Pazzox.be- Logo - Beoordelingen

Pazzox.be
Beoordelingen:

1.397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.731 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede, correcte levering. Deze keer wel 4 tal dagen moeten wachten op levering. Misschien drukkere periode in december? Mail ontvangen met duidelijke uitleg over correcte inname van iedere medicament. Een van de voordeligste apotheken. Al jaren klant.

de meest kritische beoordeling

23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
onze laatste bestelling bij Pazzox.be geraakte gedurende het transport door bpost beschadigd en door bpost zonder ons toedoen teruggestuurd aan Pazzox.be. Bpost bracht ons hiervan op de hoogte zonder verdere info. Dan was de zending - voor ons - een tijd spoorloos en Pazzox.be gaaf 'niet thuis' enkel niets zeggende antwoorden op onze mails. Een telefoonnummer van Pazzox.be is helaas nergens te vinden op hun website. Deze 'NONCOMMUNICATION' is zeer vervelend, contraproductief, tijdrovend en niet professioneel. 'Stilzitten en wachten tot het overgewaaid is' lijkt de standaard procedure voor dusdanige situaties bij Pazzox.be te zijn. Spijtig voor een - als alles goed gaat - prima webshop.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
reeds 5 dagen aan het wachten en nog niet hier en dat met bpost24h ik zou ze toch eens bellen en vragen waarom zoveel betalen voor 24h als het al 5 dagen onderweg is. jullie vragen feedback voor het pakje er is met mediceinen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 apr 2024
Beste, Door stakingen bij Bpost zijn er heel wat pakjes die vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak! Als je bestelling ten laatste morgen niet is geleverd, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be dan contacteren we Bpost hiervoor. Met vriendelijke groeten, Jessica
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niet de bestelde sensodine ontvangen,is met mint smaak en heb dat niet besteld
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
27 mrt 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Zou het mogelijk zijn om ons foto's door te sturen van het ontvangen product als ook van de barcodes op het product naar info@pazzox.be? Zo kunnen we kijken waar het is fout gelopen en de juiste producten eventueel nasturen. Met vriendelijke groeten, Jessica
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mogelijks een verkeerd product geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 feb 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb vorige week 13/02/24 een bestelling geplaatst en tot op vandaag 22/02/24 nog steeds niet geleverd en geen feedback ook niet telefonisch te bereiken
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
26 feb 2024
Beste, We hebben zoals doorgegeven via mail Bpost gecontacteerd op woensdag 21/02. Een onderzoek duurt gemiddeld 4 werkdagen. Vandaag hebben we helaas nog geen reactie ontvangen en hebben je zopas opnieuw gecontacteerd via mail. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons terug contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat en dan nog verkeerd!!

Ik wacht 5 dagen op mijn bestelling en dan krijg ik een karton met producten die ik niet besteld heb. Wat is dat voor een rommel in dat bedrijf ? Ze durven schrijven :"online apotheek zonder zorgen"! Hallo zeg, met Pazzox beginnen de zorgen pas! Dit was de eerste keer, maar nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 feb 2024
Beste, Nogmaals onze excuses voor het ongemak! De verzendlabel is helaas verwisseld met een andere bestelling. We hebben vandaag een nieuw pakket verzonden met een sorry geschenk en een retourlabel om het verkeerd geleverde pakket gratis te kunnen retourneren. Met vriendelijke groeten, Jessica
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vermelden wat en wat niet in stock is
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
29 jan 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Voor producten die op onze website staan met de vermelding "snel leverbaar" hangen wij af van de voorraad van onze directe leverancier (groothandel) die dagelijks bij ons levert. Producten die snel leverbaar zijn hebben wij niet in eigen voorraad maar worden bij ons geleverd voor bestellingen via de groothandel. De groothandel levert ook nog aan vele andere apotheken waardoor ze soms niet altijd aan iedereen kunnen leveren die een product op het zelfde moment hebben besteld. Mocht je verder nog vragen hierover hebben mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Houden zich niet aan de verzendtermijn

Tot op heden het product niet mogen ontvangen. Terwijl ze een verzend termijn van max. 2 dagen aangaven
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
23 jan 2024
Beste, Vorige week hadden we inderdaad door een onverwachtse drukte een kleine vertraging opgelopen. Daardoor is je pakket maandag pas kunnen vertrekken in plaats van de vrijdag. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lang wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
17 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Daardoor is je bestelling niet de vrijdag maar de maandag klaargezet. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

bestelde medicatie bijna vervallen

De bestelde medicatie (150 pillen) komt binnen minder dan 2 maanden op vervaldag …
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
8 jan 2024
Beste, Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
d'abord en traduisant aussi en français les messages
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
2 jan 2024
Cher, La langue de votre compte est définie sur le français. Tous les emails concernant une commande doivent donc être en français. Malheureusement, les newsletters ne sont pas encore envoyées en français. Nous nous excusons pour le dérangement! Cordialement, Jessica
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steedsniets ontvangen moest het 2 dagen geleden al gekregen hebben
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
2 jan 2024
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is bij ons vertrokken op 26 december. Door de drukte van de feestdagen heeft je pakket helaas wat vertraging opgelopen bij PostNL. Volgens PostNL is je bestelling geleverd op 29 december. Klopt dit? Zo niet, laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg het verkeerde product toegestuurd, nam contact op via mijn account. Ik heb nog geen info teruggekregen. Op de site zag ik nu dat er retourmogelijkheden zijn waarbij ik formulieren moet invullen, het pakket terugsturen... Dit allemaal voor een shampootje dat ik in het vervolg wel in de winkel zal halen want als ik het daar in mijn winkelkar leg, dan heb ik het tenminste mee naar huis. Iemand anders vulde mijn winkelkar en deed dit dan nog verkeerd. Ik kreeg een anti transpiratiespray.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
2 jan 2024
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Vrijdag heeft mijn collega een nieuw pakket verstuurd met het juiste bestelde product. Het verkeerd geleverde product mag je houden. Dit stond ook zo vermeld in haar mail. Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons terug te contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 pak werd beschadigd pak gescheurd geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 dec 2023
Beste, Jammer om te zien dat je jou bestelling zo ontvangen hebt. Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje is niet aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
13 dec 2023
Beste, Volgens PostNL is je bestelling geleverd op 12/12/2023 om 17u07. Dit zou na jou berichtje hier geweest zijn. Als je het pakket niet ontvangen hebt kan je dit dan laten weten naar info@pazzox.be dan nemen we hiervoor contact op met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Louis Widmer remederm uv20, , product niet meer op voorraad, terwijl ze het nog steeds aanbieden aan een hogere prijs, BEDROG Dit was nu het enige product dat ik echt nodig had, spijtig!
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
11 dec 2023
Beste, Jammer dat we het product nier meer op voorraad hadden voor je bestelling. Als ik dit product op onze site opzoek staat er momenteel nog altijd bij dat het momenteel niet leverbaar is. Mag ik vragen om ons te laten weten via mail waar het product wel nog actief staat? Dan kunnen we dit aanpassen. Dit kan naar info@pazzox.be. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Jessica
PC
patrick c.
zwijndrecht
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Maandag morgen besteld en vrijdagnamiddag ontvangen, veel te lange levertijd, online shop in Nederland heb bestelling Max 1of 2 dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
11 dec 2023
Beste, Vorige week hadden we helaas wat vertraging door een onverwachtse drukte. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons ook altijd contacteren naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wacht nog altijd op mijn producten!
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
11 dec 2023
Beste, We hadden helaas een leverprobleem bij het bestelde product. Onze excuses voor het ongemak! Op 1 december hadden we je hiervoor gecontacteerd via mail. Volgens PostNL is je bestelling geleverd op 6 december. Als dit niet zo is laat ons dit dan zeker weten naar info@pazzox.be. Met vriendelijke groeten, Jessica
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
4 dec 2023
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat het adres voor de helft 2 keer is ingevoerd bij de bestelling. Ik heb je gecontacteerd via mail hierover. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakje is nog altijd niet toegekomen!
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.be
4 dec 2023
Beste, Volgens PostNL zou je bestelling op 1 december geleverd zijn. Als dit niet zo is zou het dan mogelijk zijn om het formulier dat we in mail naar je toestuurden in te vullen en ons terug te bezorgen? Zo kunnen wij een onderzoek starten bij PostNL waar uw pakket werd afgeleverd. Met vriendelijke groeten, Jessica