directrepair.be/nl
Beoordelingen:

485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden485 beoordelingen in totaal  

4,42
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
directrepair.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel vlot geleverd en goed verpakt - misschien een beetje té goed. Het was wel een verschrikkelijk grote doos voor een simpel deksel. Nog een puntje, meer voor de bezorgdienst van voor de leverancier: door die onverwacht snelle levering was er niemand thuis op het moment van bezorging. Niet iedereen kan zomaar thuisblijven als er een bericht komt 'Wij komen straks uw bestelling bezorgen'. Het zou mooi zijn als dan op zijn minst de gelegenheid werd geboden om tot kort voor de bezorging nog te melden dat het op dat moment niet gelegen komt.
MT
Menno T.
Eindhoven

de meest kritische beoordeling

26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde op 02/02/2024 een lader voor een Black&Decker handstofzuiger Model PV1820L-QW onderdeel nummer 90602516. Ik ontving echter een verkeerde lader, i.e. 9059028706. Ik deze samen met het defect laadsysteem terug gestuurd zodat Directrepair kon zien welk het juiste wisselstuk was dat ik nodig had. Directrepair heeft mij correct terug betaald, daar niets van maar zij hebben niet het juiste onderdeel gestuurd en tegelijk hebben zij het defecte onderdeel gehouden zodat ik niet verder kan zoeken naar het stuk dat ik nodig heb. Wil u a.u.b. navragen of zij mij het juiste stuk willen bezorgen. Waarvoor mijn dank. Met vriendelijke groeten. Gilbert van Gils
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor directrepair.be/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste, Heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen , volgens GLS nog altijd in behandeling bij u diensten en er wordt mijn mening gevraagd over de afhandelijng van mijn bestelling? ZOU LIEVER EEN BERICHT KRIJGEN WANNEER DIT WORDTGELEVERD Met vriendelijke groet Guido Moortgat
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Cilinderkop geretourneerd, nooit geld terug ontvangen

Cilinderkop Karcher besteld na overleg met helpdesk DirectRepair. Opgestuurde cilinderkop paste desondanks niet. Na melding hierover mail ontvangen waarin hetzelfde niet passende product werd aangeboden. Product geretourneerd. Creditnota ontvangen. Geld niet teruggezien.
Beoordeling melden
KL
Kris L.
Lievegem
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling nog steeds niet verzonden

Bestelling van 29/04 tot op heden 11/05 nog niet verzonden en dus al zeker nog niet geleverd.
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

nog niets ontvangen

Na het plaatsen van de bestelling nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na een week nog niet geleverd.
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg geen adequaat antwoord op mijn vraag. Eerst blender deed het maar een half jaar. Tweede verloor messenblok bij instaleren al onderdeel. Zie mijn vraag! Na aanschaf nieuw messenblok doet hij het wel maar lekt !!! Nooit meer kopen dus bij jullie.
Beoordeling melden
LD
Leonard D.
Kapelle o^den Bos
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
U vraagt mij om een behoordeling Ik heb een thermostaat voor een friteuse besteld op 23/03/ 2024 deze heb ik nog niet ontvangen
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet geleverd , hopelijk komt het nog...
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product gekocht, betaald en toen bleek het niet onvoorwaardelijk te zijn. Geld wel terug gekregen maar het zou handiger geweest zijn als men vermeld dat het niet voorradig is
Beoordeling melden
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos!!!

Week na het bestellen nog altijd niets ontvangen. Ik had gekozen voor ophaling in Zemst maar zou toch zijn verstuurd naar mijn huisadres. Het lijkt allemaal erg moeilijk om een simpel onderdeel te leveren. Respons op e-mail komt traag en zonder bevredigend antwoord. Niet aan te bevelen hier iets te bestellen!
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb inmiddels al 2 maal een mail gestuurd met de melding dat het geleverde onderdeel van Panasonic stuk is bij levering en heb na een week nog steeds geen antwoord gehad . Graag had ik wel een antwoord verkregen
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling van 6 januari nog steeds niet geleverd. krijg ook geen antwoord op mijn vraag waar het blijft.
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel geduld hebben.

Meer dan 2 weken geleden besteld en nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onderdeel is stuk, heb het elders nogmaals besteld.
Beoordeling melden
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
J'ai commandé mon article le 02 novembre 2023 j'ai fait 30km d'anvers à Zemst pour le récupérer, sur place ils m'ont dit que il y a un problème de livraison et que mon colis n'est pas disponible.j'ai appeler plusieurs fois le service client pas de réponse. Aujourd'hui encore jusqu'à 10h j'ai enfin u quelqu'un. Je lui demander si c'est possible de me renvoyer mon colis à mon l'adresse ,la réponse est non, il m'a dit que je dois recommencer depuis le début et faire une nouvelle commande et attendre a nouveau, Quel parcours client magnifique!!!. Je vous remercie sincèrement.
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb namelijk nog steeds niet mijn bestelling ontvangen. Dinsdag zou het bezorgt worden. Donderdag of woensdag krijg ik het bericht dat er een deel gemaakt moet worden. Daarom komt de buis later en daarom heb een ook een nieuw parket borstel besteld. Maar ik krijg daarop geen reactie en heb ook nog niets ontvangen. De borstel betaal ik natuurlijk na ontvangst. Kwestie van vertrouwen zoals die van mij als klant wordt gevraagd.
Beoordeling melden
MA
Marie A.
Leeuwarden
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen maar wel betaald Is nu een week geleden dat ik het product besteld heb met de indruk dat ze alles in voorraad hadden heb ik een product besteld voor de lg koelkast ik heb 2 dagen later bericht gehad dat het niet op voorraad is maar verder niets meer vernomen
Beoordeling melden
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onderdeel na 2 weken nog niet geleverd

Onderdeel al 2 weken terug besteld. Nog altijd niet ontvangen. Wel een email dat het niet op voorraad is. Dit was nochtans tijdens het bestellen op de website niet aangegeven
Beoordeling melden