Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel vlot geleverd en goed verpakt - misschien een beetje té goed. Het was wel een verschrikkelijk grote doos voor een simpel deksel.
Nog een puntje, meer voor de bezorgdienst van voor de leverancier: door die onverwacht snelle levering was er niemand thuis op het moment van bezorging. Niet iedereen kan zomaar thuisblijven als er een bericht komt 'Wij komen straks uw bestelling bezorgen'. Het zou mooi zijn als dan op zijn minst de gelegenheid werd geboden om tot kort voor de bezorging nog te melden dat het op dat moment niet gelegen komt.
Ik bestelde op 02/02/2024 een lader voor een Black&Decker handstofzuiger Model PV1820L-QW onderdeel nummer 90602516. Ik ontving echter een verkeerde lader, i.e. 9059028706. Ik deze samen met het defect laadsysteem terug gestuurd zodat Directrepair kon zien welk het juiste wisselstuk was dat ik nodig had. Directrepair heeft mij correct terug betaald, daar niets van maar zij hebben niet het juiste onderdeel gestuurd en tegelijk hebben zij het defecte onderdeel gehouden zodat ik niet verder kan zoeken naar het stuk dat ik nodig heb. Wil u a.u.b. navragen of zij mij het juiste stuk willen bezorgen.
Waarvoor mijn dank.
Met vriendelijke groeten.
Gilbert van Gils
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor directrepair.be/nl
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Sneller reageren- telefonisch niet bereikbaar (persoon altijd afwezig).
Duurde 14dagen eer ik via uiteindelijk correcte antwoord kreeg van Novy...dan werd ik weer aan mijn lot overgelaten. Wist eindelijk dat het terug beschikbaar was maar vond artikel niet...na veel en lang zoeken vond ik het. net toen het besteld was kreeg ik link naar bepaald artikel: te laat dus .
Beoordeling melden
2 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ondanks misverstand in communicatie over dubbele bestelling uiteindelijk toch goed opgelost!
Ik werd als klant door de boekhouding zelf opgebeld en 1 minuut nadien: alles opgelost!
Dus: bij probleem minder mails en in de plaats 1 telefoongesprek! Voorkomt ´burn outs' ! :)
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Schuifschakelaartje van NOVY dampkast
Heb schuifschakelaartje van NOVY dampkap besteld, prijs is stevig en dan nog extra erop verzendingskosten, toppunt was verpakt in kleine kartonnen doos zonder beschermingsfolie en het kon makkelijk in gewatteerde enveloppe dan was zelfs nog meer beschermd
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Gevonden wat ik nodig had, vlot geleverd bij ... Verkeerd... Afhaalpunt.
Website moeilijk vindbaar. Artikel zou ook makkelijker vindbaar moeten zijn op de site.
Aanmaak account lukt me niet. Helpdesk geeft onvoldoende support. Bestelling is 2dagen later geleverd dan afgesproken en GLS tracking nummer werkt niet.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.