Euroflorist.be
Beoordelingen:

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden219 beoordelingen in totaal  

3,60
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel en betrouwbaar afleveren vh boeket. 2 ontvangers waren enthousiast. Boeketjes waren totaal verschillend (andere regio) maar leuk.

de meest kritische beoordeling

11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had op 03/04 bloemen besteld met levering op 06/04. Deze werden pas geleverd op 09/04, na 3 dagen in het magazijn van DPD te hebben gestaan. Hierover heb ik Euroflorist op 09/04 een klachtenbericht gestuurd voor een terugbetaling, maar nu nog steeds geen reactie. Ook hun chatbox die me ging doorverbinden met een medewerker werkt niet zoals het hoort. Heel spijtig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Euroflorist.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
CK
Cyrillus K.
Gistel - Moere
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bloemen besteld en niet geleverd

Bloemen besteld, en betaald, op 12 april 24 om te leveren op 16 april 24 (verjaardag). De bloemen werden NIET geleverd, bij navraag werd mij een nieuwe orderbevestiging gestuurd. Verder kreeg ik een automatisch antwoord als volgt: "Om vertraging in de behandeling van uw zaak te voorkomen, verzoeken wij u dezelfde zaak niet meerdere keren te sturen" Telefonisch zijn zij niet bereikbaar (toestel wordt niet opgenomen) en hun chat box is automatisch ingesteld op standaardvragen en geeft geen afdoende info. Ik heb het gevoel opgelich te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
23 apr 2024
Beste Cyriel Kooreman, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat uw bestelling niet geleverd is op de gewenste datum. Er is reeds een mail naar u verzonden over de niet levering van uw bestelling. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte communicatie

Bloemen besteld op donderdag, voor levering op zaterdag. Woensdag erna was er nog geen levering geweest. Er kan altijd iets fout gaan maar mijn pogingen tot contact sinds maandag kregen geen antwoord (e-mail, chat..). Ik heb uiteindelijk een terugbetaling via Paypal gevraagd, en dag later kreeg ik dan toch bericht van euroflorist. Geen sorry of zo, gewoon “we betalen je terug”, maar ik had toen m’n centen al terug van Paypal. In t kort begrijp ik wel dat er iets kan fout gaan, maar er is heel slechte communicatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
2 dagen geleden
Beste Lyndsey , Bedankt voor uw feedback. We bieden u onze excuses aan en begrijpen uw teleurstelling. Wij zullen u zo snel mogelijk contacteren met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelde bloemen dienden zat. 4mei geleverd te worden rond de middag ben wel trouwe klant bij jullie maar dit had ik nog nooit meegemakt kreeg zaterd avond rond 21.30 tel dat de bloemen nog steeds niet geleverd waren de bloemen zijn dan uiteindelijk geleverd op zondag 5mei om 15.30 zonder dat nog iemand mij op de hoogte heeft gesteld ... Dat deze uiteindelijk geleverd waren . Vond dit alles behalve professioneel .... Sorry .. een compensatie had hier op zijn minst wel op zijn plaats gezien grtjes
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Le transporteur ne delivre ni à la date ni au lieux commandé Le site euroflorist n'intègre pas l'entièreté de l'adresse
Beoordeling melden
IM
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
A ÉVITER !! Commande d’un bouquet de roses et de chocolats pour plus de 50€ qui n’est jamais arrivée à sa destinataire (ma maman). Une honte car je n’ai reçu ni réponse à mes mails envoyés ni à mes appels (payants qui plus est). J’ai entamé une plainte auprès de PayPal pour au moins récupérer ma somme. En attendant, une surprise bien gâchée!
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Een bestelling gedaan op 13 april, pas geleverd 17 april, na meerdere malen zonder contact

Een bestelling gedaan op 13 april, 2024 voor levering 14 april voor mijn moeder's 86ste verjaardag. geen levering, en geen response van klantendienst voor twee dagen. Levering gedaan op 17 april maar nadat mijn zus verschillende telefoontjes had gedaan. Geen compensatie of een toekomstig 'krediet' of bon. zeer teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
22 apr 2024
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling voor de 86ste verjaardag van je moeder. Het spijt ons enorm dat de levering niet op tijd plaatsvond en dat je hierdoor ongemak hebt ondervonden. We begrijpen hoe belangrijk het is om speciale gelegenheden te vieren, en het is zeer teleurstellend dat we hierin tekort zijn geschoten. Het is niet onze bedoeling geweest om je zus meerdere malen te laten bellen voordat de levering werd voltooid, en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Als gebaar van goede wil, hebben we het volledige bedrag van je bestelling terugbetaald. Nogmaals, we bieden onze diepste verontschuldigingen aan voor de hele situatie. We begrijpen dat dit niet jouw verwachtingen waren en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren. Met oprechte excuses, Customer Service Euroflorist
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
altijd tevreden geweest tot laatste levering 23 april, boeket was totaal niet vers, verslenst, rot. kortom ik was verlegen toen de jarige me hiervan foto's doorstuurde. Foto's waren al doorgestuurd naar jullie dienst: Jacqueline door mevr Devos Lutgart.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Fake shit

Heb hier geen naam voor. Bedrog , afzetterij , gewoon niets waard. Bloemen voor moederdag besteld en betaald. 1 week later nog steeds niets ontvangen . Wel onzinnige emails gekregen van besteldienst met onjuist adres. Klacht bij politie en rechtbank.
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 dagen te laat geleverd.

Op 17/04 besteld om te leveren op 20/04 voor verjaardag. Op 20/04 volgens track & trace zou geleverd worden. Niet dus. Op 22/04 opnieuw track & trace ontvangen en dan pas geleverd. Ik heb niet betaald om zonder verwittiging 3 d later te leveren
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Service de livraison déplorable ne fait aucun effort pour trouver l'adresse et dépose dans un dépôt à retirer plusieurs heures plus tard seulement. impossible donc de faire une surprise agréable à nos proches. Je ne recommande absolument pas.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bij meerdere afzonderlijke bestelling nooit berichten, sms met tracking gekregen

Alhoewel er steeds wordt vermeldt dat je een mail/sms ivm de verzending zult krijgen alsook een trackingscode, bleek dit bij meerdere afzonderlijke bestellingen steeds niet te gebeuren. Je kan gewoon niet weten of iets geleverd is.
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering voor verjaardag aangekondigd op bepaalde dag en uur … begunstigde ‘speciaal’ thuisgebleven … levering dan niet uitgevoerd … pas 3 (DRIE) dagen later na de aandringende telefoongesprekken door opdrachtgever !!!
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kaartje weer vergeten en de bloemen niet echt vers … stonden al veel te ver open. Het is niet eerste keer. Heb onmiddellijk gereageerd maar ze antwoorden nog niet eens… dus zal echt laatste keer zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
23 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat het kaartje er niet bij zat en de bloemen niet vers waren. Ik heb reeds uw mail behandeld en beantwoord. Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Colis non livré

J'ai effectué une commande le lundi 06 Mai 2024 pour une livraison le vendredi 10 Mai 2024 et nous sommes le mardi 14 Mai 2024 et la commande n'a toujours pas été livrée.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Je vous remercie pour votre message et je suis sincèrement désolé pour le retard de livraison de votre commande. Nous comprenons à quel point cela peut être frustrant et nous nous excusons pour tout inconvénient causé. Nous avons procédé au remboursement complet de votre commande. Si vous avez d'autres préoccupations ou si vous avez besoin d'une assistance supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter. Nous ferons de notre mieux pour rectifier la situation et regagner votre confiance. Encore une fois, toutes nos excuses pour ce contretemps. Kind regards, Customer Service Euroflorist
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Malheureusement grosse déception, le bouquet n’ était vraiment pas joli. 3 -4 fleurs (donc une quasi fanée) le reste c’était uniquement de la verdure …
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Le suivi du colis n’a jamais été traité Donc je ne suis pas content du tous de la société Dernière fois que je commande dans cette société
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bloemen zijn 3 dagen te laat geleverd en waren jammer genoeg helemaal verslenst.Zonde van het geld en geen moederdagcadeau.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat de bloemen te laat zijn aangekomen en dat ze verslenst waren bij levering. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat dit een teleurstelling moet zijn geweest, vooral op Moederdag. We zouden graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen? https://www.euroflorist.be/contact We willen graag meer informatie verzamelen over wat er is gebeurd, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals onze excuses en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bloemen trokken op niets waren al versleten en het boeket was heel Leek klein echt een schande nooit meer
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Très décevante, société pas du tout serieuse ni professionnel. Je n ai plus l intention d acheter chez eux.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bloemen van 3 dagen oud.

Bloemen waren al volledig open gebloeid. De kleur kwam niet overeen met hetgeen wat er op de foto stond.
Beoordeling melden