Fixami.be- Logo - Beoordelingen

Fixami.be
Beoordelingen:

1.277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.625 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Fixami.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 100. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat mij beviel was de snelle levering. Ik kon het pakket de dag na bestelling al ontvangen. Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en ben uiterst tevreden over Fixami. Waar jullie niet kunnen aan doen maar waar ik al meerdere keren ergernissen aan overhield was de aflevering door PostNL. Ik kreeg een melding dat het pakket zou geleverd worden tussen 19u en 21u. Om 15 werd het pakket geleverd en dan was ik niet aanwezig. Het pakket werd gewoon aan de voordeur geplaatst op de stoep waar voorbijgangers wandelen. Het pakket kon dus zomaar meegenomen worden. Ik hoor echt heel vaak klachten over post NL en ik heb nog geen enkele goed ervaring met hen. Ik ben bang dat er op een keer een pakket zal afgeleverd worden en tegen wanneer ik thuis kom het pakket zal gestolen zijn.

de meest kritische beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb deze lampen bij jullie besteld omdat er op de website aangegeven staat, vandaag voor 22u besteld = morgen geleverd. De goederen waren op stock, dus verwachte ik hier geen problemen. De bestelling is geplaatst op donderdag namiddag, het materiaal heb ik tenslotte ontvangen op maandag en dus niet vrijdag (of met kleine marge zaterdag). Jammer! Nu bij de orderbevestiging krijg ik reeds de eerste melding dat het door de drukte bij de transportfirma mogelijks niet lukt om aan de aangegeven leveringsvoorwaarden te voldoen, dus denk ik, levering zal op zaterdag ten laatste zijn dan. Ik betreur dit ten zeerste. Geef dan op zijn minst de juiste levertermijn aan op jullie website.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fixami.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dreumex EXPERT Handreiniger 250 ML is vervallen, er staat datum best before 6-5-23
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
12 apr 2024
Hoi, Dankjewel voor je review. Wat gek om te horen dat je een vervallen product heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry! We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en het voor je opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Probleem met intercommunautaire afhandeling !
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
9 apr 2024
Hallo, dankjewel voor je review. Jammer dat je dit zo ervaart. We zien echter niet terug wat voor probleem je ervaart. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44? We kijken dan graag met je mee.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
18 apr 2024
Hoi Jozef, Dankjewel voor je review. We begrijpen dat dit geen fijne situatie is. Ik heb je proberen te bellen maar krijg helaas geen gehoor. Ik heb je zojuist dan ook een mail gestuurd met oplossing!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn levering niet gehad !
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
14 feb 2024
Beste Jens, Wat vervelend om te horen dat je je levering nog steeds niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om je beter van dienst te kunnen zijn, zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven? Op die manier kan ik direct nagaan wat de status van je bestelling is en welke stappen we kunnen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. We begrijpen dat dit erg frustrerend is en we doen ons uiterste best om het probleem op te lossen en je een bevredigende oplossing te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Fixami klantenservice
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een slijpmachine besteld bij jullie. Deze werd jammer genoeg geleverd zonder beschermkap. Na zovele mails gestuurd te hebben heb ik vandaag nog altijd geen beschermkap Gelieve dan ook heel snel een geschikte beschermkap te leveren of de geleverde slijpmachine te crediteren
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
25 jan 2024
Hoi, bedankt voor je review. Allereerst onze oprechte excuses dat je de verkeerde beschermkap hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We hebben zojuist een e-mail naar je verzonden met meer informatie over de situatie en hoe we dit gaan oplossen. Zou je alsjeblieft de tijd willen nemen om op die e-mail te reageren? Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat we je een passende oplossing bieden en het ongemak voor je kunnen verhelpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij je bestelling. We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om dit recht te zetten.
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vaak artikels besteld ,altijd te Vrede .maar nu ..3weken levertijd ,terwijl de artikelen na anderhalve week/ de artikelen weer per direct geleverd konden worden ,,,maar ik mocht mooi 3 weken wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
22 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de langere levertijd. We begrijpen dat dit niet overeenkomt met de service die u van ons gewend bent. Het spijt ons te horen dat u 3 weken hebt moeten wachten, terwijl de artikelen na anderhalve week al beschikbaar waren voor directe levering. We begrijpen dat dit frustrerend is en we willen ons oprecht verontschuldigen voor deze vertraging. We zijn blij te vernemen dat het pakket inmiddels is geleverd. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn met betrekking tot uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw voortdurende steun en hopen u in de toekomst weer snel van dienst te kunnen zijn, met de kwaliteit en snelheid die u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De vaste aansluiting van de pomp lekt waterv
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
8 jan 2024
Beste Kurt, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de vaste aansluiting van de pomp uit uw bestelling met ordernummer 100044506. We begrijpen dat dit zeer frustrerend kan zijn en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Om u zo snel mogelijk te helpen,vragen wij je om het garantie formulier in te vullen https://www.fixami.be/klantenservice/garantie.html Indien mogelijk, vragen we u om geduldig te wachten op ons contact en eventuele verdere instructies. We doen ons uiterste best om dit probleem snel en naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. We waarderen uw vertrouwen in bol.com en staan klaar om u te assisteren. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 jan 2024
Hoi Rudi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat de producten nog niet zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik heb het zendingsnummer van je bestelling nagekeken en ik zie dat het pakket vast zit in het sorteercentrum. Ik ga direct een onderzoek starten bij de vervoerder. Mocht je bestelling a.s Dinsdag nog niet geleverd zijn , neem dan uiteraard contact met ons op zodat wij je een oplossing kunnen bieden. Bedankt voor je geduld en excuses voor de vertraging!
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
11 jan 2024
Beste klant, Het spijt me ten zeerste te horen dat uw pakket nog niet is geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om op een bestelling te wachten. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, willen we graag meer informatie verkrijgen over uw specifieke situatie. Kunt u ons het ordernummer of het referentienummer van uw bestelling geven? Op die manier kunnen we de status van uw pakket controleren en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Daarnaast raden we aan om ook contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon of chat, zodat we u direct kunnen assisteren. We doen er alles aan om uw bezorgervaring te verbeteren en zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Fixami.be
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de beschrijving stond 50 stuks . Ik heb er dan 10 x 50 besteld , en slechts 10 gekregen. Toen ik nadien contact opnam met de klantendienst is er mij doodleuk gezegd dat dit een fout in de website was . Ik kreeg niets van schadeloosstelling of compensatie. Als het u niet aanstaat , moet ge het maar terug sturen. Ik heb al voor enkele duizenden euro's besteld via hen , maar dit was mijn laatste bestelling bij fixami .
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
27 nov 2023
Hoi Nick, bedankt voor je review en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij je recente bestelling. We begrijpen de teleurstelling en frustratie volledig en bieden onze excuses aan voor de verwarring rondom de hoeveelheid. Om dit goed te maken en als tegemoetkoming voor het ongemak, hebben we besloten om direct 10 extra stuks van het artikel naar je op te sturen. Deze zullen binnenkort bij je arriveren. We hopen dat dit gebaar de situatie enigszins kan verlichten. We begrijpen dat je een gewaardeerde klant bent en stellen je vertrouwen in ons zeer op prijs. Mocht je nog verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat service of telefonisch via 02 588 26 71.
7 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De belofte voor 22h besteld morgen in huis word geen enkele keer nagekomen…. Bestelling hadden we zeer snel nodig, na een week nog niet in huis….. website staat nog steeds op voorraad, al wel betaald…. Inmiddels elders besteld, wel volgende dag in huis! Centen terugkrijgen blijkt ook weer een grap, waar ze liever niet aan mee doen… grote afrader om er te bestellen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
7 jul 2023
Hallo, dankjewel voor je review. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling vanwege de drukte bij de vervoerder is vertraagd! Gelukkig is het pakket inmiddels bij je bezorgd. Sorry voor de vertraging!
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Belgische site

Ik heb iets besteld , en kwam per ongeluk op de Fixami.BE terecht , Dat had ik helaas niet door . Wel alles betaald , nu drie weken verder nog steeds geen pakket of geld retour. Ik moet geduld hebben totdat het pakket binnen is , het was tenslotte mijn "fout ". Geen prettige service , het kan nog wel 2-3 weken voordat we iets weten. Dus let op met bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
27 nov 2023
Hoi, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We begrijpen dat het frustrerend is om geen pakket te ontvangen en geen duidelijkheid te hebben, vooral als dit het gevolg lijkt te zijn van een vergissing bij het bestellen. Hoewel de bestelling op Fixami.BE is geplaatst in plaats van Gereedschapscentrum.nl, hebben we vandaag een terugbetaling uitgevoerd voor jouw bestelling. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb de bestelling nog niet. Heb gisteren een mail gekregen van post nl dat ik het moet ophalen in een post nl ophaalpunt. Eerder had ik een mail gekregen van gls dat er niemand thuis was. Dit was niet zo en het bewijs is dat onze camera's niemand geregistreerd hebben en parlofoon ook niet blauw pinkt
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
8 dec 2023
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor eventuele onduidelijkheden met betrekking tot de levering van je bestelling. Volgens de track en trace code die bij je bestelling hoort, bevindt het pakket zich momenteel bij het PostNL-punt. Aangezien wij niet met GLS verzenden, is het mogelijk dat de e-mail die je hebt ontvangen niet overeenkomt met je bestelling. Als je vragen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 02 588 26 71
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte dienst na verkoop.

Mijn bestelling is verkeerd of niet geleverd, Aangegeven om niet aan buren te leveren. Tijdens opgeven tijdstip was er iemand thuis maar levering vond enkele uren later plaats wanneer er niemand meer thuis was. Meer dan een maand later nog altijd geen deftig antwoord van fixami of post.nl gehad.
Beoordeling melden
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Koolborstels makita

Alhoewel op website vermeld staat dat artikel op voorraad is en binnen 1 dag geleverd wordt , na 9 dagen wachten nog steeds niet aangekomen !!! Als men iets beloofd … kom je belofte dan na ! Klanten bedrog ! NIET voor herhaling vatbaar ! Ik bestel nooit niets meer bij fixami !!!
Beoordeling melden
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afspraken niet nagekomen

Op de website staat duidelijk vermeld: vandaag besteld, morgen geleverd. Dit was niet het geval, ook al was ik binnen de tijd van bestelling. Ik heb speciaal op Fixami besteld omdat ik het materiaal de dag nadien nodig had, terwijl dit product duurder was dan op andere websites.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
17 aug 2023
Hi, dankjewel voor je beoordeling. Dat is niet fijn dat je de bestelling niet op tijd in huis hebt ontvangen. Het pakket is dezelfde avond vanuit ons magazijn overgedragen aan de vervoerder maar helaas heeft het pakket in het sorteercentrum vertraging opgelopen. Sorry! Gelukkig heb je de bestelling afgelopen maandag mogen ontvangen.
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het item wat ik gekocht heb is geschonden,beneden aan de batterijen kleefde er nog vuil aan en in de rubber aan onderkant van de batterijen waren beschadigingen,de slagmoersleutel heeft aan de zijkant ook beschadigingen in de rubber delen!!!ik denk dat dit een showroom model is
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
27 nov 2023
Hallo, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren met het ontvangen item. Het spijt ons dat het artikel niet in de verwachte staat verkeerde en lijkt tekenen van gebruik te vertonen. We begrijpen dat dit teleurstellend is en niet voldoet aan de verwachtingen die je hebt als klant. Om dit recht te zetten, hebben we vandaag een e-mail naar je gestuurd met meer informatie en om je een passende oplossing aan te bieden. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de gegevens in de e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Al veel x bestellingen gedaan nooit geen mizerie. Nu al paar x alles bestellen betalen en nadien ineens niet meer op stock. Echt jammer hoe het al paar x gelopen is of meer dan 14dagen wachten op silicone. Kan wel eftjes doorgaan begin super nu laat het de wensen over!
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
14 jul 2023
Hi, dankjewel voor je beoordeling. We snappen dat het lastig is wanneer niet altijd alles op voorraad is. We doen natuurlijk ons uiterste best om alle artikelen zo snel mogelijk te kunnen leveren maar helaas is dit niet altijd mogelijk. We zien dat je laatste bestelling op tijd ons magazijn heeft verlaten en inmiddels ook bij je is bezorgd. We wensen je veel plezier met je bestelling!
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fixami is blijkbaar geen erkend Makita verdeler en dus is het niet mogelijk verlengde garantie te krijgen, ondanks wat ze beweren op hun website; de produkten die ze verkopen zijn goed, maar daar hebben zij geen inbreng aan; ze maken mensen blaasjes wijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
27 nov 2023
Hoi Dirk, bedankt voor je review! Onze excuses dat het niet is gelukt om je Makita apparaat aan te melden voor de verlengde garantie. Je kunt dit echter wel doen via Makita.nl, waar Fixami.be als dealer wordt vermeld. Zo kun je alsnog de verlengde garantie aanvragen. Mocht je hierbij hulp nodig hebben of er niet uitkomen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat service of telefonisch via 02 588 26 71.
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen maar ik krijg wel al een mailtje om mijn aankoop te beoordelen… jullie kunnen er misschien niks aan doen dat PostNL zijn werk niet meer naar behoren kan doen maar dan denk ik dat het uitkijken is naar een andere koeriersdienst
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
10 jul 2023
Hi Manu, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Het is momenteel erg druk bij alle vervoerders waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen weekend ontvangen. Sorry voor de vertraging!