Euroflorist.be
Beoordelingen:

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden219 beoordelingen in totaal  

3,60
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel en betrouwbaar afleveren vh boeket. 2 ontvangers waren enthousiast. Boeketjes waren totaal verschillend (andere regio) maar leuk.

de meest kritische beoordeling

11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had op 03/04 bloemen besteld met levering op 06/04. Deze werden pas geleverd op 09/04, na 3 dagen in het magazijn van DPD te hebben gestaan. Hierover heb ik Euroflorist op 09/04 een klachtenbericht gestuurd voor een terugbetaling, maar nu nog steeds geen reactie. Ook hun chatbox die me ging doorverbinden met een medewerker werkt niet zoals het hoort. Heel spijtig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Euroflorist.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering in canada - u hebt de levering in canada niet kunnen uitvoeren, waarom dan de mogelijkheid geven om te bestellern
Beoordeling melden
VS
veerle S.
Poperinge
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zouden me een bericht sturen als het geleverd was, niks ontvangen. Gelukkig stuurde de ontvanger dat ze het kreeg. Wel een dag te laat
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Tot mijn grote spijt heb ik geen bericht gekregen dat de bloemen zijn geleverd. Nochtans zo vermeld in de e-mail!
Beoordeling melden
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling te vroeg geleverd Niet op de juiste dag afgeleverd Pluspunt is wel mooie boeket
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je eerlijke feedback. Het spijt ons dat de bestelling te vroeg werd geleverd en niet op de juiste dag zoals gevraagd. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We zijn echter blij dat je het boeket mooi vond. Mocht je in de toekomst weer bij ons bestellen, laat het ons dan weten, we zullen ervoor zorgen dat alles naar wens verloopt. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De levering was heel goed. Ze deden exact wat ik had gevraagd in de boodschap.
Beoordeling melden
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dag, ik heb geen bericht gehad dat de bloemen waren afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
23 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat u geen bericht had ontvangen van de levering. De bloemist heeft laten weten dat uw bestelling is geleverd. Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag. Met vriendelijke groet Customer service Euroflorist
TV
Tom V.
Belgiën
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
boeket was iets anders dan op de site weergegeven
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat het ontvangen boeket iets afweek van wat op onze website werd getoond. We streven er altijd naar om een consistente ervaring te bieden en we begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om eventuele zorgen op te lossen en ervoor te zorgen dat je de service krijgt die je verdient. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
een aantal bloemen verwelken na 2 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
22 apr 2024
Beste Bart, Bedankt voor uw feedback. De omschrijving die u doorgeeft van de geleverde bloemen voldoet niet aan onze verwachtingen. Wij verwachten dat al onze leveringen in perfecte staat worden uitgevoerd. De bloemen dienen minimaal 7 dagen vers te blijven. Het blijft echter een natuurproduct, waardoor het voor kan komen dat sommige bloemen eerder verwelken dan anderen. Om deze kwestie verder uit te zoeken hebben wij een foto nodig van het geleverde product. Dit geeft ons de mogelijkheid te zien wat er exact geleverd is en contact op te nemen met de bloemist die de levering heeft uitgevoerd. Wij hopen dat u de mogelijkheid heeft om dit naar ons op te sturen. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
4 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling! ⭐️⭐️⭐️ We waarderen je feedback en zouden graag meer willen weten over je ervaring. Als je suggesties hebt over hoe we kunnen verbeteren, horen we dat graag. Neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Euroflorist.be
17 apr 2024
Bedankt voor je feedback, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We streven ernaar om altijd de best mogelijke service te bieden en zullen je opmerkingen gebruiken om onze diensten verder te verbeteren. Als er iets is waarmee we je kunnen helpen of als je suggesties hebt voor hoe we onze service kunnen optimaliseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist