easytoys.be
Beoordelingen:

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.577 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Had tepelklemmen besteld samen met nog andere artikelen omdat het promoties waren. De pluim op 1 van de klemmen was afgebroken. Een mailtje gestuurd en ze hebben direct een nieuw setje opgestuurd. Dat was goede service. Had ook een flogger met handvat besteld van 39,95 euro maar na een paar slagen he’d ik het staafje nog alleen vast. Niet de beste kwaliteit. Ga het zelf wel lijmen..

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eitje was toch niet zo goedkoop. Dus verwacht je dat het langer werkt dan 1 keer of een half jaar! Helaas was dit niet het geval. De trilling en grote van dit eitje was zeker in orde en heerlijke vibraties. Dus ik keek echt uit naar de 2 de x Maar wat een teleurstelling. Het werkte gewoon niet meer. Wat ik erg vond na 1 x gebruik. Volgens moj is dit Chinese brol. Ik raad daarom dit eitje niet aan maar wel eentje van een degelijk en goed merk bijvoorbeeld Lovense Lush 2 of 3 deze zijn top alsook de App is poepsimpel en veel variatie. Jammer van mijn geld.
CD
Carla D.
Bertem
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor easytoys.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
26 apr 2024
1 ster is niet wat we graag zien Martine! We lossen het graag op! Laat je ons weten wat er misging? Vriendelijke groet, Adriën
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alle jullie produkten zijn slecht en heel slechte
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
5 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat onze verdovende spray niet aan je verwachtingen voldeed, we zien verder geen bestellingen van je. We horen graag specifiek wat er mis was, zodat we kunnen verbeteren. Neem je contact met onze klantenservice? We zoeken graag samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
18 mrt 2024
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. De aflevering thuis is helaas niet gelukt, maar je pakket ligt nu klaar voor je bij de afhaallocatie. Alle details vind je in de tracking link. Mocht ophalen niet mogelijk zijn of heb je andere vragen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Fout bij afleveren

Ik heb een bestelling gedaan van een aantal artikels die korting hadden en dit laten verzenden naar een postnl pakketpunt. Na 4 keer de afleverdatum te wijzigen, werd het uiteindelijk geleverd. Het is niet aangenomen en onmiddellijk op de retour gegaan. Ik heb mijn geld teruggestort gekregen maar als ik nu mijn bestelling opnieuw wil doen komt het veel duurder uit doordat de afprijzing verlopen is
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
1 mrt 2024
Wat vervelend! Ik zie inderdaad in de tracking dat er het een en anders is misgelopen tijdens het vervoer. Onze excuses hiervoor! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we je een kortingscode aanbieden voor het bedrag dat je nu teveel zou betalen. We lossen het graag met je op! Met vriendelijke groet, Adriën
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet bezorgd door Post NL. Vonden adres niet. Nochtans gelegen op grote steenweg, tegenover groot restaurant!
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
13 mrt 2024
Bedankt voor je begrip en het delen van deze informatie. Het spijt ons te horen dat de bezorger moeite had met het vinden van het juiste adres. We zullen dit met PostNL bespreken om te achterhalen wat er mis is gegaan en om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Ik zie dat het pakket retour is gekomen en dat de terugbetaling al is geregeld. We hopen dat, ondanks de bezorgproblemen, het nu naar tevredenheid is opgelost. Mocht je de bestelling alsnog willen ontvangen of mocht er nog iets zijn waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan vooral weten. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Glijmiddel slecht

Glijmiddel droogt snel Op en heb je verl van nodig. Geen goed product
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
1 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Gelukkig zie ik dat het inmiddels al is opgelost. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen, dus ligt was niet aan jullie maar aan postNL
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
6 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat super vervelend dat het zo lang duurt! Ik zie inderdaad wat ongebruikelijke dingen in de tracking. Vaak is het pakket al afgeleverd op de afhaallocatie maar niet goed gescand. Als je daar navraag zou willen doen? Mocht het daar toch niet liggen, laat het ons weten, dan lossen we het snel met je op! Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
It doesn't work. Not usable by a human being.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
13 mrt 2024
Thank you for sharing your experience. I am sorry to hear that products you ordered are not to your expectations. Please contact our customer service team so we can look for a solution together. The reviews on this platform relate to us as a shop. You can leave a product review on our website (shop), you will receive an invitation to do so by email after receiving your order. We hope you are satisfied with the delivery, the information and any contact you had with us. Kind regards, Adriën
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je n’est jamais reçu ma commande très déçu
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
11 mrt 2024
Merci pour votre message. Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas encore reçu votre commande. Le transporteur indique que le colis a été livré. Veuillez contacter notre service clientèle afin que nous puissions résoudre le problème avec vous. Toutes nos excuses pour ce désagrément ! (Ce message a été traduit avec Deepl) Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, Adriën
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel ingewikkeld!!!! Jammer van mijn geld
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
19 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde artikel niet naar wens is! Ik zie dat er toegang tot een online instructievideo bijgevoegd is, een trainingsdagboek en toegang tot een forum om vragen en ervaringen te kunnen delen. Mocht u ondanks dat toch nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Problemen met levering sneller oplossen
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
8 mrt 2024
Hartelijk dank voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat het vervelend was toen de tracking-informatie op zich liet wachten. Normaal gesproken zou je meteen updates moeten krijgen, maar af en toe lopen dingen anders dan gepland. Het is jammer, maar je feedback is bij ons aangekomen en we zijn druk bezig om onze processen te verbeteren. Jouw ervaring is heel waardevol voor ons, dus bedankt voor het delen! En dan het goede nieuws: het nieuwe pakket is al bij jou bezorgd! We hopen dat alles verder naar wens is gegaan. Mocht je nog vragen hebben of kunnen we je ergens anders mee helpen? Onze klantenservice staat altijd klaar voor je. Vriendelijke groet, Adriën
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketten niet geleverd bij mij thuis .maar in afhaalpunt van andere gemeente.die ik niet kan ophalen daar ik geen wagen heb
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
17 jan 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorging van het pakket aan huis niet is gelukt. Het pakket komt retour naar ons, we zullen het dan direct opnieuw naar u verzenden. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is nog niks van de bestelling toegekomen ik wacht nog steeds dit is niet normaal .
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
12 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat het pakket vanmorgen bij ons is teruggekomen. We zullen het direct opnieuw verzenden. De nieuwe tracking ontvangt u vandaag per mail. Onze oprechte excuses voor deze vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb bestelling nog altijd niet ontvangen. Besteld op 25 januari.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
2 feb 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen tijdens het verzenden, dat is zeker niet de bedoeling! Ik zie dat er een onderzoek bij de vervoerder is opgestart. Zodra we hier de terugkoppeling van ontvangen nemen we direct weer contact met u op. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit veroorzaakt. We houden u op de hoogte van de voortgang van het onderzoek en zullen zo snel mogelijk een update geven. Met vriendelijke groet, Adriën
1 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is afgeleverd op verkeerd adres en heeft ons dus nooit bereikt. Alhoewel de leverancier zegt dat er nooit pakketjes geleverd worden bij buren om te privacy te respecteren is dit in dit geval wel gedaan. De bewuste buren (zogezegde ontvangers van het pakketje) zeggen dat ze niets ontvangen hebben en daar stonden we dan met onze rode kaakjes Leverancier doet geen inspanning naar ons toe om dit opnieuw op te sturen ofwel om te compenseren door de betaling te retourneren. Voor ons is dit zeker niet klantvriendelijk. met vriendelijke groeten
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
16 okt 2023
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Er is inmiddels nogmaals contact opgenomen met PostNL. Zodra er meer bekend is berichten wij u. Het zal in ieder geval op een goede en nette wijze voor u worden opgelost. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al een week op de levering van mijn bestelling ET2312301210144. In het ophaalpunt is dit nog steeds niet geleverd. Ik kan het pakket ook niet volgen via Post Nl. Ik wil mijn geld terug of een spoedige levering
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
8 jan 2024
Goedemiddag, Excuses voor het ongemak. Er is inmiddels een onderzoek voor u opgestart bij PostNL. Zodra wij een reactie ontvangen berichten wij u. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
EM
Elke M.
Opwijk
30 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet op tijd. Leek gebruikt. Onvolledig geleverd. Verpakking beschadigd. Kon me niet bevredigen. Misleiding. Vals.
Beoordeling melden
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stop aub met Post NL. Nog niet de moeite doen om het te brengen. Rechtstreeks geleverd bij afhaalpunt. Triestig.
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage verzending

Pakketje besteld op 2 januari, zou de volgende dag geleverd worden maar heb nog steeds niks ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
11 jan 2024
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat er een onderzoek loopt bij PostNL in verband met een gesloten afhaalpunt. We nemen zo snel mogelijk weer contact met u op om dit op te lossen. Een onderzoek bij PostNL duurt op dit moment maximaal een week. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Materiaal controle op werking! Items die stuk zijn, toch als werkend leveren, ruikt naar bedrog!
Beoordeling melden
Antwoord van easytoys.be
14 jun 2023
Goedemorgen, Excuses voor het ongemak. Er is inmiddels per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice