PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout
Beoordelingen:

1.416 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.957 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
het materiaal van Print About is van uitstekende kwaliteit maar de verzendingen zouden een stuk veiliger en betrouwbaarder zijn, moest U met een andere transporteur werken. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad met POST.NL zo ook nu weer krijg ik een mail dat mijn pakket op woensdag tussen 19 en 21 uur geleverd zou worden waardoor ik als een prostituee voor mijn venster zit en dan krijg ik later een mail van wij hebben U gemist waarop de vrijdag mijn pakket aankomt en omdat ik een opmerking maak wou de chauffeur mijn pakket niet overhandigen waarop ik het uit zijn handen heb moeten trekken. ik heb in de toekomst nog enkele bestellingen te doen bij U en zou dan wel willen aandringen op een andere pakjes diens Met Beleefde Groeten Janssens Karel

de meest kritische beoordeling

25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben bij hen dit jaar al 3 hoog volume printers besteld inclusief wat cartridge orders. Bij de HP printer van +/- 1000 euro btw inclusief ging het mis. De printer was slecht gebouwd de rolletjes waren niet op mekaar uitgelijnd, er ontbrak ook een roller, de voorklep viel er tijdens het bellen met hen gewoon af, Het HP logo was er zelfs niet volledig ingekleefd. PRINTABOUT heeft ons vervolgens uitgebreid testen door ons laten doen, foto's laten sturen, enz... . Omdat dit een DOA is. Nadat we alle testen en foto's hadden doorgestuurd over deze mismaakte printer zegt men doodleuk dat we naar HP moeten bellen voor een retour authorisatie. Na de HP retour authorisatie stuurde HP ons terug naar PRINTABOUT, om vervolgens ons opnieuw rondjes te laten draaien en uiteindelijk kregen we dan een retour sticker. Wat aan zich ook al problematisch was aangezien dit een printer van vlot 20 kg is dat ik naar POSTNL punt mocht zeulen waar het pak gedrurende lange tijd is blijven staan omdat POSTNL het omvangrijke pak niet mee wou nemen uit die krantenwinkel. Een georchestreerde uitputtingsslag. Na lange tijd, maanden nadien, ontvang ik een mail van PRINTABOUT waar ze dus letterlijk ALLE testen ALLE foto's en alle mails negeren en doodleuk zeggen dat de printer dat we retour hebben gestuurd goed functioneert. En dat er geen sprake is van de ontbrekende onderdelen. Men weigert dit ook de staven met foto's... en zorgt ervoor dat we geen toegang meer hebben tot de printer. Logisch . Het hele opzet is zo min mogelijk terugbetalen bij problemen. Er zijn foto's van. In het lang en het breed communicatie over, en inheb zelfs een VERVANGENDE Printer bij hen gekocht. Waar men ook adviseerde om toch eerder voor BROTHER te gaan. Bovendien zorgt men er bij PRINTABOUT dat je grote bestellingen niet kan betalen met kredietkaart. Met als gevolg dat je dus je geld niet kan terugclaimen via de kredietkaartmaatschappij, en dat de enige manier is om juridische procedure te starten tegen PrintAbout. Vandaag belofte gekregen dat men mij ging terugbellen... > niet gebeurd. Wel opnieuw koud mailtje, dat er niks met die printer mis is... zeer en zeer vuil... met als enige doel ons euro's lichter maken. Dus de printer van 1000 euro dat we geleverd kregen met onbekende logo plaat, ontbrekende inwendige rollers, fusers met niet uitgelijnde en geblokkeerde rolles, enz.. enz.. enz.. enz... waar wij maximaal 50 blz hebben op kunnen printen moeten we dan beschouwen als een goed werkende printer waar dit alles normaal is. 5 sterren kut bedrijf.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor PrintAbout

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
IK HAD BIJ DEZE BESTELLING BIJZONDER VEEL PECH, in plaats van het naar het gevraagde adres te sturen, heeft Post.NL het naar een verzamelpunt gestuurd en een mail verstuurd, maar di had ik niet op tijd gezien, zodat de einddatum vervallen was en dan het pakket terug naar afzender wordt gestuurd, WAT NU? , hoe gaat dit nu verder?, jammer eigenlijk, want dat verzamelpunt is heel dichbij, ik heb ook een uniek probleem met mijn adres, ik moet pakjes naar mijn overbuur laten komen, want mijn adres staat foutief IN HET HELE GPS SYSTEEM, en komt dan nooit aan
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
6 dagen geleden
Beste Raymond, Bedankt voor jouw beoordeling. Zojuist hebben wij jou een e-mail gestuurd, wij willen de bestelling graag zo snel mogelijk en correct bij jou afleveren! Zou je hierop kunnen reageren? Dankjewel voor jouw reactie en alvast een fijn weekend gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was niet in orde, de verantwoordelijkheid wordt door Tonershop nogal gemakkelijk van zich af geschoven
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
3 apr 2024
Beste Karine, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met de levering door PostNL. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als de bezorging niet verloopt zoals verwacht. Helaas hebben we geen controle over de externe processen van PostNL. Gelukkig heb je de bestelling inmiddels kunnen ophalen bij een PostNL locatie! Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
CJ
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzendkosten zijn te hoog
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Rony, Bedankt voor jouw beoordeling! Goed nieuws - op al onze Huismerk producten boven de €50,- ontvang je gratis verzending, wellicht interessant voor bij een volgende bestelling! :) Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afhaalpunt

Als er keuze is om aftehalen in een afhaalpunt dient er duidelijk gespecificeerd te worden dat dit een afhaalpunt van PostNl dient te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
2 apr 2024
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling! Wij versturen pakketjes met PostNL, maar ook met DHL en Bpost. Het kan dus ook zo zijn dat het pakket naar een afhaallocatie van één van de andere vervoerders wordt gestuurd wanneer je niet thuis bent. Gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
22 feb 2024
Goedemorgen Ernst, Bedankt voor jouw beoordeling. We hebben kort contact gehad omdat we ons afvroegen of er wellicht iets met de bestelling aan de hand was. Gelukkig gaf je aan dat je tevreden bent en alles in orde is, top! We zien je graag terug voor een nieuwe bestelling en wensen je een mooie dag toe. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Huismerkcartridges niet echt geschikt voor mijn Brotherprinter.

Mijn Brotherprinter geeft steeds aan dat het inktvolume van de huismerkcartridges onvoldoende is, terwijl er nog heel veel inkt in is.
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
hp cardridges origineel niet te verkrijgen?
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
5 feb 2024
Bedankt voor jouw beoordeling Eric. Mocht je vragen hebben over ons assortiment, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vroeg levering op mijn firma-adres en betaalde 4 € leveringskosten. Toch moest ik mijn pakketje gaan afhalen op een PostNl-punt op 3,5 km van mijn adres en dat terwijl ik de Post Nl camionetten hier minstens éénmaal per dag voorbij mijn raam zie rijden.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Victor, bedankt voor je beoordeling. Wij hebben helaas geen invloed op alsook inzage in de werkwijze van PostNL, waardoor het voor ons niet mogelijk is om te zeggen wanneer een pakket naar een afhaallocatie wordt gebracht of opnieuw bij de ontvanger wordt aangeboden. Een pakketje wordt altijd naar een van de dichtstbijzijnde afhaalpunten gebracht. Een prettige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintABout
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
LEVEREN UITSLUITEND VIA BPOST EN NIET POSTNL
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Bedankt voor je review Roger! Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring met onze huismerk cartridge. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, vooral als je de verwachting had dat je zou besparen door voor ons huismerk te kiezen. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je de defecte producten inmiddels hebt geretourneerd. We hopen dat je tevreden bent over de afhandeling en wensen je een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duur en daarbovenop nog verzendkosten die bij vele andere soortgelijke shops weg vallen voor hoge bedragen
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
29 jan 2024
Beste Ruben, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt bij ons de Lexmark toner besteld welke inderdaad wat duurder is omdat deze van het originele merk is. Uiteraard ben je zelf akkoord gegaan met de prijzen door deze bestelling bij ons te plaatsen. Meer informatie over bezorgen kun je lezen via de onderstaande link: https://www.printabout.nl/klantenservice/bezorgen/#bezorgopties Elma, Team Webcare | PrintAbout
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb onlangs lege cartridges opgestuurd (13 in totaal) en omdat ik bij deze allemaal met hetzelfde nummer op de enveloppen had gezet, kreeg ik slechts voor vier lege cartridges een korting bij mijn volgende aankoop. ik heb jullie toen gebeld en ik kreeg iets als ik voor 30 november zou bestellen. Ik ben deze korting nu kwijt.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
8 jan 2024
Beste Martin, Bedankt voor je beoordeling. De verwerking van de lege cartridges verloopt via een partner van ons in Etten-Leur. Op deze locatie wordt de retourzending gecontroleerd en gekeken of de cartridges daadwerkelijk geschikt zijn voor recycling. Wanneer ze niet geschikt zijn, of er andere cartridges zijn opgestuurd dan aangegeven, zullen ze afgekeurd worden en komt het recht op vergoeding te vervallen. Als de korting tot november geldig was, kun je deze nu helaas niet meer gebruiken. We raden je aan om je recycle korting de volgende keer op tijd te verzilveren. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit en levering maar duur voor het verstuurde volume.
Beoordeling melden
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
goede en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling. Maar spijtig dat bij de de bestelling geen usb printerkabel voorhandig was.
Beoordeling melden
RL
Robert L.
België
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Set van 4 Toner cassettes

Mijn bestelling is toegekomen zonder aanduiding van de 4 kleuren. Ik heb de klantendienst moeten contacteren om te weten welk nummer op de doos overeen kwam met welke kleur. Ik vind dit niet klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
15 dec 2023
Beste Robert, Fijn dat je deze review geplaatst hebt. We snappen de onduidelijkheid en zijn bezig om dit te verbeteren. Voor nu kun je aan de kleurcode altijd zien welke toner welke kleur is. Veel print-plezier! Elma, Team Webcare | PrintAbout
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Probeert huismerkinktpatronen te pushes maar dit loopt falikant af.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
14 dec 2023
Beste Louis, We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Het is zeker niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt gehad! We doen alleen suggesties voor producten die voor jou nuttig kunnen zijn, zoals in dit geval ons huismerk. Een mooie dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen leugenachtige via de mail…

Geen leugenachtige mail als commerciele verkooptechniek wil ik aub meer ontvangen waarin wordt gesuggereerd dat er mij telefonisch een gesprek is gevoerd, terwijl ik met niemand gesproken heb en vervolgens een nieuwe printer aanbieden met korting. Geen goede reclame !!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
3 nov 2023
Beste Rudolf, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt ons beoordeeld met 3-sterren en dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Helaas konden we je telefonisch niet bereiken, dus hebben we je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Alvast een fijn weekend gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

inkt huismerk versus origineel merk... problemen...

Op (telefonisch) advies van PrintAbout merk-inktcartridges vervangen door huismerk-cartridges, ondanks nadrukkelijke bedenking van mij dat vorige HP-printer dienst weigerde en vervangen moest worden nadat ik een huismerk was beginnen te gebruiken. Sinds gebruik van huismerk-inkt krijg ik nu ook foutmelding bij nieuwe Canon-printer: blijft melding geven dat PGBK-cartridge leeg is, terwijl er een nieuwe cartridge van PrintAbout in steekt... Heb al alles geprobeerd, maar melding blijft. Erg teleurstellend, want ik zit met een pak PrintAbout-cartridges die ik al aangekocht heb.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
28 aug 2023
Beste Ellen, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Allereerst zijn we blij dat je onze huismerk producten besteld hebt! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hier problemen mee ervaart; we zullen uiteraard op zoek gaan naar een oplossing. We hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen hierover, maar kregen helaas geen gehoor. Inmiddels heb je een e-mail van ons ontvangen. Zou je hierop willen reageren? We zien je reactie graag tegemoet en wensen je een mooie dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb originele toner van Brother besteld, 2 van de 3 toners zaten niet meer in de vacuum verpakking, wel in een gewoon plastiek zakje. Dit schept argwaan.
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
22 aug 2023
Beste Johan, Goed dat je deze ervaring deelt. We kunnen je vertellen dat je onze bulkverpakking hebt ontvangen. We kunnen je garanderen dat dit 100% het originele merk is. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met de artikelen, neem dan even contact met ons op. Gezellige dag vandaag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ongevraagde "geschenkjes" zaten in de doos, dat is heel slecht voor het milieu : een opener voor bierflesjes, een stylo, een fluo stift... Als ik die dingen nodig heb zal ik ze zelf wel kopen. Men hoeft mij dit niet ongevraag te bezorgen als ik inkt voor een printer bestel toch ?
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
10 aug 2023
Beste Patrick, Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent met de extra geschenkjes die we hebben toegevoegd aan je bestelling. We doen dit om onze klanten te verrassen en te bedanken voor hun aankoop. Deze geschenkjes worden automatisch toegevoegd aan je bestelling. Het is helaas niet mogelijk om deze er bij jou bestelling niet aan toe te voegen. Bedankt voor het delen van je mening en nog een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb niet gekregen wat ik besteld had

Ik heb niet het gevraagde gekregen. Ik had duidelijk aangegeven 2 originele toners van Brother te willen ontvangen en ik krijg dan toch 1 toner in een niet originele verpakking. Ik weet niet of de toner zal werken op mijn toestel en daar ben ik een beetje kwaad om. Ik betaal voor originele toners en wil deze dan ook krijgen. Na telefonisch gesprek werd me wel degelijk gezegd dat het een originele toner zou zijn maar dat de verpakking alleen anders is. Als bij het openen van de verpakking er dan toch een andere toner in zit, wil ik niet meer bij jullie bestellen. Dat staat nu toch wel al vast. Een beetje een misnoegde klant. Annemie Declercq
Beoordeling melden
Antwoord van PrintAbout
25 jul 2023
Beste Annemie, Bedankt voor je review. Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother. Mocht je twijfelen of je wel het juiste artikel hebt ontvangen kun je altijd een foto toesturen van het ontvangen product naar: klantenservice@printabout.nl. We zullen dit dan voor je nakijken! Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout