Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Yeah I don't speak dutch, i wont remove a star just for that but not everyone in belgium speaks dutch either (we should but we dont), issue is the entire site is in dutch if you're belgian and if you pick another country, availability of the items change, so a bit of a pain in the butt.
Otherwise, delivery was ultra fast thanks to PostNL (ordered monday night, delivered tuesday noon), price was good i picked a seiko5 at 120 and the item came in perfect condition.
So yeah great service, thx
Nu 30-40 dagen geleden besteld en nog niets gezien terwijl er vermeld stond dat het pakketje de dag nadien nog zou aankomen. Heb na een week toch maar eens gebeld en daar vermeldde ze me dat ze een mail zullen sturen zodra ze iets weten. Terug een week later, nog eens gebeld en zeiden ze dat ze niet zeker zijn en me terug zouden bellen binnen een uur. Na nog een week, niets ontvangen. Inmiddels is de datum van ons jubileum al gepasseerd en moest ik nog ergens anders bestellen om toch een cadeau aan mijn partner te kunnen geven, na een paar dagen terug gebeld met de vraag hoe het nu echt verder gaat gaan, hebben ze me eindelijk een mail na 3 dagen gestuurd dat er een "case" begonnen is waar ze verder onderzoek zullen doen. Na nog een week een mail ontvangen waarin ze me verzoeken een formulier in te vullen voor PostNL. Ik antwoord hierop dat het voor mij niet meer hoeft en een cashback aangevraagd. Nu 5 dagen verder, nog altijd geen mail ontvangen alhoewel ze vermelden dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Slechte service met valse beloftes, dit wordt doorgegeven aan TA.
I placed my order on 20th March & selected next day delivery but the next day came and nothing - even after waiting a few days I still couldn’t track my order online. It’s been 11 days now and still no information on my package so needless to say I’m disappointed and frustrated.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering verkeerde artikel. Misleidende korting
Bij een bepaald artikel staat online de verkeerde afbeelding van het product. Dus als je dit artikel bestelt krijg je een ander artikel geleverd!
Ook wordt er korting gegeven van zodra een artikel is uitverkocht. Het lijkt dus of een artikel in de reclame alvorens het was uitverkocht, maar dat is niet het geval.
Beoordeling melden
20 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heb ik na 9 dagen nog niet ontvangen en is volgens de track en trace zelf nog niet opgestuurd.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakje op 7/3 aangemeld, dan werd het 8/3 en uiteindelijk op 11/3 geleverd.
Veel tijd verloren!
Beoordeling melden
2 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen kan ik moeilijk beoordelen
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Colis retourné. L article ne convenait pas
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Je bestelt beter bij de brand zelf dan via hen
Ik bestelde een swarovski armband en had de leverdatum aangeduid op 10 februari.
Ik kreeg een bevestigingsmail met de knop om je pakje te traceren. Deze werkte niet, maar er stond ook vermeld dat wanneer deze niet werkt, je een link kan kopiëren in een andere URL. Echter zat er ook geen link in de mail...
Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst krijg ik een automatische mail toegestuurd die zegt dat het wat langer kan duren voordat ze antwoorden door de vele aanvragen EN dat wanneer het pakje reeds onderweg is, ze niet meer zullen antwoorden.
Ondertussen weet ik van niets. Het geld ben ik alvast kwijt en heb geen idee of het pakje nu onderweg is of dat ik het überhaupt nog krijg.
We zijn inmiddels 2 weken verder en nog geen reactie van de klantendienst...
Professionalisme ten top...
Beoordeling melden
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen correcte informatie op website.
Op de website staat geen correcte informatie van de voorraad. Artikel blijkt niet op voorraad terwijl op de website blijft opstaan dat er voorraad is.
Beoordeling melden
17 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling
Helaas geen reactie gekregen op mail en nog steeds geen terugbetaling na het niet meer op voorraad hebben van aangekocht artikel.
Ik heb twee keer besteld bij Brandfield, en beide keren is er een fout opgetreden. De eerste keer ontving ik geen goodie bag, hoewel ik specifiek vanwege deze actie bij jullie heb besteld. Nalevering was geen optie. De tweede keer heb ik opnieuw een armband besteld, maar deze is slechts gedeeltelijk geleverd. Ik heb hierover een e-mail gestuurd en wacht nog steeds op een antwoord.
Beoordeling melden
7 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste en de laatste aankoop hier. Ik had een tas besteld die beschadigd kwam en die onmiddellijk werd teruggestuurd. Bijna drie weken zijn voorbij en tot nu toe heb ik geen geld ontvangen. Volgens de informatie die ik kreeg, is mijn retour zelfs nog niet verwerkt. Ongelofelijk traag.
Geen juiste communicatie, pakket 3 dagen later geleverd. Geen kadoverpakking, geen poetsdoekjes bij buddha to buddha. Ik bestel niet meer bij brandfield.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.