum wordt de toner niet herkend, een nieuwe drum werd opgestuurd maar deze zat beschadigd in de verpakking. Er wordt nog een nieuwe opgestuurd, hopelijk is het nu in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
30 jun. 2022
Hi Frank, Bedankt voor jouw review. We zien in het account dat het probleem is opgelost, mocht je problemen ervaren dan horen we het graag van je! :) Zonnige dag gewenst. Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
13 jul. 2022
Bestelling geplaatst op 05/07/2022, vandaag 13/07/2022 nog steeds niet geleverd. Levering beloofd de dag na bestelling. Factuurnummer : 4937022 Klantennummer : 1612586
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
18 jul. 2022
Beste Valère, Goed dat je deze review achterlaat. We gaan er alles aan doen om uit te zoeken waar je pakket momenteel is. Je zult zo dadelijk een e-mail van ons ontvangen met meer informatie. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
4 aug. 2022
Bij de 2 laatse zendingen staken er verkeerde cartrige bij een volledig pakket, geen antwoord terug wat ik moet doen na verschillende mails
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
5 aug. 2022
Hi Etienne, Goed dat je even de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Via onze website heb je het retourformulier ingevuld, welke wij op 03-08 hebben beantwoord. We zullen dit bericht opnieuw naar je toesturen en raden je dan ook aan de normale mailbox, maar ook de spambox in de gaten te houden. Graag zien we je reactie tegemoet, zodat we snel tot een oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Elma van PrintAbout
 Geverifieerde beoordeling
29 jun. 2022
Eerste maal huismerk inkt besteld. Inktvlekken op mijn handen bij het vervangen. Hopelijk geen lekken in de printer of op papier...
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
30 jun. 2022
Hi Chris, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je inkt op jouw handen hebt gekregen bij het vervangen van de cartridges. Als de cartridges op de juiste manier worden vast gehouden met het installeren, kunnen deze niet lekken. We hebben een leuke link voor je toegevoegd voor het verwijderen van inkt en het installeren van de cartridges, zodat het in de toekomst niet meer voor kan komen: https://www.printabout.nl/advies/inkt-verwijderen/ https://www.printabout.nl/advies/canon-printer-inkt-vervangen/ Wij wensen jou een zonnige dag! Met vriendelijk groet, Madeline van PrintAbout.
 Geverifieerde beoordeling
20 feb. 2022
De levering door Postnl is slecht. Als je niet thuis bent, gaat de bestelling direct naar een ophaalpunt van Postnl.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 apr. 2022
De HP printers weigeren niet-hp cardridges. Waarom blijven jullie ze dan leveren alsof er niets aan de hand is ?
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
22 apr. 2022
Beste Emile, Vervelend om te vernemen dat uw HP printer onze huismerk cartridges weigert. Dit is natuurlijk niet altijd het geval. Op onze huismerk artikelen heeft u levenslang garantie, u kunt contact met ons opnemen via klantenservice@printabout.nl zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Het PrintAbout Team.
 Geverifieerde beoordeling
18 aug. 2022
Bestelling was beschadigd!! Pak A4 papier was gescheurd. Daardoor zijn een aantal vellen papier onbruikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
19 aug. 2022
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist geprobeerd om je telefonisch te bereiken n.a.v. je beoordeling. Helaas is dit niet gelukt. Straks zal je een e-mail van ons ontvangen, zodat we dit uiteraard netjes met je gaan oplossen. Gezellige dag gewenst. Elma, Team PrintAbout