Fixami.be- Logo - Beoordelingen

Fixami.be
Beoordelingen:

1.277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.625 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Fixami.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 100. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat mij beviel was de snelle levering. Ik kon het pakket de dag na bestelling al ontvangen. Ik heb al verschillende keren bij jullie besteld en ben uiterst tevreden over Fixami. Waar jullie niet kunnen aan doen maar waar ik al meerdere keren ergernissen aan overhield was de aflevering door PostNL. Ik kreeg een melding dat het pakket zou geleverd worden tussen 19u en 21u. Om 15 werd het pakket geleverd en dan was ik niet aanwezig. Het pakket werd gewoon aan de voordeur geplaatst op de stoep waar voorbijgangers wandelen. Het pakket kon dus zomaar meegenomen worden. Ik hoor echt heel vaak klachten over post NL en ik heb nog geen enkele goed ervaring met hen. Ik ben bang dat er op een keer een pakket zal afgeleverd worden en tegen wanneer ik thuis kom het pakket zal gestolen zijn.

de meest kritische beoordeling

5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb deze lampen bij jullie besteld omdat er op de website aangegeven staat, vandaag voor 22u besteld = morgen geleverd. De goederen waren op stock, dus verwachte ik hier geen problemen. De bestelling is geplaatst op donderdag namiddag, het materiaal heb ik tenslotte ontvangen op maandag en dus niet vrijdag (of met kleine marge zaterdag). Jammer! Nu bij de orderbevestiging krijg ik reeds de eerste melding dat het door de drukte bij de transportfirma mogelijks niet lukt om aan de aangegeven leveringsvoorwaarden te voldoen, dus denk ik, levering zal op zaterdag ten laatste zijn dan. Ik betreur dit ten zeerste. Geef dan op zijn minst de juiste levertermijn aan op jullie website.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fixami.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retourbeleid. Het stuk dat ik bestelde was voor een licht ander type boor. Zeer moeilijk te achterhalen online. Gekocht op fixami.be, maar blijkt dan toch van België naar NL geretourneerd te moeten worden met een retourkost van 18 EUR.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
11 dagen geleden
Hoi, Dankjewel voor je review, ik heb net contact met je opgenomen om dit op te lossen!
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Artikel niet compleet

We bestelden een "Makita deaml009g" accu bouwlamp bij Fixami maar deze werd niet compleet geleverd. De lampenkap zat er niet bij. Bij hun beschrijving stond het nochthans wel vermeld. Heb dit gemeld en ze bevestigden dat de lampenkap erbij hoorde te zitten. Ze vroegen me om het artikel retour te sturen. Waarom niet gewoon de lampenkap achterna sturen? Dit is toch ecologischer. Nu zag ik op hun website dat het online is aangepast. Gelukkig had ik bij bestellingen een screenshot gemaakt. Zie bijlage.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
2 apr 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor de miscommunicatie op de website met betrekking tot de Makita DEAML009G. Helaas hebben we de lampenkap niet los op voorraad en wordt deze set rechtstreeks vanuit de leverancier naar ons verzonden. Als dat niet het geval was geweest, hadden we de lampenkap natuurlijk direct nagezonden en had je geen retouraanvraag hoeven indienen. Nogmaals excuses voor het ongemak dat is ontstaan bij jouw bestelling.
LH
Luc H.
Edegem
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Telkens worden er dezelfde fouten gemaakt qua facturatie. Dit houdt me tegen om meer te bestellen...
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 mrt 2024
Hallo, bedankt voor je review. Excuses dat er problemen ontstaan met het verleggen van je BTW wanneer je een bestelling plaatst. Uiteraard vinden wij dit erg teleurstellend om te horen. Mocht je in de toekomst een vraag hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact met de klantenservice op te nemen zodat we je direct een oplossing kunnen bieden. Dit kan telefonisch via 02 588 26 71, of via de livechat. Nogmaals excuses voor het ongemak!
TL
Thierry L.
Antwerpen
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

TE LAAT!

Fixami is erg snel om een review te vragen. Wel ik moet mijn bestelling nog ontvangen!! En ik ben eigenlijk erg teleurgesteld. Ik had mijn schroef-boormachine.voor Donderdag avond absoluut nodig voor een karwei weg van huis over het weekend. Ik zal dus morgen naar een winkel moeten on een goedkoop ding te kopen. Dank U! Eerlijk gezegd ligd het voornamelijk aan postNL die al volgens de tracking 2 dagen nodig heeft om de levertijd te berekenen. PROFICIAT! Ik laat nooit iets meer door postNL leveren. En als dat de enige keus his koop ik in de toekomst ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
26 feb 2024
Hallo, dank je wel voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen van jouw teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot jouw bestelling bij Fixami. We begrijpen volkomen de urgentie van jouw behoefte aan de schroef-boormachine en het belang van tijdige levering voor jouw geplande project. We betreuren het dat jouw bestelling niet op tijd is aangekomen zoals verwacht en dat dit jouw plannen heeft verstoord. We willen graag benadrukken dat we jouw feedback serieus nemen en onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Mocht er in de toekomst een vertraging komen op jouw bestelling neem dan contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Garantie verduidelijking

Zou expliciet moeten worden vermeld dat apparaten enkel in Nederland kunnen worden geregistreerd ondanks de .be webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
29 jan 2024
Hoi Sven. bedankt voor je review. Uiteraard is het ook mogelijk om het apparaat te registreren ondanks dat je in België woont. Je kan het aanmelden via de Nederlandse Makita website en dan kiezen voor Fixami/Gereedschapcentrum. Mocht je er niet uitkomen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de livechat!
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechts gedeeltelijke levering ondanks volledige -vooraf-betaling ... :-( Geen info mbt de rest van de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
15 jan 2024
Beste klant, Wat vervelend om te vernemen dat u slechts een gedeeltelijke levering heeft ontvangen, ondanks de volledige voorafbetaling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u hier niet tevreden over bent en waarderen uw geduld. We zijn blij te horen dat de rest van uw bestelling vandaag, op 15-01-2024, bij u wordt geleverd. We streven ernaar om onze klanten een vlotte en complete service te bieden, en het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Mocht u in de toekomst vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons in de toekomst positiever is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Fixami.be Klantenservice
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

geloofwaardigheid levertermijn

Ik heb deze lampen bij jullie besteld omdat er op de website aangegeven staat, vandaag voor 22u besteld = morgen geleverd. De goederen waren op stock, dus verwachte ik hier geen problemen. De bestelling is geplaatst op donderdag namiddag, het materiaal heb ik tenslotte ontvangen op maandag en dus niet vrijdag (of met kleine marge zaterdag). Jammer! Nu bij de orderbevestiging krijg ik reeds de eerste melding dat het door de drukte bij de transportfirma mogelijks niet lukt om aan de aangegeven leveringsvoorwaarden te voldoen, dus denk ik, levering zal op zaterdag ten laatste zijn dan. Ik betreur dit ten zeerste. Geef dan op zijn minst de juiste levertermijn aan op jullie website.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
7 dec 2023
Hoi Maarten, bedankt voor je review. Jammer dat de levering niet volgens de verwachtingen is verlopen. Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We nemen je feedback ter harte en gaan intern kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat.
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Taak van Post NL afgewerkt door inwoner gemeente

De artikelen op zich zijn onbeschadigd toegekomen maar zijn nog maar eens op een ander adres geleverd. Uiteindelijk fungeerde een inwoner van mijn gemeente als koerier om het pakket op het juiste adres af te leveren. Wat mij vooral zorgen baart, is de keuze van Post NL als koerierdienst en het enigszins bijhorende beschamend en roekeloos gedrag van de koerier om nonchalant het pakket ergens te deponeren. Betere en verfijnde gedragsregels zijn bij Post Nl zeker aan de orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
7 aug 2023
Hallo Ives, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat dit geen fijne ervaring voor je is. Ik zou dit zelf ook niet fijn vinden. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat hier ook een klacht over is ingediend bij de vervoerder om situaties zoals deze in de toekomst hopelijk te kunnen voorkomen. Wel vind ik het fijn om te vernemen dat het pakket inmiddels wel terecht is. Sorry voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer!
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel een CTM36 E AC PLANEX stofzuiger van FESTOOL en kreeg een CTM36 E AC-LHS stofzuiger van FESTOOL.Ik heb de verkeerd geleverde stofzuiger via een retourformulier teruggestuurd.FIXAMI heeft dan snel een nieuwe stofzuiger opgestuurd.Na een aantal uren wachten de volgende dag is de stofzuiger geleverd.Dit was terug het verkeerde model : CTM36 E AC-LHS. Ik heb nu al een paar dagen verlof verloren vanwege geplande werken die ik niet kon uitvoeren zonder stofzuiger.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
25 aug 2023
Hi Marc, dankjewel voor je beoordeling. Helaas is er bij ons intern iets niet helemaal goed gegaan. Inmiddels heeft onze klantenservice hier contact over opgenomen met je om dit op te lossen. Sorry voor het ongemak!
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
PostNL werkt bij ons desastreus. Na diverse opeenvolgende zelfde klachten over de bezorger, verandert er niets. De leveringen worden steeds naar het afhaalpunt (op 7 km van ons huis) gebracht terwijl we thuis zijn!! Het niet-thuisbericht wordt steeds op de openbare weg voor onze oprit gegooid!! Voorstel Fixami zou de mogelijkheid kunnen voorzien om de klant te laten kiezen tussen verschillende bezorgingsfirma's. Een aantal online webwinkels doen dat al.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
28 sep 2023
Hi Frank, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je het niet prettig vindt als je pakket bij een postpunt 7 km verder wordt bezorgd! Wij verzenden met verschillende vervoerders. Mocht je een toekomstige bestelling met een andere vervoerder laten verzenden, neem na het plaatsen van je bestelling dan even contact op met onze klantenservice. We kunnen dit dan voor je wijzigen!
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een bestelling plaatsen bij GEREEDSCHAPCENTRUM is niet mogelijk vanuit Belgie, deze moet langs FIXAMI gebeuren en hierdoor is hetzelfde product 15 € duurder bij Fixami, dat is een zusterfirma van Gereedschapscentrum. Hoe verklaard U deze handelsparktijken. Voor wat het volgen van e levering betreft is dit een grote NUL. Wij hebben geen enkele aanwijzing om email ontvangen de goederen onderweg waren.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
21 aug 2023
Hi Willy, dankjewel voor je beoordeling. Voor Belgische klanten is onze website inderdaad www.fixami.be. De markt in België is anders dan die in Nederland, waardoor de prijs inderdaad kan verschillen. Verder ontvang je per mail altijd een track en trace code voor het volgen van je bestelling. Controleer ook altijd even je spam en ongewenste mailbox want het kan voorkomen dat de mail hier in terecht is gekomen! Mocht je hier nog vragen over hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst is heel inflexibel! Neen is de antwoord gewoonlijk. Ik heb een slijpmachine gekocht. Er ontbrak een deel van. Klantendienst beweerde dat niet bij geleverd accessoire ging. Volgende dag wilde me wel de standaard accessoire bij sturen omdat ik de retour van de machine aangevraagd had. Scherpe prijs maar geen goed service na verkoop! Ondertussen het toestel is terugbetaald!
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben deze keer niet tevreden over de levertijd Ik bestel vaak bij jullie Nu heb ik machines moeten huren om verder te kunnen ik wil nog dingen bestellen deze week maar wil wel vergoed worden voor de kosten die ik kwijt ben 150 euro moeten uitgeven om te huren ik wil dat als tegoed als extra korting op men volgende bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
29 dec 2023
Hoi, bedankt voor je review. Je bestelling is dezelfde dag de deur uitgegaan in twee pakketten. 1 pakket ligt nog klaar om afgehaald te worden bij het opgegeven pakketpunt. Mochten er problemen zijn met het geleverde pakket, neem dan uiteraard contact met ons op zodat wij je een oplossing kunnen bieden via 02 588 26 71. Excuses voor het ongemak!
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantendienst onbestaand.

Doos werd geopend geleverd en seal van boormachine was doorbroken. Machine duidelijk al gebruikt geweest ( minimaal). Ik kocht een nieuwe machine en geen tweedehands machine. Wanneer ik hierop de klantendienst aanschreef om dit op te lossen kreeg ik geen gehoor
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
4 jan 2024
Hoi Robin, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd en geopend bij je is geleverd. Uiteraard is dit niet de service die wij willen geven. In je bestelling zie ik dat je een retour aanvraag hebt ingediend , en om korting hebt gevraagd. Binnen 1 werkdag ontvang je een e-mail vanuit de desbetreffende afdeling met de korting die geboden kan worden. Mocht je nog vragen hebben neem dan uiteraard contact met ons op via de live chat service.
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 1 week geleden een batterij en een heggenschaar besteld. De heggenschaar heb ik nog steeds niet en toen ik de batterij in de lader stak gaf die aan dat de batterij niet meer goed oplaad. Dus tevreden ben ik niet. Gelieve een oplossing te bieden aub.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
5 jul 2023
Hi Kris, bedankt voor je review. Dat is niet fijn dat je de heggenschaar nog niet hebt ontvangen en dat de accu het niet goed doet. Onze klantenservice neemt hier vandaag even contact over op met je!
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tevreden van het product, slechte klantenservice

Tevreden van het gekochte product, maar klantendienst is onbekwaam en onvriendelijk. Heb gevraagd om de btw te verleggen op mijn factuur, maar dat heeft meerdere mails en telefoons naar de klantendienst gekost om dit eindelijk in orde te krijgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
1 nov 2023
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons zeer dat je ongemak heeft ervaren bij je communicatie met onze klantenservice met betrekking tot de btw-verlegging op je factuur. Dit hoort niet te gebeuren, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de onbekwaamheid en onvriendelijkheid die je hebt ervaren. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. Ons doel is om een vriendelijke en behulpzame klantenservice te bieden, en het spijt ons dat we daarin tekort zijn geschoten We waarderen je geduld en volharding bij het oplossen van dit probleem. Als je verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice 02 588 26 71.
JV
Jan V.
Ravels
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb via paypal 2 metabo batterijen besteld en betaald. dat geld is al weken van mijn rekening (156 euro ongeveer) . er wordt nergens aanstalten gemaakt om deze lader en batterijen te leveren en dit is geen fair trade op die manier.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
9 aug 2023
Hi Jan, bedankt voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt wanneer je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat je de bestelling op 4-8 hebt opgehaald bij het betreffende PostNL punt. Mocht dit niet het geval zijn, of mocht er iets aan de hand zijn met je bestelling, dan vragen wij je vriendelijk om hier even contact over op te nemen met onze klantenservice via 02 588 26 71. We kijken dan graag met je mee.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde informatie

Ik had via chat informatie gekregen die helemaal niet klopt . Hij zou voor een ruimte van 180 vierkante meters zijn terwijl het maar voor 12 vierkante meter is . Hiervoor contact opgenomen maar mocht niet geretourneerd worden
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
29 nov 2023
Hi, dankjewel voor je review. De luchtontvochtiger heeft een capaciteit van max. 180 m³ luchtverplaatsing. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice via 02 588 26 71.
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product beschadigd geleverd, De hele terugstuur procedure doorlopen is geen lachertje terwijl ik gewoon een wisselstuk wil ontvangen ipv een pomp van 30 kilo terug te sturen. Dit kost me weer een hoop tijd en energie.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
12 sep 2023
Hi Michael, dankjewel voor je beoordeling. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling met een beschadigd onderdeel is aangekomen. Uiteraard gaan we dit netjes voor je oplossen. We zien dat je hier gisteren een melding van hebt gemaakt. De betreffende afdeling zal dit binnen 1 werkdag oppakken. Sorry voor het ongemak!
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waarom moet het 3 dagen duren om te weten waarom mijn betaling niet was doorgekomen,ik weet het nu nog niet en om dit in de toekomst niet meer voor te hebben zou het wel handig zijn dat ik weet wat er is misgelopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fixami.be
5 dec 2023
Hallo Geert, Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak met de vertraagde betaling. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden onze excuses aan voor het gebrek aan duidelijkheid. We hebben gezien dat er een handmatige overschrijving heeft plaatsgevonden. Door de drukte tijdens Black Friday kan het zijn dat dit vertraagd is geweest. In de toekomst, als je een bestelling plaatst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat service of via het telefoonnummer 02 588 26 71, zodat we kunnen controleren of de betaling is ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak!