Pazzox.be- Logo - Beoordelingen

Pazzox.be
Beoordelingen:

1.324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.658 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede, correcte levering. Deze keer wel 4 tal dagen moeten wachten op levering. Misschien drukkere periode in december? Mail ontvangen met duidelijke uitleg over correcte inname van iedere medicament. Een van de voordeligste apotheken. Al jaren klant.

de meest kritische beoordeling

23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
reeds 5 dagen aan het wachten en nog niet hier en dat met bpost24h ik zou ze toch eens bellen en vragen waarom zoveel betalen voor 24h als het al 5 dagen onderweg is. jullie vragen feedback voor het pakje er is met mediceinen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
10 dagen geleden
Beste, Door stakingen bij Bpost zijn er heel wat pakjes die vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak! Als je bestelling ten laatste morgen niet is geleverd, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be dan contacteren we Bpost hiervoor. Met vriendelijke groeten, Jessica
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niet de bestelde sensodine ontvangen,is met mint smaak en heb dat niet besteld
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
27 mrt 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou het mogelijk zijn om ons foto's door te sturen van het ontvangen product als ook van de barcodes op het product naar info@pazzox.be? Zo kunnen we kijken waar het is fout gelopen en de juiste producten eventueel nasturen. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vorige week 13/02/24 een bestelling geplaatst en tot op vandaag 22/02/24 nog steeds niet geleverd en geen feedback ook niet telefonisch te bereiken
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, We hebben zoals doorgegeven via mail Bpost gecontacteerd op woensdag 21/02. Een onderzoek duurt gemiddeld 4 werkdagen. Vandaag hebben we helaas nog geen reactie ontvangen en hebben je zopas opnieuw gecontacteerd via mail. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons terug contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mogelijks een verkeerd product geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 feb 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat en dan nog verkeerd!!

Ik wacht 5 dagen op mijn bestelling en dan krijg ik een karton met producten die ik niet besteld heb. Wat is dat voor een rommel in dat bedrijf ? Ze durven schrijven :"online apotheek zonder zorgen"! Hallo zeg, met Pazzox beginnen de zorgen pas! Dit was de eerste keer, maar nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 feb 2024
Beste, Nogmaals onze excuses voor het ongemak! De verzendlabel is helaas verwisseld met een andere bestelling. We hebben vandaag een nieuw pakket verzonden met een sorry geschenk en een retourlabel om het verkeerd geleverde pakket gratis te kunnen retourneren. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Houden zich niet aan de verzendtermijn

Tot op heden het product niet mogen ontvangen. Terwijl ze een verzend termijn van max. 2 dagen aangaven
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
23 jan 2024
Beste, Vorige week hadden we inderdaad door een onverwachtse drukte een kleine vertraging opgelopen. Daardoor is je pakket maandag pas kunnen vertrekken in plaats van de vrijdag. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vermelden wat en wat niet in stock is
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 jan 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Voor producten die op onze website staan met de vermelding "snel leverbaar" hangen wij af van de voorraad van onze directe leverancier (groothandel) die dagelijks bij ons levert. Producten die snel leverbaar zijn hebben wij niet in eigen voorraad maar worden bij ons geleverd voor bestellingen via de groothandel. De groothandel levert ook nog aan vele andere apotheken waardoor ze soms niet altijd aan iedereen kunnen leveren die een product op het zelfde moment hebben besteld. Mocht je verder nog vragen hierover hebben mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lang wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Daardoor is je bestelling niet de vrijdag maar de maandag klaargezet. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het bestelde polsverband van Bota was niet passend niettegenstaande we nauwgezet de richtlijnen op de site gevolgd hadden om de maat te bepalen. Nu blijkt dat we het verband niet kunnen retourneren of ruilen omdat we de verpakking geopend hebben om te passen. Via chat vernam ik dat we beter naar de apotheek waren gekomen om de correcte maat te bepalen zonder de verpakking te openen. Dat is complete onzin. Als kinesist weet ik dat deze bewering niet klopt. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie service. Jolien, je antwoordt niet op mijn vraag: Waarom staan jullie toe dat deze artikelen online besteld kunnen worden en geven jullie richtlijnen om de 'juiste' maat te bepalen?
Beoordeling melden
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het bestelde polsverband van Bota was niet passend niettegenstaande we nauwgezet de richtlijnen op de site gevolgd hadden om de maat te bepalen. Nu blijkt dat we het verband niet kunnen retourneren of ruilen omdat we de verpakking geopend hebben om te passen. Via chat vernam ik dat we beter naar de apotheek waren gekomen om de correcte maat te bepalen zonder de verpakking te openen. Dat is complete onzin. Als kinesist weet ik dat deze bewering niet klopt. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie service. Jolien, je antwoordt niet op mijn vraag: Waarom staan jullie toe dat deze artikelen online besteld kunnen worden en geven jullie richtlijnen om de 'juiste' maat te bepalen?
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg het verkeerde product toegestuurd, nam contact op via mijn account. Ik heb nog geen info teruggekregen. Op de site zag ik nu dat er retourmogelijkheden zijn waarbij ik formulieren moet invullen, het pakket terugsturen... Dit allemaal voor een shampootje dat ik in het vervolg wel in de winkel zal halen want als ik het daar in mijn winkelkar leg, dan heb ik het tenminste mee naar huis. Iemand anders vulde mijn winkelkar en deed dit dan nog verkeerd. Ik kreeg een anti transpiratiespray.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
2 jan 2024
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Vrijdag heeft mijn collega een nieuw pakket verstuurd met het juiste bestelde product. Het verkeerd geleverde product mag je houden. Dit stond ook zo vermeld in haar mail. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons terug te contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Timing is niet zoals beloofd, klantendienst reageert niet.

Men belooft levering op volgende werkdag, dit is verre van waar. Als je dit niet kunt nakomen, voor mij goed, maar beloof dan niets. Klantendienst beantwoordt ook geen vragen.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
14 nov 2023
Beste, Mijn collega heeft vrijdag je mailtje beantwoord. Soms komen onze e-mails ook wel in de ongewenste/spam mail terecht. 1 product uit je bestelling is snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van woensdag 8/11 is door ons klaargezet op vrijdag 10/11. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons terug te contacteren naar info@pazzox.nl Met vriendelijke groeten, Jessica
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
uw reklame vandaag besteld, morgen geleverd? Sorry, doe dit niet als je het niet kan waarmaken, een fabeltje van het is druk door de feestdagen is er over.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 nov 2023
Beste, Jou bestelling heeft geen vertraging opgelopen door de feestdag. De 1ste mail dat je ontvangen had van mijn collega was een misverstand. Onze excuses voor het ongemak! Het bestelde product was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van zaterdag 4 november is bij ons vertrokken op dinsdag 7 november (2de werkdag). Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan iet om ons te contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slechte ervaring!

Ik wacht al een week op mijn bestelling dus bij deze was het de 1ste en laatste bestelling. Jammer, terwijl ze beloven “dag nadien geleverd”. Op de reactie van Pazzox: Mijn bestelling was op dinsdag pas aangekomen bij bpost. Dan ligt het dus aan de tussen leverancier die jullie gebruiken. Blijkbaar ben ik ook niet de enige met deze klacht! Het was een onprettige ervaring.
Beoordeling melden
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Slechte ervaring!

Ik wacht al een week op mijn bestelling dus bij deze was het de 1ste en laatste bestelling. Jammer, terwijl ze beloven “dag nadien geleverd”. Op de reactie van Pazzox: Mijn bestelling was op dinsdag pas aangekomen bij bpost. Dan ligt het dus aan de tussen leverancier die jullie gebruiken. Blijkbaar ben ik ook niet de enige met deze klacht! Het was een onprettige ervaring.
Beoordeling melden
7 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

verzenden wanneer het hun uitkomt

" vóór 15u besteld dezelfde dag verzonden " wel vrijdag om 14u besteld en vandaag - woensdag - dus 6 dagen later nog niks aangekregen. Hebben het gisteren maar pas klaargemaakt voor verzending terwijl volgens hun systeem alle artikelen op voorraad waren. Vóór snelle service moet je dus hier niet zijn, dit trekt op niks jammer
Beoordeling melden
7 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

verzenden wanneer het hun uitkomt

" vóór 15u besteld dezelfde dag verzonden " wel vrijdag om 14u besteld en vandaag - woensdag - dus 6 dagen later nog niks aangekregen. Hebben het gisteren maar pas klaargemaakt voor verzending terwijl volgens hun systeem alle artikelen op voorraad waren. Vóór snelle service moet je dus hier niet zijn, dit trekt op niks jammer
Beoordeling melden
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

De prijzen zijn top maar!

De prijzen zijn top! Maar de verzending vind ik niet goed. Ik heb dringend mijn spullen nodig en heb door jullie verzending voor jullie site gekozen. Het was opmerkelijk later dat ik pas een mail kreeg dat het onderweg was. Nu zijn we 5 dagen later en heb mijn spullen nog altijd niet ontvangen.
Beoordeling melden
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

De prijzen zijn top maar!

De prijzen zijn top! Maar de verzending vind ik niet goed. Ik heb dringend mijn spullen nodig en heb door jullie verzending voor jullie site gekozen. Het was opmerkelijk later dat ik pas een mail kreeg dat het onderweg was. Nu zijn we 5 dagen later en heb mijn spullen nog altijd niet ontvangen.
Beoordeling melden
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geen communicatie over leverigen. Ik moesgt zelf reageren. Dus waarschijnlijk de laatste maal dat ik met jullie werk en zal ook andere informeren over de slechte service en informatie. Een bericht is snel gestuurd, geen bericht heet voor mij niet professioneel
Beoordeling melden