Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel vlot geleverd en goed verpakt - misschien een beetje té goed. Het was wel een verschrikkelijk grote doos voor een simpel deksel.
Nog een puntje, meer voor de bezorgdienst van voor de leverancier: door die onverwacht snelle levering was er niemand thuis op het moment van bezorging. Niet iedereen kan zomaar thuisblijven als er een bericht komt 'Wij komen straks uw bestelling bezorgen'. Het zou mooi zijn als dan op zijn minst de gelegenheid werd geboden om tot kort voor de bezorging nog te melden dat het op dat moment niet gelegen komt.
Ik bestelde op 02/02/2024 een lader voor een Black&Decker handstofzuiger Model PV1820L-QW onderdeel nummer 90602516. Ik ontving echter een verkeerde lader, i.e. 9059028706. Ik deze samen met het defect laadsysteem terug gestuurd zodat Directrepair kon zien welk het juiste wisselstuk was dat ik nodig had. Directrepair heeft mij correct terug betaald, daar niets van maar zij hebben niet het juiste onderdeel gestuurd en tegelijk hebben zij het defecte onderdeel gehouden zodat ik niet verder kan zoeken naar het stuk dat ik nodig heb. Wil u a.u.b. navragen of zij mij het juiste stuk willen bezorgen.
Waarvoor mijn dank.
Met vriendelijke groeten.
Gilbert van Gils
Verkeerde maat, maar terug sturen is te duur, jammer!
Beoordeling melden
4 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De bestelling is nog niet geleverd.
Beoordeling melden
19 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Beschikbaarheid onderdelen
Eerst blijkt wachttijd op te lopen omdat 1 onderdeel niet beschikbaar maar de andere wel en als ik dan de keuze maak om dat onderdeel weg te laten maar de rest wel op te sturen krijg ik plots de melding dat er niks meer op voorraad is en mijn geld wordt teruggestort.:
Beoordeling melden
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Absoluut niet professioneel!. Ik bestelde op 6/11/23 en koos voor levering in depot te Zemst. Ik moest 10 werkdagen wachten want het stuk was niet in voorraad. Toen ik na 14 dagen vroeg wanneer het stuk zou geleverd worden antwoordde men mij dat het op 7/11/23 bij mij thuis was geleverd met GLS. Ik had niets ontvangen. Ik heb meermaals gemailed, gebeld naar zemst, gebeld naar helpdesk en kreeg nergens gehoor. Ik ben dan maar op 1/12/23 naar Zemst gereden en daar bleek mijn bestelling al klaar te liggen vanaf 7/11/23 !! Service erbarmelijk ! Geen tweede keer met direct repair.
Beoordeling melden
25 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie over de status van mijn bestelling
Geef duidelijjker aan wat de status is van mijn bestelling. Ik krijg nu uitsluitend een berichtje dat de leverantie van mijn bestelling door de producenten vertraging heeft, maar hoe lang krijg ik niet te horen. En van Direct Repair heb ik sinds dat ene mailtje ook helemaal niks meer gehoord
Beoordeling melden
27 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, na vijf dagen gevraagd waar bestelling bleef, Kreeg als antwoord dat er problemen waren met vervoerder, Daarna liet men mij weten dat het onderdeel niet meer voorradig was. Ik kon mijn geld terugkrijgen of nog 10 dagen wachten op de bestelling.
Beoordeling melden
8 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Verkeerd onderdeel..
Ondanks correct onderdeelnummer van Dyson toch verkeerd onderdeel gekregen. Heb het zelf kunnen overbouwen maar moest eigenlijk van eerste keer juist zijn…
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.