Euroflorist.be
Beoordelingen:

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden219 beoordelingen in totaal  

3,60
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel en betrouwbaar afleveren vh boeket. 2 ontvangers waren enthousiast. Boeketjes waren totaal verschillend (andere regio) maar leuk.

de meest kritische beoordeling

11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had op 03/04 bloemen besteld met levering op 06/04. Deze werden pas geleverd op 09/04, na 3 dagen in het magazijn van DPD te hebben gestaan. Hierover heb ik Euroflorist op 09/04 een klachtenbericht gestuurd voor een terugbetaling, maar nu nog steeds geen reactie. Ook hun chatbox die me ging doorverbinden met een medewerker werkt niet zoals het hoort. Heel spijtig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Euroflorist.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn van bloemen was rampzalig

Ik plaatste een bestelling op zondag en op de website werd aangegeven dat het boeket op dinsdag ging geleverd worden (terwijl alle andere duurdere boeketten wel op maandag konden geleverd worden). Op dinsdag kreeg ik bericht dat er iets was misgelopen en dat mijn boeket met 1 dag vertraging (dus woensdag) ging geleverd worden. Echter, woensdag was een feestdag (1 mei), waardoor de bloemen weer niet werden geleverd. Op donderdag kreeg ik dan een bericht dat het adres onjuist was en ik contact moest opnemen met de transporteur om het adres te bevestigen. Ik heb toen eerst contact opgenomen met de persoon die de bloemen ging ontvangen die me meldde dat hij de bloemen die dag reeds had ontvangen... Eind goed, al goed ? Nogal veel ongelukken als je mij het vraagt. Trouwens, de bloemen waren voor een begrafenis wat de situatie extra ongemakkelijk maakte voor me... Eigenlijk ging ik een nog lagere score geven, maar omdat men mijn vervoerskosten heeft terugbetaald heb ik mijn score herzien.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Respecter la date demandée, recevoir des fleurs qd la fête est passée ça ne fait plus le même effet! Respecter le choix du bouquet, le bouquet envoyé n'est pas celui qui a été choisi. Enfin faire une photo du bouquet remis serait bien, certains de vos concurrents le font. Seul point positif la firme DPD a bien envoyé un mail de livraison.
Beoordeling melden
DP
danillou P.
Knokke-Heist
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Groot vertraag levering !!!

Absoluut niet tevrede met de levering van DPD 😡 De bloemen moesten geleeverd zijn op 11/05/24 voor de Moederdag en zijn maar de 14 aangekomen dus drie dagen later !!!!! Niet te doen zeker niet als het voor een spécial feest is zo als de die ! Herg boos de volgende keer zal ik eerst goed na denken ??? Geen dank daarvoor Danielle
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zelfde boeket die 1ste maal zou aangeboden zijn maar verkeerd adres van euroflorist naar dpd couriersbedrijf doorgegeven . Had 3 dagen eerder moeten geleverd worden. Zelfs geen communicatie of excuses!!!
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bloemen werden na 18u pas geleverd. Erg jammer want de jarige was s avonds niet thuis waardoor de bloemen bij de overburen werden afgezet en de jarige deze dus een dag te laat heeft ontvangen
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen bevestiging mogen ontvangen van de levering. Reeds 2de maal. Ik bestel regelmatig bloemen voor zieke collega's en moet daar toch bevestiging kunnen voor krijgen.
Beoordeling melden
CV
Chantal V.
Overijse
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de bloemen was niet vers. Heel snel verwelkt. Na 3 dagen ( zie foto) en toch gedacht dat bij deze prijs de bloemen van betere kwaliteit zouden zijn.
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Boeket werd niet op de dag zelf geleverd en door de feestdag nadien, kreeg men pas 2 dagen later het boeket.
Beoordeling melden
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pas de suivi demandé la livraison le matin fleurs livrer à 16 h Qualité d un bouquet à 39.99 e bof
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ik had een rozen besteld en kreeg een gemengd boeket ? vriendelijke groeten anne
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat je rozen had besteld en een gemengd boeket hebt ontvangen. Dat is zeker niet de service die we nastreven. Om deze kwestie op te lossen en beter te begrijpen wat er is gebeurd, zouden we het op prijs stellen als je een foto van het ontvangen boeket kunt sturen naar https://www.euroflorist.be/contact Op die manier kunnen we de situatie beter beoordelen en een passende oplossing vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken uit naar je foto. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Werd zaterdag geleverd alhoewel levering voir zondag werd bevestigd
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mooie bloemen maar 4 dagen te laat geleverd
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de bloemen waren niet vers
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Het spijt ons te horen dat de bloemen niet vers waren bij levering. Dat is zeker niet de kwaliteit die we nastreven. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling. We waarderen het dat je ons hierover hebt geïnformeerd en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen?https://www.euroflorist.be/contact We willen graag meer informatie verzamelen over wat er is gebeurd, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals onze excuses en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
22 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bloemen waren al een dag te laat maar dat kan gebeuren. Maar de bloemen waren niet meer fleurig. De rozen waren al te ver uitgebloeid en hangde
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
17 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor de vertraging en de staat waarin de bloemen zijn afgeleverd. We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn geweest. Het is niet onze standaard om bloemen in dergelijke conditie te bezorgen. We hebben je een oplossing van een vers boeket aangeboden via e-mail. We hopen van harte dat dit gebaar het ongemak enigszins kan goedmaken en dat het nieuwe boeket naar wens zal zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bloemen waren al bijna allemaal verwelkt en stonken verschrikkeli
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
17 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat de bloemen bijna allemaal verwelkt waren en een onaangename geur hadden bij levering. Dit is zeker niet de ervaring die we willen dat onze klanten hebben. Onze oprechte excuses hiervoor. We zullen dit onmiddellijk oppakken met ons bezorgteam en de betrokken bloemist om te begrijpen wat er is misgegaan en om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hebben u een oplossing aangeboden via e-mail. We hopen van harte dat dit gebaar het ongemak enigszins kan goedmaken en dat het nieuwe boeket naar wens zal zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist